2013 Listesi Yalan Olmuş

/
0 Yorumlar
      Her yıl liste yaparım kendime. Ama geçen sene yayınladığım 2013 yazısıyla listemi değiştirmiştim. Gerçi hala liste yapıyorum ama bide toplumun ve benim kendime çizdiğim sınırların dışında bi liste yapmaya başladım. Bu benim özgürlükler listem. Hani aklınızdan geçirip yapmak için deli olduğunuz anacak bi türlü kendinizden sıyrılıp yapmaya cesaret edemediğiniz liste.


      Geçen seneki liste maddelerimin kritiğini yapmak istiyorum. Böylece 2014 listem için eski defterleri kapatmış olurum.  İlk madde numara verme olayıymış. Evet hala yapamadım. Hatta isteseler de yapamadım. Neden derseniz aklım o arapsikopatça çalışmaya başlıyor. Tanımıyorsun etmiyorsun, ya sapık katil çıkarsa. Ya gece bi yarısı uykunun güzel kısmında arar uyandırır sende psikopata bağlayıp çocuğu kesersen. Uyku değerli sonuçta…


      İkinci madde de olmadı. Ama başka bi taktikle çocuğu uzaklaştırdım. Ne yaptığıma gelirsek, bahsetmesem daha iyi. 


      Üçüncüde yalan oldu tabi. Ama bu yılki listemde hala var. Rektör ekiyle.  


      Dördünce maddenin bi kısmı oldu. İstanbul`un en lüks restoranlarına gidip tıka basa yedim. Ama hesabı sevgili patroncuğum ödediği için bulaşıkları yıkamak zorunda kalmadım.


      Beşinci maddeye ise artık gerek duymuyorum. Uzun saçları kısanıyorum ama artık gözüme çok kezbanca geliyor. Buda yeni taktiğim =) 


     Altıncı madde şu an gözüme intahara meyilli bi dönemde yazılmış gibi gelsede ölmeden yapmak istiyorum. Mümkünse doktor bir ay ömrü kaldı dedikten sonra.


      Yedinci madde. Artık ona aşık değilim. Saplantı olduğunu anladım. Ama küçük bi problem var ne zaman aklımdan birini geçirsem azıcık hoşlansam öküz karşıma çıkıyor. Ciddiyim. Koca İstanbul diyosun ama ona bana küçük geliyor. Hayır bu kez sadece şaşırdım sadece. Kalp atışı falan yoktu. Ve bu cidden güzel bişey. Yani 2014 de aşık olmaya hazırım galiba….


Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.