MİMLERİ TOPLADIM

/
23 Yorumlar

Plaza Kaşarı ilk mim için, Persephone`de kendi oluşturduğu mim için beni mimlemiş. İkisine de çook  teşekkürler.

         1) Kaliteyi para ile ölçmek nedir?
   Kazıklanma. Şu bir gerçek ki aldığımız ürüne değil etikete para ödüyoruz.

         2) Faşizim nedir?Sence sağ görüşmü yoksa baskı ile kısıtlama mı?
   Sadece sağ görüş denemez. Başkalarının düşüncelerini kabul etmeyen, kendi düşüncelerini baskı ve zorlamayla kabul ettirmeyi amaçlayan, diğer düşünceleri yok etmeye çalışan bir baskı rejimi. Dayatma, tahammülsüzlük, zorlama…

         3) Kendinden olmak nedir?
   Kendinden olmak anladığım aynı düşünce, aynı ideal tarzı bir şeyler.

         4)Kendim kim?
   Zamska. Kendi kelimesiyle bütünleşen kişi.

         5) Alkol tüketmek,uyuşturucu tüketmek,türetmek,tükenmek....
   Uyuşturucu dünyanın en kötü şeylerinden biri. Hep kendini hem etrafını tüketiyor.
   Alkol de bağımlılık yaratmadığı, içtikten sonra etrafa zarar vermediğin sürece kime ne?

         6) Kıyafet giyinmek ne?Hep aynı,farkı ne?
   Temelimsi ihtiyaçlardan biri. Sonuçta çıplak gezen kabilelerde var. Üzerimize geçirdiğimiz şey işte. Ben klonlanmış gibi giyinmeyi sevemem, moda diye illa gidip de almam. Ama en farklısını bulacağım diye de yırtınmam. Hoşuma gitsin yeter işte. Erkek kardeşimin bile t-shirt`ünü bile giydiğim olur hani =)

         7)Sevmek.Vücudu sevmek,ruhu sevmek,olmayanı sevmek...
   İnsan bedenini kendini sevmeden başka insanı sevmeyi beceremez diyenlerdenim. Hem bir insanın bedenini sevmemesinin ruhunda çatışmalara sebep olacağına ve mutsuzluk getireceğine inanıyorum.  

         8) Çift olmak ,o çiftten tek yaratmak,kişiliğe indirgemek.
   Çift olmak güzeldir. O çiftten tek yaratmak bi yere kadar. Ama kişiliğe indirgemem tamamen tek olmak saçma. Aynılık mümkün değil bence. Nerde kaldı hem bir birey olmak. (saçma falan azıcık ama soruda pek şey değil sankim)

         9) Hayvan yemek,kanatlı,büyük baş,küçük baş
   Büyük küçük uzak olsun. Ette azıcık ırkçıyım. Kırmızı yemem =) Kanatlıyla aramız pek bir samimi. Solungaçlılarda da hepsiyle olmasa da bi kısmını çok severim.



1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
   Geçmişim olmadan ortaya hiç bişey koyamazdım. Hatalar yok, çıkardığın dersler yok. Uzay boşluğunda unutulmuş çöp misali dolanır dururdum. Hayatın kıymetini bilmezdim. Hala dünyada babasından daha uzun birinin olmadığını daha güçlüsünün olmadığını bilen bi çocuk olurdum. Dünyayı hala parlak bir disko topu gibi sadece eğlenceden ibaret bulan bir saftirik =)

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
   Anne ve baba… Sevgi, sonsuz özveri, sabır, merhamet, şımartma, doğrular ve yanlışlar, ilk öğretmen, huzur, sonuna kadar açık kapı. Baba hala “sütünü içtin mi kızım?” diye sorulması. Anne deli sevdiği benimse  sevmediğim kahveyle oturup dedikodu yapabileceğin, her şeyi anlatabileceğin, iki azar bir öğütle geçen sohbetler.

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
    İmkansız olayına inanmam ben ya. Başkası başardıysa sen niye yapamayasın. Yapamıyorsan imkansızlıkta değil yetersizlikten olduğuna inanırım ben. Göze imkansız gözükmesi işin zorluğundan, emek istemesinden benimse tembelliğimden dolayıdır.

