KAÇAK TATİLİM:SİSLİ DAĞLARIN ÖTESİNDE

/
0 Yorumlar
     Sonunda uyumaktan gözlerim şişti. Deli gibi kitap okurken, hem okula git hem işe, üzerine bide ödevler gelince arkadaşlarıma değil uyumaya vakit ayıramıyordum. Bugün programlama dersim iptal olunca fırsat bu fırsat diyip sabahki dersleri asıp kendime tatil ilan ettim. Uzun zamandır ilk defa 12 saat uyudum ki önceden bu benim günlük sporumdu. Bende dün yazmayı planladığımı erken yatmak uğruna bugüne erteledim. 



     Kitabın konusu beni kendine zoomladı resmen. Kitap hakkında tek kötü şey ne duydum ne gördüm. Kitabın konusu da ilginç. Yani kaç tane hictorical romana modern çağdan transfer bi kadın gönderiyorlar ki. Durumun sırıtıp sırıtmadığını, kendimi adapte edip edemeyeceğimi çok merak ediyorum. Hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Son kuruşuma kadar kitaba yatırdığım bi dönem olduğu var sayılırsa kredi kartımın patlaması şaşılacak bi şey değil. Doğal olarak bu ay kredi kartımı ödemeyi başarır ve icra memurlarımı evde bulmazsam yapacağım ilk şey  gidip kitabı almak olacak. Kitabın kapağına gelirsek bayıldım mı ne. Eee nasıl erkekler güzel bi bacak görünce salya akıtıyorsa aynı doğal döngü kaslı erkek gördüğümüzde bizde de gerçekleşiyor. Kapaktaki erkekte de  gram yağdan eser olmayınca kapağa tav oldum. Yüzü tamamlama işi de bizlere kaldı artık.





Konusu:
Ona sahip olmak için her şeyini, hatta ruhunu vermeye hazırdı...

Baştan çıkarıcı bir İskoç lordu...

O, savaş meydanındaki ve yatak odasındaki meziyetlerinden dolayı bütün krallıkta Hawk olarak bilinirdi. Hiçbir kadın onun dokunuşuna karşı koyamazdı ama içlerinden biri bile onun kalbine ulaşamamıştı ta ki intikam peşindeki bir peri tarafından günümüz Seattleından Ortaçağın İskoçyasına getirilen Adrienne de Simonea kadar. Ait olmadığı bir yüzyıla hapsolan, fazlasıyla cesur, çok konuşan bu kadın bir 16. yüzyıl çapkını için gerçek bir sınavdı. Hawk ile evliliğe zorlanan Adrienne, onu kendisinden uzak tutacağına yemin etmişti ancak yakışıklı lordun tatlı baştan çıkarışı yeminini bozmasına sebep olacaktı.

Zamanda tutsak olmuş bir yabancı...

Adriennein kusursuz dudaklarında zampara lord için kusursuz bir hayır cevabı vardı ama Hawk, ona adını tutkuyla söyleteceğine ve onu arzuyla yalvartacağına dair ant içmişti. Ne farklı zamanlardan gelmeleri ne de aralarındaki mesafe onun aşkını kazanmasına mani olacaktı. Adrienne tutkulu kalbinin telkinlerine uymak konusunda tereddüt etse de tüm çekinceleri Hawkın kararlılığı karşısında eriyip gidecekti...


Yazar: Karen Marie Moning
Çevirmen: Eren Abaka
Yayınevi : Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları






Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.