PLAZA BİZE MİM YAPMIŞ

/
31 Yorumlar

Plaza Kaşarı mim yapmış bizlere. Beni mimlediği için ve eğlenceli bir mim olduğu çok teşekkür ediyorum.

        1) Kendinde en yetersiz bulduğun durum?
    Zaman yönetimi işini beceremiyorum ben. Bu sebeple kaynaklanan bir sürü çarpık olayın içinde genelde bocalıyorum.


        2)Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
   Uyku. Bence dört saatten daha fazla uyumalıyım.
   Kredi kartından kurtulmalıyım.
   Evde kalıp sıkıntıdan patlayıp, toto mu büyültebilcek günler ayırmalıyım.
   Ben bu staj yerimden sıkıldım, kendime yeni yer bulmalıyım.
   Duvardaki postitlerden kurtulmam lazım. Annem İncir Reçeli seti değil burası diyip duruyor. Sanki aşk notu yazdık. Pehh..
   Odamın duvarlarının rengi. Bu en nemli madde işte. 


        3)Kendine yeni donanımlar katacak mısın? Ne ki onlar?
   Arkadaş ülkesine dönmeden bir yılda öğrenebileceğim kadar Rusça öğrenmek istiyorum. Kız bedava ders veriyor daha ne olsun.
   İşaret dilini öğrenmek istiyorum.
   Unity 3d dersi almıştım bir kaç saat. Hani hoştu. Tekrar denemek istiyorum.
   Sırf kardeşime laf yetiştirebilmek için Almanca öğrenmek istiyorum ya ben.
   Hocanın zorla aldırdığı mobil dersi için aldığım kitabı bitirme. Pardon paketten çıkarmak ilk hedef. Okuyup, ezberden kurtulmam lazımmış. Bence çalışıyorsa problem yok.


        4)Yapmak istediğin etkinlik var mı?Rotan ne ?
   Resim dersi almak istiyorum.
   Yeni bir dans kursuna gitmek hoş olurdu.
   Kendime atkı örecek kadar örgü bilmek. Sonuncu denemede deliklerin boyutu küçülmüştü.
   Dünyayı dolaşma işlemlerine ufak ufak başlasam ne güzel olurdu.
   Yemek yapmayı öğrensem olmaz mı? Böyle zor yemekler ama bunlar.  Julia Child tarzı şeyler. Yoksa mercimek çorbasını yapıyoruz şükür.


        5) Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.
   Gerçekleştirmeyi beceremediğim tüm hayallerimi bırakırım.
   Kitaplarımı bırakırım. Çünkü anasına çekerse nasihat falan dinlemez burnunun dikine gider. Bari okusun da öğrensin.  1960 baskı Gorki`nin Ana kitabının tek sayfasını yırtarsa zombi olur gene gelirim.
   Kemanımı torunumun en büyük kız torununa ulaştırması için bırakırım.
   Not: bunların hepsi ölümüm halinde geçerli. Ölmeden bir hayallerimi paylaşırım.

   Beç seneye ne yapacağım peki ben derseniz;
   Los Angeles`taki denize münhasır malikanemin havuz başında güneşleniyorumdur.
   Gerçekte olansa 09.00-18.00 arası falan bilgisayar başında çalışmak. Şişe tabanı kalınlığında gözlük.  Keman çalmaya devam ederim kesin. Patronumu öldürmemek için kilometrelerce koşarım, bir sürüde yarım bıraktığım kursum olur.


     Gelelim mim talihlilerine. Gülnihal dememe gerek yok. Titania tatlım eller klavyeye. Myna çocuğu kapına bırakmadan önce sende yapmalısın. Drama seyahatte sana zor olmazsa senide mimliyorum. Atarlı Hatun sıkıntıya birebir bak bu. Mert Koryürek sende yapsan olmaz mı? Tuğba İnci pembik kulaklıklarını takar müzik eşliğinde güzelce yaparsın bence. Yumiyum xbir yerden başlamalısın sorulara. Emrah Özdemir ilk defa mimledim seni kaçarın yok ki =) Oh galiba kimselere mimleyecek kimse bırakmadım. Gözden kaçan varsa özür diliyorum.

Pek bi depresifmişim ben. Mim  yaparken fark ettim. Ne oldu ki bana?




Benzer Yazılar

31 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Benimde yapmam lazım bu mimi :)
Ama önce sınavgibi bir mim var :))
Gerçekleştirmeyi beceremediğim tüm hayalleri bunu çok sevdim ki been ;)

dshe cell dedi ki...

İncir reçeli seti :D :D koptum ya annen matrakmış ;)

Gülni... dedi ki...

Öncelikle uykusuz kalsam herhalde ölürüm ya :( Zaten hemen huzursuz bacak ve göztikleri başlıyor o vakit..
Rusça çok zor dil kolay olmayacak ..Hayallerin çok güzeller :)

Plaza Sesi dedi ki...

bu mim olayAyına bayılıyorum Zamska ya.İnsanları daha yakından tanıyorsun veeeeeee bu mimle yapılacaklar listeni görmüşsündür asd (: Bende gördüm.Herks görsün :)) Çoook öpüklerim bebeğimi! Hah bu arada teşekkür ederim tabikisi !

