BU BİR PLAZA MİMİDİR

/
34 Yorumlar

Plaza Sesi beni mimlemiş. Çok teşekkür ederim. Bu arada tüm soru hakları kendisine aittir=) 

        1) Blog ismin neden bu? Özel bir anlamı var mı ki?
Özel bir anlamından ziyade benim ona yüklediğim anlamı barındırıyor. Blogu açmadan çok çok önce yaptığım resimlerin altını bu isimle imzalıyordum.  Sonra bir baktım bloğumun adı olmuş.  Kelime anlamına gelirsek sözlükte karşılık bulamazsınız. Benim sözlüğümde  anlamı hayal dünyam. Yatağımın altına sakladığım günlüğüm, terapim… Oraya buraya karalamaya üşendiğim şeyler. Bana ait olan, benim olduğunu hissettiğim tek kelime…

        2) Hayatının en acı olayı ne ki? Ölüm dışında, sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?
En acı olayı kardeşimin bisikletten düşüp kafasından yaralanması. Anneme ben ona göz kulak olurum demiştim ama sonun da kanlar içinde tek başıma hastaneye götürmek zorunda kalmıştım. İlk defa o kadar çok korkmuştum. Dışarda ne olduğunu bilmeden beklemek ise işin en acı veren kısmıydı. Bildiğiniz hala en kötü günüm.
Bana ders veren olaya gelirsek ciddi anlamda ölümü ıskaladığım 12 yaşından beri hayatın kıymetli olduğunu anladım. Sahip olduğum şeylerin ne kadar kıymetli olduğunu, bütün huysuzluklarımla insanları üzerken aslında en çok kendime zarar verdiğimi vs. Bu soru çok depresif yaptı beni bu kadar yeter sanırım =)

        3) Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?
Pelsilvanya Amisch kabilesi.  Adamlar nasıl dayanıyor sıfır teknolojiye merak ediyorum.

        4) Hayatının kitabı ne?
Galiba Dönüşüm (Franz Kafka).

        5) Koleksiyonun var mı? Varsa ne?
Bir tip düğme var onları toplamayı seviyorum ama nedenini bilmiyorum. Bide son bir yıldır kırmızı ruj takıntım oldu.

        6) Hangi enstrüman olmak isterdin?
Şankha olurdum heralde. Hintliler deniz kabuğunu almış müzik aleti yapmış. Sesten çok deniz kabuğu olduğu için =)

Mimlere gelirsek. Demir Bey bunu kendince evirip çevirse olmaz mı ? Şenay`ı sonunda bende mimlesem =)  Jysra Reçani beni kırmasa. Maya`nın ruh haline bırakıyorum. Ruhsuz Atmaca`dan da rica etsem =) Lily Kıvanca minicik bi ara verse ve yapsa bence çok güzel olur =) Yapmak isteyen ve mimlemeyi unuttuklarım atladıklarım yaparsa çok mutlu olurum.


Benzer Yazılar

34 yorum:

Plaza Sesi dedi ki...

Şanhka yı öğrendim bak ben.Bilmiyordum öyle bir alet (: Sesini duymaya çalışcam şimdi.
Mimi cevapladığın için öpüklendin :*

O da Var Buddha dedi ki...

Kırmızı ruj için tebrik,
Oje de olsun ama.
Hı hı,
Yine kırmızı.

Gülni... dedi ki...

Plaza sesi,sen ,ben nerede farklı enstrüman onları seçmişiz :)
Kırmızı ruj ve Kafka cansın!!

şenay benderli dedi ki...

Oleyy, ben de yaparım o zaman hemen :))
Teşekkürler.

Seyma Tanis dedi ki...

Zamska'nın anlamı çok hoşuma gitti :)
Abla olmak böyle bişey sanırım ;)
Kırmızı ruj benim tek kullandığoım ruj hiç vazgeçme ;)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Çok teşekkür ettim, elimden geldiğince cevap verdim. Saygılar, sevgiler... :)

yumiyum x dedi ki...

blog ismin çok özelmiş ne güzel:)
kırmızı ruj olmazsa olmaz ;)

Keyaki dedi ki...

Sankha da neymiş ne güzelmiiiş :) Zamska adını çok sevdiğimi söylemiş miydim? Merak ediyordum doğrusu nereden geldiğini. Güzel olmuş bu yazı :D

Drama Queen dedi ki...

Zamska çok yaratıcı bir isim. Ve senin için anlamı olması da çok güzel. :)

Şankha çok garip bir müzik aleti. Deniz kabuğundan yapmışlar ya her gördüğümde aklıma midye dolma geliyor. Acıkıyorum. :)

Persephone dedi ki...

