TATLI MİM BU

/
23 Yorumlar

Sevgili Deeptone beni mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum ona.
Aşk mı bağlılık mı?
Aşk.
Gurur mu teslim olmak mı?
İkisinin de fazlası zarar.
Sarışın mı esmer mi?
Azıcık renk ırkçılığı olacak ama esmer olmasın da.
Yeşil göz mü mavi göz mü?
Gri
Et mi tavuk mu?
Tavuk.
Karpuz mu kavun mu?
Karpuz.
Altın mı gümüş mü?
İkisini de sevmem.
Kedi köpek mi?
Tabi ki köpek.
Beyaz mı siyah mı?
Siyah.
Yağmur mu güneş mi?
Kuşkusuz güneş.
Mesajlaşmak mı aramak mı?
Aramak daha samimi ve pratik.
Bodrum mu Çeşme mi?
Çeşme.
Deniz mi havuz mu?
Deniz.


Mimlenmeyen kalmamıştı sanki =)


Benzer Yazılar

23 yorum:

maya dedi ki...

Kavun, yeşil, adamına göre aramak / mesajlaşmak/ kesinlikle kış yağmur kar -çamur olmasın ama :P -

Farkımız :)

Özledim seni.. şimdiden iyi bayramlar canım

Lily dedi ki...

mavi göz mü yeşil göz mü sorusuna verdiğin cevaba sırıttım :D
bende gri renge taktım bu aralar ^_^

Umut dedi ki...

Benim güneşli havalarla problemim var ben daha çok kış insanıyım sanki.:D :)

Seyma Tanis dedi ki...

Ama bende de var o esmer olmasın :D

TuGBa inCi dedi ki...

"Gri göz var mıydı lan" diye beynimi yoklattın bana. Kendimi sorgulattın bu bayram yorgunluğunda.!!
Afferin yanii !!!
:)

Asena G. dedi ki...

Şu gri renk gözün nasıl olduğunu ölmeden görebilirsem, hayat emellerimden birini gerçekleştirmiş olacağım. :D Çok güzel bir mim, eline sağlık!

yumiyum x dedi ki...

gri mi :O :) bir çırpıda okundu bitti eğlenceliydi ki bu mim ;)

gizemlikimlik dedi ki...

Çeşme sevdası :)
Gri göz gördümmm :) arkadaşımla beraber ona gri lens aldık ama bir şey diyim mi çok havalı duruyor.

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

Bu mimi yapmayan bir tek ben kaldım sanırım :)
Cevapları sevdim, özellikle gri lens kullanan biri olarak:) mimi de sevdim zira kısa ve net..
Sevgili Zamska'mm hep takipteyim fakat yorum konusunda yetersizimm; beni affet olur muuu;?

Sevgilerimle öpücükkk♥

Emrah Özdemir dedi ki...

Gri göz :-D sanırım alışılmış dışı olduğu için çok dikkatimi çekti . Emeğine sağlık efendim .

Zamska dedi ki...

Maya,
Uzlaşabilirsiniz bence :) bende özledim canim :) bayram icin maile bak :)

Zamska dedi ki...

Lily,
Çok güzel ama dimi :)

Zamska dedi ki...

Umut,
Hoşgeldin,
Ben yazım ya :)

Zamska dedi ki...

Seyma,
Hehe sende bendensin

Zamska dedi ki...

Tugba,
Var tabi azıcık garip ve az ama var :)

Zamska dedi ki...

Asena G,
Her göze bak , a bide yapmadiysan mimledim artik seni bilesin :)

Zamska dedi ki...

Yumiyum,
Deep saolsun :) bende cok sevdim

Zamska dedi ki...

Gizemlikimlik,
Aynen ya bizdemi alsak. Kens bana gire degil iste :(

Zamska dedi ki...

Bir delinin pembe defteri,
Olur mu oyle canim. Takılmam ki ben :)

Zamska dedi ki...

Emrah,
Guzeldir :)

Hilal Orhan dedi ki...

Yeni bir mim geldi :) Seni mimledim :D

Zamska dedi ki...

Cok teşekkürler :) tatil dönüşü harika bir mim bekliyor desene :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.