KİTAP ALIŞVERİŞİM VE İNDİRİM

/
0 Yorumlar
    Taşıyabileceğim kadar kitap aldım. Kıtlıktan çıkmış gibi saldırdım. Resmen bulduğumu sepete attım. Olay salında şöyle gelişti. Ben yine dün onu bunu yap diye yorgunluktan bayılır vaziyete geldim, akşamda iki adet olan kardeşlerimi kaptım konsere gittim. Eve döndüğümde ne kadar yorgun olursam olayım bi nete girmeden yatmama gibi bi huyum var. Efsane yorgun olmama rağmen yatağıma girip, laptopu kucakladım. Takip ettiğim bloglar ne paylaşmış diye bakarken gözüme benherneysemo`nun yazı başlığında yeni aldıklarım ve indirim kelimelerini yan yana görünce merak edip tıkladım. Ve Kiler marketlerindeki müthiş indirim haberiyle karşılaştım. Ne kadar teşekkür etsem az sayesinde yeni yeni güzel kitaplarım oldu.



    Bu hafta sonu koca kıçımı kaldırıp keman kursuna gittim. Dönerken de salına salına yürüyordum ki b baktım kiler. Bende dedim buradakine bi bakim. Baktım iyi şeyler var sırtta keman, çanta elde notalar bide kitapları tutmaya çalışınca olmuyor çektim bi sepet ve doyasıya karıştırdım. Ama seçip almak zorunda kaldım çünkü istediklerimin hepsini almam taşıma kapasitemi aşıyordu. Bende yedi kitaba indirgedim aklımda diğerlerinde kaldı.





     Bizim burada iki yerde daha vardı kiler akşam baktım gelen giden bi türlü eksik olmuyor beklersem çıkamayacağım, kardeşimi kolundan tuttuğum gibi tekrar gittim. İlki tam bi hayal kırıklığıydı çünkü bi tae bile bi şey kalmamıştı silip süpürmüşler. İkincisinde bi şeyler buldum ama Julie Garwood aradım aradım bulamadım. Bolca Nora Roberts vardı bende bi iki tane daha aldım. Ki Nora Robert`ın bi kitabını dahi okumuş değilim. Ama herkes okumamı söyleyip duruyor.



    Gelelim aldığım kitapların fiyatlarına. İlk yedi aldığım 29 küsür ikinci on iki küsüre geldi. Kitapların asıl fiyatları 10 veya 5`ti ki bunlar üzerinden yüzde elli indirim yapmışlar. Nisan ayının sonuna kadarmış uzatmışlar mayısın sonuna. Mayıs sonuna kadar her bulduğum kilere girmeyi düşünüyorum ki ilk gittiğime bi kez daha gideceğim kesin en iyileri ordaydı. İlk resim ilk yer,  ikicisi akşam partım. Julie Garwood`un günümüzde geçen kitaplarını okumaya cesaret edemiyodum. Aldım ama bakalım ne zaman okuyabileceğim. Yalnız serinin ilk ve son kitabını blamadım sinirden çatlıyorum. toplumsal mesajıma gelirsek: Kitap okumak gerekiyor. Hemen gidip kitap almalısınız.





Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.