YENİ YIL MI?

/
3 Yorumlar


     Listelere hasta bi tipimdir. Sürekli lista yaparım ama sonra bırakın kontrol etmeyi varlığını dahi hatırlamam. Ama her yıl yaptığım listeler fix menüdür. Ama gelin görün ki bir arpa boyuilerleyememiş bi halde yılların eskimeyen başarısızlık listemdir.
Bu sene iki listem var. Biri yapmak istediklerim biride yapmaya cesaret etmem gerekenler.




Yapmak istediklerim
   1.       Çalışkan bir öğrenci olmak istiyorum. Alttan ders bırakmadan geçmek istiyorum. Gözlüğümde var hem onunla oldukça inekte gözüküyorum.
   2.       Felsefe okumak istiyorum ben. Ama o kadar yoğunlukta düşünmeye fırsatım olmadığından bazen bestseller okuyup kolaya kaçtığımı düşünüyorum. Off ben felsefe sevmiyorum sanırım.
   3.       İngilizce… Liseden sonra hazırlık falan okumayınca kullanmayınca unuttuğum bana sırtını dönmüş dil. Kursa yazıldım parayı kuzu kuzu ödüyorum ama gitmiyorum. En yakın zamanda başlamam şart mı ne?
   4.       Keman… Yazın boyun düzleşmesi yüzünden kemanıma elimden bıraktım. Bırakış o bırakış. Özledim ama bi yandan da ne bilim işte paslanmış olmak canımı sıkıyor.
   5.       Dans… söyledim mi bilmem ama latin dansı dersleri alıyorum. Hocam yetenekli olduğumu hatta atölyelerine uğrayıp pratik yapıp onlara partner olabileceğimi söyledi. Çok hoş ve fena halde gururum okşandı. Dansı da sesim gibi kötü olduğum halde söylediğim bi hobi sanıyordum ama koskoca hoca ışık görmese gel demez heralde.
   6.       İş… Çalışıyorum ama tamamen farklı bi kulvarda. Bilgisayar öğrencisinin hukukla alakası ne demeyin ama para işte. Beynim hukuksal şeylerle dolup duruyor ve bu yıl kendi alanımda çalışmak istiyorum. Yani bana yeni bi iş şart.
   7.       Spor.. Her yıl spora başlama hayalleri vardır her kadının. Bende onlardan farklı değilim. Tabi her kadının vermesi gereken son beş kilosu gibi. Ben diyet yapmayı sevmem. Ama şu hayatta zevk alarak yaptığım şeylerin başında koşmak gelir. Ama bu yıl sabah erken kalkmak şu bu derken bi fark ettim ki koşmayı bırakmışım. Yağmur çamur demeden koşan ben de bu sene tık yok. Sadece öfkeliysem sinirlerimi yatıştırmak için. Ama bu yıl yeni yılın ilk sabahıyla kendimi sokağa atıp koşmayı planlıyorum. Zayıflamaktan çok -ki koşmasam da kilo almayan ama vermeyende bi garip vücudum var – daha sakin ve huzurlu bi insan olmak için koşacağım.


