DUYGU MİMİ

/
23 Yorumlar

Şenay beni mimlemiş ki =) Koca koca teşekkürlerimi ona sakladım.

     1.       En çok kırıldığın/ incindiğin kelime?
     Özellikle takıldığım bi kelime yok. Zaten kırılsam da söylemem ki. Hem sözden çok insanların suratında ki o kaçırdıkları kırar beni. Mimik ve göz önemli işte =)
     2.       Herkesin kullandığı bir kelime olur. Ama senin için bir insan olur. O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın. Ne düşünüyorsun?
     Annemin yarım bıraktığım işlerden bahsetmesi. Kırmasa da acıtıyor.
     3.       Seni en çok duygulandıran şarkı?
     Bach`ın Brandenburg Konçertosu no.1 Fa Majör hatta (Adagio). Keman hocam beceremedim diye duygusal tahribatta bulundu anısı çok =)
     4.       Daha önce seni bırakan biri geldi. Senden bir şans istedi sen de o şansı verdin. Ama buna rağmen yine bırakıp gitti. Şimdi yine pişman ne yaparsın?
     Beni terk edicek bende affedicem. Kesin intikam alma zahmetine katlanacağım kadar canımı yakmıştır. Bende burnundan getirmişimdir. Uff çok masraflı intikam falanda. En iyisi hiç affetmeyeyim kimse yorulmasın.
     5.       Nefret mi aşk mı?
     Ne manada sorulmuş bilmem ama ben şu nefret işini kıvıramayanlardanım. Aşk güzel şey=)
     6.       Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
      Özür dilerim. Yakınımsa bi de affedene kadar olmadık şebeklik.
     7.       Nasıl ağlarsın, bağırarak mı içine atarak mı?
      Sessiz sessiz.
     8.       En korktuğun şey?
     Örümcek. Ama bu fobiydi. Araba kullanırken birini ezmek, hatta daha ne cevap yola fırlayan çocuk.
      9.       Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin?
      Sinirliysem koşarım. Azıcık sıkkınsam eve gelip netten kitap siparişi verip rahatlarım. Çok sıkkınsam İstanbul`da kaybolmayı tercih ediyorum.
      10.   Bazen kızılmasından hoşlanırsın. Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
      Ben bana kızılmasından, sesin yükseltilmesinden, emir verilmesinden, buyurgan davranılmasından, zorunlulukla sınırlandırılmaktan hiç hoşlanmam.
      11.   Şiir / Müzik / Öykü/ Deneme ?
    Tercih mi yapmamız lazım? Öyleyse eğer müzik.
      12.   En son ne için ağladın?
     Hiç hatırlamıyorum. Zaten kolay kolay ağlayamam ben.
     13.   Birinde hemen etkilendiğin özellik?
     Gülüşü.
      14.   Dayanamadığın şey?
     Kırmızı et.(Kokusu beni  öldürüyor.)
     15.   En sevdiğin duygu?
      Sabah uyandığımda bi yanda esen rüzgar bi yanda yüzüme vuran güneş var ya o. Tabi akşam erken yattıysam. Yoksa bu perde niye çekili diye söylenirim kesin.

Galiba herkes yapmış bu mimi ama Güilnihal`de görmedim. Maya`da yapmadı daha. =) Paranoyak Satırlar da yaparsa çok güzel olur.Sonra isteyen herkes yapsın, olmaz mı ki?

Bu da başımın belası bölüm...




Benzer Yazılar

23 yorum:

maya dedi ki...

Sessiz sessiz ağlamak bizim işimiz o zaman. Mim için teşekkür ediyorum. Örümcek ve her türlü böcek fobiğim (adını unuttum :D) onun dışında annelere göre, her şey yarım ya da eksik.

Mim için teşekkür ediyorum. Öptüm!

Persephone dedi ki...

hehe keyifli cevaplar...pek zorlanmışsın gibi gelmedi bana;)pıtır pıtır dökülmüş sanki cevaplar:))gerçekten zor mimdi...sevgiler..

Jysra Reçani dedi ki...

