EN GÜLDÜREN BLOG ÖDÜLÜ

/
15 Yorumlar

Sevgili Deep bana ödül vermiş. Evin tembelinin ilk ödülü. Uzun bi teşekkür konuşması hazırlamıştım ama sonra üşendim =) Deep teşekkürler seni seviyorum.
Çok fazla bu ara ne yorum yapabiliyorum nede okuyabiliyorum blogları. O yüzden bi hafıza yoklaması yapmak zorunda kaldım. Zaten Deep bana bi parça blog bırakmamış. O yüzden listem kısa. Ama yinede tekrar yazılmış olan varsa e ne mutlu onlara =)

PARONOYAK SATIRLAR
(gizli gizli okuyup gülüyorum)

KİRAZ ÇİÇEĞİ
(son başına gelenden sonra sesli güldüm)

KAFA DERGİ
(böyle cinayet romanı görmedim ben =) )

BİR GARİP ŞEYMA
(YORUM YOK =) )

KÜÇÜK HANIMIN GÜNCESİ
(yazmıyor  bu ara kpss falan )

KIRMIZIÇERÇEVE
(canım ki o benim)

SADECE BEN
(azıcık farklı bi kafa )


bitti=)




Benzer Yazılar

15 yorum:

Drama Queen dedi ki...

Ödül için tebrikler. :)

Umarım yenilerini de kazanırsın. :)

Gülni.. dedi ki...

Tebrik ederim canım seni :)
Aynı zamanda teşekkür ederim :)

birgaripSeyma dedi ki...

Omoo güldürebiliyorum mu ben ya hihi ama sen bu postla baya güldürdün beni sırıtıyorum hala yorumsuz kişi olaraktan haber salın dört bir yana en çok güldüren kişi Zamskaaa :D

Ben var ya tam marş yazacak ruha sahibim de işte teheey keşfolunamıyorum bir türlü :)

Güzel gönlünden çıkan bu güzel hediye için çok çok çok teşekkür ederiim :)

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) eğlendim mutlu oldum =)

Zamska dedi ki...

Rica ederim ben okurken seni cidden eğleniyorum ama yorumsuz senin için bence cuk oturdu =0

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Böylece yeni bloglar da keşfetmiş oluyoruz. Sevdim bu ödül işini :)

Demirbey dedi ki...

Ödülünü kutlarım. Benim siteme gel yüzünü güldüreyim istedim listede adımı göremeyince. Ara sıra bazı bazı uğra bana da..

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Kutlarım, deep verdiyse ödülü boş değildir. :)

Zamska dedi ki...

Upss atlamışım=) gelirim tabi . okuyorum da elim klavyeye gidip yorum yazmayı atlıyorum =) telefi edilecektir =)

Zamska dedi ki...

ödül dipten geldi diye bu kadar sevindim deep bi tane=)

Ferhat Bayram dedi ki...

tebrik ederim

Merve Sevim dedi ki...

geç oldu biraz ama ödül için çok teşekkürler canım :) evet kpss beni bitirdi az kaldı ama bir ay sonra dönüyorum eski hayatıma :)

Zamska dedi ki...

Umarım sınavın çok iyi geçer ve mutlu dönersin =) Bizde senin neşeli hallerini okuruz bol bol =)

deeptone dedi ki...

ne tatlı yazmışsın listen de iyimiş kii :)

Zamska dedi ki...

Ödül için tekrar çok teşekkürler çok mutlu ettin beni =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.