Cumartesi İlk 10: En Sevdiğim Yazarlar

/
0 Yorumlar

     Yine dayanamadım ve sihirli kitabın bu haftaki cumartesi ilk onuna katıldım. Listeyi yaparken sıralamada çok düşündüm sonunda kaba taslak bu çıktı. Daha sevdiğim çok yazar var ama onla sınırlanınca aklıma ilk gelenleri yazdım. Yazarken de fark etim ki cidden umutsuz bi romantiğim. Benim sonum ne olacak böyle???



1.            1.  Judith Mcnaught 
Kim olduğunu söylemeye anlatmaya gerek yok o benim en sevdiğim yazar. Her kitabını gözüm kapalı okurum. Hatta her kitabını defalarca okudum.


1.            2.  Julie Quinn 
İlk defa bi aşk kitabıyla karşılamam kendisinin Şahne Bir Kadının Gizli Günlüğü ile oldu. Bridgerton Serisinden bahsetmeme gerek yok herhalde.


1            3. Julie Garwood
Günümüzde geçen tek bi kitabını bile okumadım ama yazdığı o İskoç karakterli historical romanceların hepsini okudum. Kalemi muhteşem olan bi yazar. Büyü bozulmasın diye okumadığım  bu yüzyıla ait kitaplarını aldım onları da okuyacağım.


1         4.  Lisa Kleypas 
Her kitabı birbirinden harika.  Esprili kalemi ve harika karakterleri, kurgusuyla vazgeçilmez yazarlarım arasında. Ben Böyleyim favori kitabım.


  5.  Sabrina Jeffries
Sharpe Serisi favorim olmakla birlikte diğer kitaplarının da harika olduğunu söyleyebilirim. Kadın   her karakterini eninde sonunda sevdiriyor.

  6.  Rita Hunter
Türk yazar olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Kitapları o kadar harika ki bi Judith kadar seviyorum desem yeridir. Her kitabı gözü kara okunur.


  7.  Laurent Gounelle
Tanrı Tedbil-i Kıyafet giyer kitabıyla kendine hayran bıraktı beni. Mutlu Olmak İsteyen Adamla`da listeme girmeyi garantiledi.


  8.  Dan Brown
Merak ediyorum bu adamı sevmeyen var mı?


  9.  Frans Kafka
Kitap okumayı Dönüşüm kitabıyla sevdim desem garip karşılanır mı? Ama kesinlikle doğru. Bi adamın böcek olma hikayesi ile başlayan serüvenim bugün buralara kadar geldi.


   10.   Paulo Coelho
Simyacı desem bilmeyen çıkmaz herhalde. İnsanı düşünmeye itiyo. Gözüne gözüne bi şeyler sokuyor.

Not: Rita Hunter fotografını yorumbaz.com`dan aldım. Yazarın kendisiyle röportajda yapmış ilgilenenlere.










Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.