TuGBa inCi dedi ki...

Pembik kullakligimi takar muzik esliginde yaparim tabi canim ben bunu :) Kardese laf yetistirmek icin almanca ogrenmek :)) kiyamam ya :)

İrem E. dedi ki...

Ah ah gerçekleştiremediğimiz hayaller.. Hüzün geldi bir an (:

Myna dedi ki...

Keman mı oww süpermiş :) kesinlikle devam etmelisin :)
Mim için teşekkürler ;)

Titania dedi ki...

Uyku ya, benim de acilen düzenlemem gereken ilk şey.
Resim kursu ben de almak istiyorum ayrıca, aslında alıyordum da yarım kaldı gibi bir şey, devam edeceğim bir ara diye umuyorum :)
Teşekkür ederim mim içiin, şu sıralar çok fazla mim yazısı yazdığımı düşündüm de birkaç mim daha gelince toplu yazacağım :)

Emrah Özdemir dedi ki...

Çok teşekkür ederim efendim mim için. En yakın sürede yapacağım :)

Umut dedi ki...

Şu uyku düzenimin benimde düzelmesi lazım ama olmuyor işte . :D Bende işaret dili öğrenmek istiyorum ama üşengeçliğim el koyuyor :/

Zamska dedi ki...

Şeyma,
O mime benimde el atmam lazım bi ara =)

Zamska dedi ki...

dshe cell,
Kaç yıllık annem bende hala şaşkınlıkla bekliyorum nerde ne zaman ne diyeceğini =)

Zamska dedi ki...

Gülnihal,
Derin bi Rusça değil zaten. Yazma gramerden çok konuşma kısmıyla ilerliyoruz=) bakalım ne olcak =)

Zamska dedi ki...

Plaza Sesi,
Bende seviyorum mimi. Merak ettiğin şeyleri söylüyorlar. Bakalım kimler ne yapmak istiyor. Güzel mimin için çok teşekkürler canım =)

Zamska dedi ki...

Tuğba İnci,
Ne yapim almanca bilmiyorum öyle. Adım ne, iyiyim teşekkürler =)

Zamska dedi ki...

İrem E.
Ama daha çook genciz belki kalmaz =)

Zamska dedi ki...

Myna,
Keman güzelde fazla vakit istiyor işte. Her gün pratiğe zaman ayırmak problem =)
Rica ederim canım =)

Zamska dedi ki...

Titania,
Uykuu...
Canın ne zaman istese yap tatlım =)

Zamska dedi ki...

Umut,
Hoş geldin =)
Zaman bulur bulmaz ben öğrenicem ya kafaya koydum.

Plaza Sesi dedi ki...

no pe yavruma :*

deeptone dedi ki...

çarpık olaylar nasıl oluyooooo söleseneeee :)

Zamska dedi ki...

Deep,
Onu seri yapar senaryo çıkarırım. =) Başıma gelmeyen kalmıyor ki =)

Zamska dedi ki...

Pink timber,
Kimleri aramızda görüyoruz. =) Hoş geldin canım =) tatil baya sürdü =)
Yok be ne değişikliği. En son hasta iken can sıkıntısına düzeltmiştim. Üzerinden bir yıl geçti =)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Mercimek çorbasını ben yeni öğrendim amaaa :D
4 saat mi uyuyosuuun o.O
Bana 8 saat yetmiyo yaa :)
Of keşke bütün hayallerimiz gerçek olsa ne olur ki sanki :)

yumiyum x dedi ki...

keman mıı işte bu beni benden alan şey ahh bir de keşke bende çalabilseydim helal olsun takdir ettim valla :)
ne güzel mimlemişsin öyle çok teşekkür ederim ilk fırsatta hemen yaparım ki bunu ben :)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Mercimeği yapıyorsan olay bitmiştir. =)
4 bazen daha az ama en fazla 6. Artık alıştım sat kurmayınca 6 saat sonra gözler açılıyor.=)
Ahh keşke keşke =) Ama vakit var başlasak belki yetişir =)

Zamska dedi ki...

Yumiyum,
=) Kemanım ya seviyorum kendilerini =)
Rica ediyorum cevapları beklemekteyim =)

Asena G. dedi ki...

Her zamanki gibi çok sıcak ve içten bir yazı. Senin bu dobralığına bayılıyorum. :) Ve tekrar mimlendin benim tarafımdan, kolay gelsin! :) http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2014/07/mim-mim-mim.html

Zamska dedi ki...

Asena G.
Çok teşekkürler şekerim. En kısa zaman da blog da yerini alacak.

Mien dedi ki...

Mercimek çorbasını bile yapamayana ne dersin? :D (gerçi hiç denemedim :D)

Zamska dedi ki...

Mien,
Denesen yaparsın sen yaa =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.