PAZAR KLASİĞİM VE KEŞİF

/
2 Yorumlar

     Yapmam gereken bi dolu işim var ama ben pazar pazar bildiğiniz tembellik yapıyorum. Zaten elime ne zaman laptop alıp ona buna bakim desem saatler geçmiş ve ben ders falan adına bi cacık yapmamış oluyorum. Yok yani plan program yapmakta bana yaramıyor. Üşenmedim gittim bi küçük ajanda aldım, içine gün gün neler yapmam gerekenleri yazayım dedim. bu noktada fark ettim ki ne yazdıklarımı o gün içinde yapıyorum-garanti sarkıyor bir ikisi- ne de ki en önemli kısım yazmayı unutuyorum. Azimle devam etmeye çalışıyorum ama bakalım sonu ne olacak.




Bir Pazar klasiği yine kemanı asmış,  sevgili Pucca`nın köşe yazısını okumak için elimi bilgisayara atınca işin içinden çıkamadım. Üç dört saat oldu ama ben maillere bakma, bloglara bakma kısmını henüz atlayabilmiş ve köşe yazısını okuyabilmiş değilim. Ama bu sırada harika bi şey keşfettim ve bu yüzdende pazar klasiğimden bahsedip keşfimi söyleyeyim dedim. Keşfim vikitap …… Daha önce keşfetmiş ve yeni mi uyanıyorsun diyenlerin sesini duyuyorum. Ama ne derler bilirsiniz geç olsun güç olmasın. Blogu da twitter `ı da face`i de arkadaş baskısına boyun eğip açan bi tipken onu duymam uzun sürmüş olabilir. Bu arada o arkadaşlar ortalıktan çekildi sahalarda kalan ben kaldım.



      Gelelim vikitap`ı tanıtmaya. Baştan söyleyeyim sitenin yönetimiyle uzaktan yakından alakam yok. Sadece çok sevdim ve paylaşmak istedim. Site bi çok kişin bildiği ve kullandığı goodreads`in Türkiye uygulaması tarzında. Siteyi yeni yeni keşfetmeye başladım. Burada da kendi profilinizi oluşturuyorsunuz ve kütüphanenizde bulunan kitapları, okuduklarınız, okuyor olduklarınızı, okumak istediklerinizi belirte biliyorsunuz.  Kitaplar hakkında yorumlar, değerlendirmeler yapıp, notlar bırakabiliyor ve  kullanıcıları takip edebiliyorsunuz. Sevdiğiniz yazarlar da tabi ki unutulmamış. İşin güzel taraflarından biri kitap yazar falan aramak gerçekten kolay. Ve en güzel kısımlardan biride Türkiye`de basılan her kitabı kolayca takip edebiliyorsunuz. Kitaplarla ilgili, bloglarla falan filanla ilgili gruplar var ve burayı da takip edebiliyorsunuz. Gizlilik ayarları falanda twitter`ın benzeri ki kitap okumayı seven twitter kurtlarının sevebileceği bi ortam. Ben sevdim ve yavaş yavaş okuduğumu, okuyacağımı tıklamaya başladım. Bence üye olup bi göz atın derim. Şayet her gün yeni kitap çıkarken düzinelerce bunları takip etmenizi hele ki ilgi alanınıza göre takip etmenizi kolaylaştırıyor.

Tavsiye edebileceğim yeni keşif grubum kitaplardanalıntılar.

Ve burada da benim profilim..




Benzer Yazılar

2 yorum:

Nurlana Kerimova dedi ki...

Güzel yazı :) ben de vikitap'ı keşf etdiyim günden bu siteden ayrılamıyorum.. Goodreads'den daha cok sevdim ben bunu ;) Azerbaycan'da çıkan kitapları da kolayca ekleye biliyorum.. Kısacası, kitapseveler için yaratılmış haika bir mekan)

Zamska dedi ki...

dünden beri kendimi kaybettim pc başına geçtikçe soluğu orada alıyorum =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.