BENİ SEÇ

/
0 Yorumlar
     Düşündüm taşındım artık kitap tanıtımı da yapmak istediğime karar verdim. Yalnız bu tanıtımlar güncellikten, o hafta çıkandan ziyade benim almak istediklerim üzerine kurulu olacak baştan belirtmek istiyorum. E bende zaten yeni çıkanlarda gözüm olduğu için benim istediklerimi blogta not tutmam olarak bile adlandırabiliriz. Bu not tutma olayına da çok pis kafayı taktım yalnız. Patronumun körpecik beynimi not tutun, planlı çalışın diye yıkamalarından olsa gerek ki kendisinden bu aralar hiç haz etmiyorum. Bence adam yediğine içtiğine dikkat etmeli de neyse.




      Beni seç beni seç. Baya oldu çıkalı ve ben sürekli alacağım alacağım diyip bi türlü alamadım. O kadar çok kitap piyasaya sürüldü ki, insan hangisine el atsam diye şaşırıp kalıyor. Konu itibariyle oldukça farklı ve farklı bi soluk. Bu özelliği de alınıp okunması gerektiğinin işaretini veriyor. E bide bayıla bayıla takip ettiğim blog yazarları tavsiye edince benimde almam şart oldu.kredi kartım bu ayda patlamazsa kitaplığımda yerini bulacak kitap. Ama gerçekleşecek olan şey eninde sonunda kitaplığıma girecek olması. Kekçe doğum günüm yakın olaydı ve arkadaşlarımdan biri bunu okuyup ellerinde kitap kapıma dayansaydı. Son olarak aklıma gelmişken bilmeyenler için yazarın Türkçeye çevrilmiş ilk kitabı ve seri hatta ikinci kitapta yakında rafları süsleyecekmiş. Bi de orijinal kapak kullanılmış ve bence en doğrusu yapılmış, şayet kitap bi harika dostum.


Yorumlar
"Açlık Oyunları ile The Bachelor arasında bir yerde duran bu roman öyle eğlenceli ki. Yazar, Americanın gizli, ilk aşkının külleri sönerken America ve Prens Maxon arasında gelişen kimyayı öyle ustaca kurmuş ki, okumaya doyamıyorsunuz." 
Publishers Weekly

"Kiera Cassin ilk romanı Beni Seç, reality şov ve distopik bir peri masalının mükemmel sentezi."
Kiersten White, Paranormal




Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.