Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar

/
0 Yorumlar
      Bu benim ilkim. Sihirli Kitap`ın Cumartesi İlk 10 etkinliklerini görüyordum ancak daha önce hiç katılmadım. Kendisi tüm bloglara açık bi şekilde yaptığı bu etkinliklerde oldukça hoş ve yaratıcı fikirlerle insanın karşısına çıkıyor. Bende bu kez bunun cazibesine kapılıp neden olmasın dedim ve yazın okumayı planladım kitapları ilk ona indirgedim.





                                         1. Beni Seç
İlk kitabım Beni Seç. Meraktan kudurmakla birlikte kitabı henüz almış bile değilim.



                                 2. Sisli Dağların Ötesinde
Ne yazık ki buda elimde yok ve okumayı deli gibi istediklerimden. Herkes bi şeyler yazdı, anlattı ve benim merakım daha çok arttı.



                                    3. Aşk Senide Vurur
Yazarın en büyük hayranlarından biriyim. Kredi kartımın başını beladan kurtarır kurtarmaz benim olacak.



                                        4. Cehennem
Sevdiğim yazarlardan bi tanesi. Kahvaltı masasında meraktan Da Vinci okumuşluğum var. Bu kitabı kayıp sembolden beri beklediğim düşünülürse, bu yaz garanti okuyacağım.



                                      5. Nisan Yağmurları
Yazara bayılıyorum ki serinin bu kitabını uzun zamandır çevirsinler diye bekliyordum.



 6. Taht Oyunları
Diziyi izliyorum ve yeni bölümler gelmeden önce merakımı tatmin etmem gerekiyor. E bide okuyup izlenmemiş bölümler hakkında konuşup milleti de sinir etmek istiyorum. Psikopatça bi durum.



                                     7. Ruhun Ateşi 
Rita Hunter ve kitap daha çıkmadı. Ama temmuzda çıkacakmış ve alıp bi kaç on defa okumayı planlıyorum.



                                          8. Oniks
Obsidiyen`i okudum ama yazmaya üşendim sonrada kaldı. Ama kitabı beğendim tabi ki de bunu da okumalıyım. O yeşil gözlü öküz ne yapıyor merek ediyorum.



                                9. Melez Sözleşmeleri Serisi
Lux  serisinin yazarı ve yazarı sevdim. Bu da eninde sonunda bu kitap serisini bitireceğimi gösteriyor.



                                         10. Kilitli
Kitap uzun zamandır kitaplığımda duruyor. Tuğçe`nin Kitaplığından çekilişle kazandım ve işin güzel tarafı imzalı. Ama okudum mu? Hayır.





Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.