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük, parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
   Ben zavallı bir öğrenci, şimdilerde bir stajyer. Burnunun dikine giden, güler yüzlü insanım. Büyük, parlak ve faydalı bir macera…. Kendi maceramın ne kadar iyi veya kötü gideceğini bilmiyorum. Üç aşağı beş yukarı bi hayat planım var ama ne kadarını gerçekleştirmek beni parlak maceraya ulaştırabilir bilmem. Ben daha çok önüne çıkan fırsatla ve anı yaşa tarzındayım. Plan çokluğu sürprizleri zevksizleştiriyor.

5.Kalbin daha önce hiç kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
   Kalbim daha önce kırılmamış olsaydı o öküz daha sonra kırardı. Sonuçta aynı adam aynı kadın. 




Benzer Yazılar

23 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

İki mimi birleştirmen süper olmuş ama :)
Geçmişin olmasa cevabın ne kadar güzel amaaa :))

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Mim cevaplarını okuyunca bir kez daha kim çıkarmışsa bu mim şeysini çok iyi yapmış dedim :)
Bu şekilde düşüncelerimizi öğrenmek çok güzel.
Annen ve baban konusundaki cevabın çok tatlı olmuş ki :)

yumiyum x dedi ki...

iki güzel mim ve güzel cevaplar. imkansızlık olayını o kadar güzel ifade etmişsin ki üstüne hiç bir şey söylenemez imkansız diye bir şey yoktur tembellik vardır;)

Gülni... dedi ki...

Canım benim yine harika bir mim okudum :)

Zamska dedi ki...

Gülnihal,
Bıktın benden diye sesimi çıkaramadım. Birini seçip beğenip yapsan çok hoş olur =) Tabi yapmadıysan =)

Zamska dedi ki...

Yumiyum,
Eveeet. Ben çok kullanırım imkansız diye hep tembellikten =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Dimi ya. Mimi akıl edene sonsuz teşekkürler. Hele benim gibi meraklılar için birebir. =)
Teşekkürler canım. Hala şımarıyorum bizimkiler bi gün eşek kadar oldun diyecek diye korkuyorum =)

Zamska dedi ki...

Maya,
Canım şimdi buna ne diyim bilemedim ki =) Utandım ama yanaklar lanet gitsin ki kızarmıyor =)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Mimler birikince tek oturuşta halletmeye kalktım =)
Teşekkürler canım. sanırsam sende bu mimler hala bekliyor. =) cevapların merak ediliyor =)

selma yunak dedi ki...

Anne ve baba iki azar bir öğüt :) ama bu cümle beni benden aldı şahane olmuş emeğine sağlık senin stajer hatun :)

Büşra Kahyaoğlu dedi ki...

merhaba :)
etkinlik sayesinde keşfettim daha yeniyim
banada beklerim :)
http://busrakahyaoglu.blogspot.com.tr/

Asena G. dedi ki...

Mimlendinn. :)

Pink timber dedi ki...

Son cevap harikaydıııı
hala gülüyorum :D

Zamska dedi ki...

Selma,
Hoş geldin=)
Stajın bitmesine çok az kaldı diş sıkıyorum =)

Zamska dedi ki...

Asena G.
Teşekkürler canım =) en kısa zamanda yapacağım =)

Zamska dedi ki...

Pink Timber,
Yazarken çok mantıklı gelmişti. =)

deeptone dedi ki...

botanik bahçe olsun sizin evin adııı :)

Zamska dedi ki...

Deep,
zor diye kimseyi mimleyip beddua almayayim dedim ;)

Zamska dedi ki...

Deep,
Olsun :) kiz kardeşim annemi çiçeğine bagirmakla tehdit ediyordu. Cicek bi sure sonra soldu. Annem hala trip atiyor arada. Cicegime ben yokken bagirdin uzdun diye. Bizimkiler alem azicik

gizemlikimlik dedi ki...

şu ilk mime lafım yok,iyi halletmişsin :)
hayatı planlı yaşamak lazım ama her dksı da planlı olmaz bence de :) Anı yaşa,carpe diem :)

O da Var Buddha dedi ki...

Kime Ne?
+1

Zamska dedi ki...

gizemlikimlik,
Anı yaşa işte bu! =) Saol canım, ilk mim baya sınav kağıdıydı yaa =)

Zamska dedi ki...

Buddha Bey,
Dimi =) Güzel şey =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.