AŞKIN BÜYÜSÜ

/
0 Yorumlar

       Uzun zamandır kitaplar beni hayal kırıklığına uğratıp duruyordur. Yakındım yakındım durdum. Ama sonunda yeni bi yazar tanımakla kalmadım eğlenceli de bir kitap okudum. Evet sınav dönemine girdim ama tutamadım kendimi.  Kitaba bi bakayım dedim ama fark etmeden sabah olmuş.


      bayağı bi süredir Aşkın Büyüsü sepetimde duruyordu. Ama evde kimse olmadığından kitap siparişini ayda bi kez iş yerine yapmaya başlamıştım. Ama finaller kapımı tıklatınca hemen sipariş verdim. Ve sonunda bende okudum ve açıkça söylüyorum sevdim.





     Pasifik Ateşi  bi beyzbol takımı. Yani hiç anlamadığım, hakkında nerdeyse hiç bişey bilmediğim bi spor. Beyzbol hakkında film izledim kitap okudum  daha öncede. Ama gelin görün ki hala olayı anlamadım. Diğer kadınlar için forvet neyse benim içinde beyzbol o. Bu kitapta da bolca beyzbol terimleri, olayları var ama buna rağmen sıkılmadım.


       Pasifik Ateşi`nin yakışıklı, seksi, başarılı, çekici, küstah, soğuk, cool adamı Pace Martin gazetecilerden nefret ediyor. Ama bu bizim sır meraklısı Holly Hutchins`i bi türlü durdurmuyor. Çalıştığı site için beyzbol hakkında yazı dizisi hazırlaması gerekince Pace ile işe koyuluyor. Ama Pace yaşadığı sorunlar bi kenara gazetecilerden, hayranlardan, ilgiden hiç mi hiç hoşlanmıyor. Yalnız bu gazeticiyide gözüne kestirmeden edemiyor. 


       Holly tüm takımla röportaj yapmayı başarmasına rağmen bizim inatçı keçiyi bi türlü ikna edemiyor. Ama Pace hakkında yolunda gitmeyen bi şeylerin olduğunun ilk andan beri farkında. Çünkü adamın omuzunda bi sakatlık söz konusu ve kimseye çaktırmamak konusunda bi hayli ısrarcı. Holly normal de iş sır olunca yayınlamaktan çekinmezken işin ucu Pace`e dayanınca 45895135 milyon kez düşünmek zorunda kalıyor. Çünkü başta belirttiğim gibi bu adam tanrının çılgın projelerinden biri. Holly`de bu duruma karşı koyamıyor.



       Tabi olaylar benim anlattığım gibi bu kadar basit değil. Birincisi hatun Pasifik Ateşi`yle birlikte yolculuğ çıkıyor. Böylece hem bilgi topluyor, hem de yazı dizisine devam ediyor. Eee Pace`de için bonus bonus kısmı. Ve bu maçlar sırasında Pace ile Holly`i birbirine bağlayan bi olayda işe eğlence katıyor. Pace ve Holly her maç öncesi öpüşmek zorunda. Çünkü öpüşmezlerse kazanamayacaklarına dair bi batıl inanç edinmiş takım var. Hatta antrenör zorla odaya bile tıkıyor. Aa bu arada sevişmekte yasak. 


      Küçük detaylara gelirsek adamla hatun alev alev yanıyor. Ama ikisinin de güven problemleri var. Bunların üstesinden gelmek içinde çırpınıp duruyorlar. Adamın hayatı sadece bayzboldan ibaret. Holly`se işinden başka bişey düşünmeyen bi tip. Kadın karakter zaten öyle sümsük, ağlak bir tip değil. Yazar oldukça baskın, kendi ayakları üzerinde durabilen oldukça gerçekçi bi karakter çizmiş. Erkek karakter ise mükemmel olmakla birlikte insansı özellikleri de var. Yani karakteri öyle tanrılaştırıp da bırakmamış. 


      Bide Wade var bu kitapta ki çikolatalı pasta gibi. Cidden adama bayıldım. Bi sonraki kitap onun hakkında ve çıksa da okusam diye pozisyon almış atlet gibiyim. Diyaloglar zaten bi harika ve eğlenceliyken Wade`in olduğu yerler resmen coşmuştu. Çapkın, tatlı dilli yakışıklı için ne kadar zaman beklemem gerekecek bilmem ama ben bu Nemesis Yayınlarına bayılıyorum. Son dönemde harika kitaplar basıyorlar ve işin güzel tarafı da ucuz.


      Kitabın dili oldukça akıcıydı ama şu terimler beni yordu. Bide kitabın bazı yerlerinde aralarında ki saçma anlaşmazlıklar. Ama şu da var gerçek hayatta da gönül ilişkileri saçma anlaşmazlıklarla dolu. Tavsiyem kitaba da yazara da bi şans verin.  Keyifli vakit geçirmek için birebir. Hem ders çalışmak zorunda olmasam anlatacağım eğlenceli kitap dedikodularım bile vardı. Artık gerisi sizde…

Şu bi kaç gündür de Icona Pop`ın  Light Me Up takıntım oldu...





Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.