Milena'ya Mektuplar-Franz Kafka benim için ölümcül:)Sevgiler...

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Blog ismin çok farklı ve çok orjinal ya :)
Sözlük anlamının olmaması da ayrı bir hava katmış bence :))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Blog isminin anlamini hep merak etmistim :)

Jysra Reçani dedi ki...

Bazı şeylere anlam katmak onları çok özel kılıyor senin blog hikayenin resimlerden bir esinlenme olarak başlaması çok özel bir isim olmuş hikaye gibi başlamış bu arada resimlerini merak ettim ben :)
Kardeşine çok üzüldüm bende her iki kardeşimin buna benzer olaylarına şahit oldum Allahtan yalnız değildim ama sen güçlüymüşsün.İnsanın bazen yaşamın değerini anlamak için ikinci bir şansa ihtiyacı vardır ve ölümün eşiğinde olmak en büyük derstir inan ki seni çok iyi anlıyorum farksız kendimi buldum diyebilirim.Neyse ya düğme koleksiyonu ne güzel yaratıcı bir ruha sahipsin ne hoş şeyler üretebilirsin onlardan :) Bu arada mim için teşekkürler blogta söyledim zaten seni kırmak ne haddime seve seve cevapladım soruları.Seninde yüreğine sağlık hep mutlu ol. :)

safransarı dedi ki...

Kafka güzel seçim :)

Zamska dedi ki...

Plaza Sesi,
Mim için çok teşekkürler. Çok severek yaptım ben =)

Zamska dedi ki...

Buddha,
Oje tabi ki var. Hangi ton olur onu söyle =)

Zamska dedi ki...

Gülnihal,
Çok güzeller ama =)

Zamska dedi ki...

Şenay,
Bana da cevapları okumak kaldı =)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Abla olmak aynı zamanda sponsor olmakta. O kısım benim şu ara hoşuma gitmiyor =)
Kırmızı ruj dışında da kullansam da en sevdiğim o =)

Zamska dedi ki...

Ruhsuz Atmaca,
Cevapladığın için çok teşekkürler. Cevaplara hemen bakıcam merak ettim =)

Zamska dedi ki...

yumiyum x,
Seviyorum blog adı mı yaa=)
Kırmızı ruj bi tane =)

Zamska dedi ki...

Keyaki,
Sankha güzeldir güzel =)
Söylememiştin ama çok mutlu oldum şimdi. Plaza sağ olsun beni de mimlemiş =)

Zamska dedi ki...

Drama,
Benim kelimem =)
Hahaha deli kız. Nerdesin bilmiyorum ama belki bulursun oralarda =)

Zamska dedi ki...

Deep,
2. madde azıcık acıklı oldu ama olsun =)

Zamska dedi ki...

Persephone,
Arkadaşı Max Brod`a vasiyete uyup yakmadığı için sonsuz teşekkürler o zaman =)

Zamska dedi ki...

Keşke Gerçek Olsa,
Anlamı içine azıcık ben tıkıştırdım ama olsun =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Galiba en sevdiğim kelime =)

Zamska dedi ki...

Jysra Reçani,
Öyle çok çok iyi çezer boyarım diyemem ama az buçuk yaparım işte =)
Keşke hiç kötü şeyler yaşamasak ama insan acıdan da mutluluktan da kendine bişeyler çıkarıyor illa ki.Çok geçmiş olsun sana da.
Üretmek mi? beceremem ben onu ki. Kumbaramda saklıyorum düğmeleri şimdilik =)Cevaplar için ben çook teşekkür ederim =)

Lily dedi ki...

çok tatlısın, mimi yaptım bile ^^
blogunun isminin anlamı çok güzel.
:)

Zamska dedi ki...

Lily,
Cevapları okudum bile:) ben teşekkür ederin cevapladigin için. Seninkinin anlamı da çok güzelmiş öğrenmiş oldum :)

Plaza Sesi dedi ki...

Aowww rica ederim (:
Ben verilen cevaplardan çok şey öğrendim,mim aslında çok verimli bir şeymiş !
Yaparım ben gene,dayanamam sankim (:Gene yaparım ki senii <3

Zamska dedi ki...

Plaza,
Çok sevinirim hiç hayır demem =)

maviye iz süren dedi ki...

blogunun ismi çok güzel, kafka da öyle :)

Zamska dedi ki...

Maviye İz Süren,
Teşekkürler. Her yeni yılda Dönüşüm`ü bir kez okuyorum. Azıcık takıntı oldu =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.