PAPERMAN

/
0 Yorumlar


Erkek kardeşim Oscar töreninden çok önce kız kardeşimle bana bayılırsınız siz bu tip şeylere gelin bi kısa film var diye çağırdı. İstemeye istemeye izlemeye gittim, çünkü genelde popüler olan saçma salak videoları  -salak bi video popülerde olsa çok da güldürse izlemeyi sevmem- izlemem için beni çağırır. Açtı bi baktım öyle bi video değil ve ne oluyoruz demeden hikaye beni içine çekti.


Otobüste orda burada bi şekilde birilerini görüyoru etkileniyoruz bi daha görür müyüm acaba hatta keşk tekrar karşılaşsam falan dediklerimiz oluyo. Hikaye böyle başlıyo ve adam kızla tekrar karşılaşınca bi çok ergen için eğlenceli olan uçak yap at olayını adam kız ulaşma için kullanıyo. Ergenlikle bende uçak yapıp milleti rahatsız etmeye hatta fizik hocamı bile yolan geçene uçak atması konusunda ayartan bi tipken ilk defa gözüme basit kağıttan yapılan bi uçak bu kadar anlamlı geldi. Adam kıza ulaşmak içi rüzgarla boğuştu, kuşla boğuştu, en son kıyamadığı kağıdı attı peşinden gittiysede olmadı. Oha burada bitmesin derken bu kez kader müdahla etti. İlk izlediğimde içimi ısıttı, böyle bi aşka özendirdi. Film Oscar`ı kazandı, bende kardeşimin her çağırdığı videoyu izlemek için tıpış tıpış gidiyorum artık.





Al Capone`un “Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam. “ sözünü ben kendime “Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz kader der gidip tanışırım.“ diye coverladım. Ama tecrübeyle sabit ikincide gidip tanışın çünkü bazen üçüncü hiç olmayabiliyo ve tesadüflerde size yardım etmeyebiliyo.



Film Detay:
Walt Disney Animation Studios tarafından üretilen ve John Kahrs ın yönettiği bir 2012 yapımı siyah-beyaz kısa animasyon film. Geleneksel animasyon ve bilgisayar animasyon karışımı bir yapım. 85. Akademi Ödülleri’nde En İyi Kısa Animasyon Film dalında aday gösterildi ve En İyi Kısa Animasyon için Annie Ödülü kazandı.
Yönetmen: John Kahrs
Yapımcı: Kristina Reed, John Lasseter
Hikaye: Clio Chiang, Kendelle Hoyer




Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.