THE MAKER

/
0 Yorumlar
“Life is what you make it.”


     Animasyonlara fena halde taktığım bu ara beğendiklerim hakkında bi kaç cümle kurmadan geçemez oldum. Etrafta dinlemekten yorulmayan kalmayınca bende burada yazmaya karar verdim. Bi oturuşta on beş yirmi animasyon seyretme kapasitesine sahip ben uzun bi yazı dizisi yapayım üşenmezsem her hafta bi tane animasyon tanıtayım dedim. Ama telaşa gerek yok üzerine çok yorum yazmadan yapıp arkadaşlarım gibi sıkılmanızı önlemeye çalışacağım.




     The Maker en sevdiğim animasyonlardan biridir. Sebeplerinden biri animasyonun müziği. Şayet keman çalma çabalarım çok sonuç vermese de klasik müziğe de, iyi ses çıkarabilen keman sesine de bayılırım. Animasyondaki müzik gerçekten çok hoşuma gitti. Sebeplerinden diğeriyse dışımdaki tüm öküzlüğe rağmen gizli ve umusuz bi romantik oluşum. Konusu tabi ki aşk ve ben yine bu animasyondan neler çıkardım neler. O çekirgemsi nasıl sevdim, beni nasıl duygulandırdı… O hüzünlü bakışları, zamanı kollaması, harekete geçmeyince ki hayal kırıklığı ne yapacağını bilemez ki hali, o çırpınışı… En çok etkileyense sonundaki sürprizi oldu. Bütün o çırpınışın sadece bi kaç saniye için oluşu. Kendi zaman çarklarının ömürlerinde bi kez olsun bir araya gelmek için işlediği bi dünya.. Müzikle hayat bulan bi ruh…



     Böyle çaba isteyen, çırpınışlı aşk hikayeleri izliyorum izliyorum sonra depresyona giriyorum. Sonra depresyonla gelen kilolarla uğraş dur. Yerken suçluluk hissetmediğin çikolatalar, yedikten sonra niye yedim yine ya diye dır dır söyletiy kendi kafanı şişiriyorsun. Üzerine bide şu satırları yazarken 23.55`e kadar yüklemen gereken ödevlerin olunca bide sinizlenip, kaderim mi bu bu anın yazım mı bu bu diye uyduruktan şarkılar söylemeye başlıyosun.



     Yine uzattım ama artık sonuç kısmına geliyorum. Animasyon filmimiz birçok ödül toplamış tabikisi. Yönetmeni eşiyle birlikte yapıyo ve başka animasyon filmlerinede imza atmış. Kendisini kesinlikle başarılı buluyo ve diğer animasyon filmlerini de yazıcağımın sözünü verebilirim. The Maker `ın web sitesi için tıklayabilirsiniz.
Yönetmen, Yapımcı  ve Yazar : Christopher Kezelos
Proje : Christopher  ve Christine Kezelos





Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.