MİM : BEŞ KELİME

/
31 Yorumlar
Mimledikleri için Şenay`a ve Titania`a çok teşekkür ediyorum. Mimi geç yaptığım içinde özür diliyorum =)


AŞK
Sözlüğe de baktım ama yok. Herkes başka bişey demiş, bilim adamları hormon konusunda zaten oldukça iddialı.  Aşk kimisine göre karşılıklı büyük sevgi, bazısına alışkanlık, bazısına saplantı. Ben aşkın ne olduğunu tam bilmiyorum. Zaten tanımla da pek işim olmaz. Aşkın hissettirdikleri, yan etkileri güzel bence. Öyle işte =)


HAYAT
Çorba. Soğudukça tadı tuzu olmayan, içinde bir sürü şeyi olan bi güzellik. Tabi soğuk çorba sevene yaşlanmakta güzel gelebilir.


UMUT
Umut çocukken her gece sabah uyandığımda anneannem gibi kızıl saçlı, yeşil gözlü bi prensens olacağıma inanmak gibi bişey. Ama gel gör ki ne prenses oldum, ne de anneannemin kızıl saçının teli benzedi. Hatun zaten genetik olarak fazla cimri davranmış. Bi de niye anlaşamıyorum onla diye soruyorum.   


ACI
Fiziksel olarak duyulan ağrı ve kendileri ağlamayı beceremeyen beni iki dakika da salya sümük vaziyete getirebilir. 


GÜLMEK
En sevdiğim şey. Ben gülmeyi gülümsemeyi seviyorum. Öyle beş karış suratla oturmak hiç bana göre değil. 



Benzer Yazılar

31 yorum:

Jysra Reçani dedi ki...

Cevaplara bayıldım ben yanıtlar çok güzel hele hayat için verdiğin açıklama soğuk çorbayı sevene hayat her dönem güzel gözükecek demek.
Öyle sanırsam kızların umutları hep bir prenses olabilme hayaliyle başladı :)
Acı ağlatır ya o olmasa mutluluğa ağlardık ozaman onunda bir var olma sebebi var işte dimi :) Gülmeyi hayatta nekadar seviyorsan işte okadar mutlu olmanı dilerim :)

Seyma Tanis dedi ki...

Bayıldım ama ben :))
Aşkı sona mı bıraktın yoksa ;)
Hep gül ;)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

İlk resim ne kadar tatlı öylee :)
Seçtiğin resimleri çok seviyorum :)
Hayat tanımına bayıldım.
Her kızın prenses olma umudu varmış meğer :)
Her zaman gül tatlım :*

Persephone dedi ki...

Aşkın tanımı herkese göre değişiyor... Tamamen hissedilenlerle ilgili olsa gerek... Gülmek herkese yakışır ve gülmeli herkes... Sevgiler...

Ucan Karavan dedi ki...

Bende gulmeyi seven insani seviyorum :))) etraf dram entrika doluyken soyle icten cocukca gulen insanlar sevilmez mi? :)

TuGBa inCi dedi ki...

Gülmeyi seven insanları bulun onları sevin, onlarla hayat geçer, acı geçer, umutlar yeşerir.. Çünkü Hayat gülebildiğin kadar tatlı, sevebildiğin kadar eğlenceli derdi benim bir iç sesim :))
Gel beraber gülelim Zamska :))

yumiyum x dedi ki...

ikinci resme bayıldımmm :)
yüzünden gülücükler eksik olmasın gülmek candır ;)

Emrah Özdemir dedi ki...

Güzel ve içten cevaplar emeğine sağlık.

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

merhaba takipçin oldum bana da beklerim

Zamska dedi ki...

Jysra Reçani,
Teşekkürler canım. En uzun süreli umudum oydu =)
Ben henüz mutluluktan ağlamadım. Azıcık saçma geliyor. Mutluysam niye ağlayayım ki?
Ne güzel şeyler söyleyip, dilemişsin teşekkürler =)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Evet aşkı sona bıraktım. Çünkü ilk aklıma gelen "aşk beklenmedik anda gelen idrar gibidir" =)
Gülerim tabi =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Teşekkürler tatlım. Çok şirinlerdi keratalar.
Kız kardeşim ile prenses mevzusunda tartışırdık. O prenses sarı saçlı mavi gözlü olur derdi. Acaba yanış eşkal verdim diye mi olmadı? =)
Gülerim ki =)

Zamska dedi ki...

Persephone,
Ben tanımlama işini pek beceremedim =) Kendime gülümseyen insan ordusu kurma planlarım var =)

Zamska dedi ki...

Ucan Karavan,
Sevilir tabi. =) Etrafta somurtuk insan çok. Gülen insan nesli tükeniyor mu ne?

Zamska dedi ki...

TuGBa inCi,
Wuhuu iç sesin ne güzel demiş. Keşke mimi yapmadan önce duysaymışım. Ödünç çalar tek cevapla hallederdim =)
Gülmek varsa ben varım =)

Zamska dedi ki...

yumiyum x,
Teşekkür ederim =)
Sende koca koca gül olmaz mı ki ? =)

Zamska dedi ki...

Emrah,
Teşekkürler. =)

Zamska dedi ki...

Sevda ÜNLÜ,
Hoş geldin =)

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Gülüşünüz hiç eksilmesin :)

Zamska dedi ki...

Gamze Esra Ersöz,
Teşekkür ederim sizinde =)

maviye iz süren dedi ki...

içten gülüş ne kadar önemlidir,
ama en çok anneannene benzeme umudunu çok sevdim :)

Zamska dedi ki...

Maviye İz Süren,
Biliyor musun küçüklüğümden beri anneannemle hiç anlaşamam aslında. Ama hep ona benzemek istedim =)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Aynısından bende yaptım.. Benim cevaplarım daha yorucuydu tabi, seninkiler ise soft ve içten..

Zamska dedi ki...

ηυяѕαℓкιмι,
Okudum ki cevaplarını =) Kocaman güleceğin günleri bekliyorum ki =)

safransarı dedi ki...

Gülmek ve gülümsemek bir sanattır aslında.
Bir mermiden daha ucuz
sevgiler..

Esra Hanedan dedi ki...

Güzel bir mim olmuş :))
Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
Sevgiler

safransarı dedi ki...

Bu arada ilk fotoğrafa da bayıldım :)

Zamska dedi ki...

Safransarı,
Çok şekerler =)
Çok güzel demişsin, keşke dünya bunun farkına varabilse.

Zamska dedi ki...

Gülnihal,
Seviyoruz biz gülmeyi =)

Mien dedi ki...

Tanımların yanı sıra 2. fotoğrafa da bayıldım doğrusu (:

Zamska dedi ki...

Mien,
Çok saol canım bende çok sevdim onu =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.