Cevaplar çok güzel. :) İncinme konusunda sana katılıyorum en çok sessizken aslında kırgındır insan davranışlar çok önemli gerçekten.Birde son sorudaki yanıtını çok sevdim yaşadım sanki anında okuyunca o duyguyu.Rüzgar insanın derin nefes almasına benzemiyor mu sence doğanın gücü olsa gerek kalbimizde rüzgarlarda estirir :)

Titania dedi ki...

Bir insanın gülüşü ya cidden etkileyici bir özellik, düşünmemiştim bunu daha önce ama okuyunca farkettim öyle :)
Bu arada mimledim seni ^^

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Araba kullanırken birini ezmekten ben de çok korkarım. Yada aynı şekilde birinin beni ezmesinden de :D
Kolay kolay ağlayamamak harika bir şey olsa gerek :)
Benim musluklar her daim açıktır da :D

şenay benderli dedi ki...

Müzik çok iyi geldi, sabah saatinde. Güzel :))

Zamska dedi ki...

Maya,
Örümcek en korkunçları ama. Haklı olmasa takmam da hatun haklı da hani =)
Ne demek afiyetle yaparsın umarım =)

Zamska dedi ki...

Persephone,
Bazı soruları azıcık saptırdım gibi ama ne yapayım bir şey de bulamadım ki. Yapması okuması kadar kolay değil. =)

Zamska dedi ki...

Şenay,
Mim için çook teşekkürler =) O kısım başımı çok ağrıttı ama =( Keyfli dinlemeler.

Zamska dedi ki...

Jysra Reçani,
Teşekkürler. Rüzgar ve güneş galiba en sevdiğim şeyler. Tabi tek bir paketteyse =)
Ne güzel söylemişsin kalpte rüzgarda estiriyor...

Zamska dedi ki...

Titania,
Gülüş önemli =) mim için çok çok teşekkürler hemen yaparım ki =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Ezilmekten korkmam ya. hatta tam tersi genelde hop kendimi atarım.
Bilmem. bazen insanlar çok duygusuzca geliyor ama yapacak bir şey yok. tüm sinema salonunun ağladığı filmde ağlamadım diye annemin "bari ağlıyormuş gibi yap ayıp" dediğini bilirim =)

Seyma Tanis dedi ki...

Kırmızı etten bende nefret ederim :/
En sevdiğin duygu çok güzelmiş ama ;)
Keman hocana selamlar :))

Öpüyorum ;*

Gülni... dedi ki...

Oyy canım canım tatlış ya teşekkür ederim..
Bende annemin eksiklerimden bahis etmesini sevmiyorum :(

Demirbey dedi ki...

Ya ben biliyorum gülüşün önemli olduğunu. Yıllardır özel çalışıyorum ama şu burus vilis gülüşü bi oturmadı bana. Hala noel baba gibi gülüyorum hohhoh diye.

gizemlikimlik dedi ki...

ruhun sıkıldığında yaptıkların güzelmiş :) içlerinden bir tek kitap siparişini yapıyorum :)
çok güzel olmuş :)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Kırmızı et sevemedim bir türlü.
Keman hocamın eğitmeni Rusmuş. Günde 4 5 saat uykuyla sürekli keman çalışıyordum sana yaptığım ne ki diyordu. E haklıda sürekli dedikodu yapalım da olmazdı =)

Zamska dedi ki...

Gülnihal,
Nokta atışı yapıyorlar dimi ? =)

Seyma Tanis dedi ki...

Ay evet keman hocaları fena oluyo :)
Boynum morarmıştı ve sıkıldım bıraktım :D

Zamska dedi ki...

gizemlikimlik,
Öfke kontrolüne koşmak birebir. Kitapsa her derde deva =)

Zamska dedi ki...

Demirbey,
Bence çalışmaya devam. Noel babanın da yeni yıl çekiciliği var. =)

Serafina LeGuin dedi ki...

Nihohahahaha yaptım yaptım, mimini yaptım. Mutlu da oldum. Teşekkür de ederim :)

Zamska dedi ki...

Serafina LeGuin,
Çok sevindim şimdi hemen cevaplara bakıcam =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.