Cesaret istediğini düşündüklerim.
   1.       Interrail yapma planım var. Kız başına oralarda baş edemezsin diyor ama bence hayatımın en macera dolu anları olacak. Çocukluk arkadaşımla fena halde kafaya koyduk. Sonunda uykusuz, perperişan gezmekte olsa kabulüm. Bitlenenlerde varmış yani cidden cesaret istiyor. Ah bide daha önce yapan varsa bi kaç deneyim dinlemek isterim.
   2.       Okulu bırakmak ve gerçekten beni ifade eden bişeyler okumak istiyorum. Rektöre de başından kalkmadığı Twitterdan haberdar etmek lazım. Malum adamın işi gücü kalmamış boyna orda takılıyor. 
   3.       Hocalarımdan birinin arabasının tekerini patlatmak istiyorum. Galiba her yıl şiddet içerikli bi alt yazı mutlaka verir oldum. Ama yapacak bişey yok öfkeli bi tipim ve adama cidden sinir oluyorum.
   4.       Aklımdan birini geçirdiğim an karşıma çıkan Öküzcan`a her defasında ağzı açık ayran budlası gibi bakmak yerine her şeyi itiraf etmek istiyorum.  Çünkü her seferinde karşıma çıkması aklımı karıştırıyor bulandırıyor.
   5.       Yamaç paraşütü yapmak istiyorum ben ya. Kemiklerimi dağıtmak konusunda endişelerim olsa da herşeyi göz ardı edip bu işe girişmek istiyorum.
   6.       Şu bakışıp flört edip telefonları verme olayı varya işte ben ondan hep kaçtım uzak durdum. Çünkü paranoyak beynim sonunda hep kendimi karanlık bi mezarda buluyordu. Bu yıl tanımadığım hoşuma giden tiplere numara mı vermek istiyorum. Bunaniye bu kadar taktım bilmem ama eğlenceli geliyor.
   7.       Bide ben bu yıl aşık olmak istiyorum. Evet benim için en çok cesaret isteyen olay bu. Korkağım belki ama insanlar konusunda güven konusunda fazla acabam var. Kaldı ki işk aşka geldimi fazla umursamazım. Daha önce aşık olmadım. Öküzcan bile bende sadece saplantı ve takıntıydı. Çünkü ben aşık olup üzülmekten delicesine korkuyorum.


     İşte benim liste bu kadara. Kaçını yaparım bilmem ama blog için bişey demedim dimi? Daha fazla yazmak tembellik yapmak istemiyorum. Daha sıkı asılmak istiyorum farklı şeylerden bahsetmek istiyorum. Ama bu tembel ben  bunu ne kadar başarabilir bilmiyorum.


      Bide geçen sene dilediklerim var ya bu senede sizin için aynı şeyleri dilemek istedim. Tek bi farkla bu yıl hayatınız aşkla dolsun  ve ölmeden önce aşkı tadabilme fırsatı yakalayın. Yani anlayacağınız korkaklığı bırakında acıyı birlikte çekelim diyorum. =)


      “Haa bide 2013 için iyi dilekler falan söylenir adettendir. Kim ne ister bilemem neyi eksik o yüzden bi kaç temel dilek diliyorum ne eksikse seçip alın. Koca mutluluklar, bool çikolata, kucak dolusu sevgi, doktora düşürmicek kadar sağlık, paraya tapınmicak kadar para, sakarlıktan ölmemenize yaricak kadar şans veya rezil olmicak kadar şans-bu sakarlıkla nasıl yaşıyorum bilmem ama ya sakarlığım yada rezilliklerim bi gün beni öldürcek, yırtılan pantolon diye bi gerçeğim var benim-, güneşin altında sere serpe yatmaya en kötü ihtimal ayaklarınızı uzatıp kafa dinleyebilecek kadar tatil, azıcık paranızla bol alışveriş yapabileceğiniz indirimler, en azından okulu bitirecek kadar başarı, başınızı taşlara vurmamanız için akıl, kafa dinleyip oh be diyebilmeniz için huzur, insanları doğayı düşüne bilecek kadar vicdan, yapılan yanlışlara dur dicek ses olabilen cesur yürekler versin….



Benzer Yazılar

3 yorum:

Düşünenkız dedi ki...

bence blog yazmaya ara vermen hiç iyi bir fikir değil... insanların yazılarına ihtiyacı var diye düşünüyorum ve dileğim yapmak istediklerini umarım başarılı bir şekilde istediğin şekilde yerine getirirsin çok güzel bir yıl olsun senin ve diğerleri için benim için bu yıl lanetli ama sizin için iyi olmasını diliyorum... :)

Zamska dedi ki...

bloga ara vermeyiroum aslında =) sadece istedğim kadar ilgilenemiyorum tembelliğimden.. iyi dileklerin için sğol =) çok isteyerek yazdım ve çok istiyorum umarım gerçekleşir=) yılın daha başı bence erken karar verme ne kadar kötü başlasada.. umarım yılın devamında senin için çok güzel şeyler olur ve fikrin değişir =)

Düşünenkız dedi ki...

umarım benim için iyi olur ama hiç sanmıyorum çünkü yılın laneti bana göre o kadar güçlü ki iyi bir yıl olması için gidenlerin geri gelmesi gerek ki buda evrene göre pek mümkün değil..

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.