MİMLER

/
32 Yorumlar

Sevgili Deep çok güzel mimler yapmış. Yapmayan herkesi de etiketlemiş. Yine tüm muhteşemliğiyle  de haber verdi. Görünce dayanamadım bende yaptım. Beyaz Gemi`de beni mimlemiş dolaşırken fark ettim. İkisine de çoook teşekkürler.


MİM 1: MOR MİM
1.Hayatında en çok sevdiğin yön nedir?
      Çok konuşup her şeyi anlatıyor gibi dursamda, aslında her şeyimi kendime saklamam.
2.Sen hiç yağmurun altında ağladın mı? 
      Yağmurla daha yeni aramı düzelttim, daha zamanı var.
3.Diyelim ki sana üç dilek hakkı tanındı. Ama sadece insanları değiştirebileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?
      İnsana dair üç şeyi değiştirirdim.
      Bir öldürme isteğini,
      İki paraya duydukları büyük taparcasına olan sevgilerini,
      Son olarak da  iki yüzlülüklerini
4. Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
      Girdim hem de bi kaç kez. Yağmur çıkınca etrafta kimse kalmıyor. Sanki deniz seninmiş gibi oluyor. İşte en çokta onun için yağmurda denize girilir.
5.Yaşadığın en gülünç durum nedir?
     Hangisinden bahsediyim. Hoşlandığım çocuğun peşinde koştururken yırtılan pantolonumdan mı? Yoksa sonrasında  bi erkek arkadaşımın pantolonunu giymemden mi? Yada durun oturduğum yerde saçımı otobüs kapısına sıkıştırmayı başarmamdan bahsediyim.
6. Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçebilseydin, kimi seçerdin? 
      Jude Law`ı kollarımda,Tim Burton`ı da  arkadaş olarak istesem olmaz mı?
7. Hayatın bir film olsa, hangi aktör veya artist oynasın isterdin?
      Marion Cotillard
8. Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü umursamadan ağladın mı?
      Ağlamak pek benim tarzım değil.
9. Süperman mi Batman mi? 
      Spiderman`in başına bişey mi gelmiş ki?
10.Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı başka bir şey zannederdik, mesela Eyfel Kulesi’ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı? 
      Büyüyce babamla evlenebileceğimi zannediyordum İlk aşkım nede olsa…
11. Sence hayatın anlamı nedir?
      Üzerinde henüz düşünüyorum.


MİM 2 : HANGİSİ MİMİ
1)Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış.”Nasıl olmuş” diye sorunca ne dersiniz?
        Sormasa olmaz mı? Kıvıramıyorum bu soruyu. Öyle bi beğenmiş gibi yapıyorum ki, bi dahakine de aynı renge boyatmaya kalkıyor.
2)Evinizde hangisi olsun istersiniz? 
        Banyo da asılı Gustav Klimt tablosu.
3)İntikam –soğuk yenen bir yemektir-tatlıdır-gereklidir-gereksizdir-diğer (açıklayınız)
        Beklemek için fazla uygun, harekete geçmek için fazla tembelim.
4)Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz? 
       23 nisanda koltuğa oturan çocuk.




Benzer Yazılar

32 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Çok tatlı olmuş cevapların :)
çok teşekkür ederim canım benim mim için :*

maya dedi ki...

Seni nasıl geç keşfetmişim okumakta. Resmen ayıp :))

İrem E. dedi ki...

Teşekkür ederim (: Çok güzel cevapların (: Bende yapacağım bugün (: Hatta şimdi hemen yapıyorum :D

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) Utanmayla şımarma arasında gidip geliyorum galiba şuan =)

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) Umarım eğlenerek cevaplarsın =)

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) Bende seni geç keşfetmenin pişmanlığını yaşıyorum =(

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) Yap yap bizlerde eğlenerek okuyalım =)

Kristal Kitap dedi ki...

Cevapların çook eğlenceliii. :)

Ah birde ünlüler niye o kadar yaşlııııı? :D

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =) Tim Burton filmlerine kafasına bayılırım. Jude Law ise bence adam hiç yaşlanmıyor ki. Bide çok güzel gülüyo =)

deeptone dedi ki...

Allah seni napmasın. dileklerin çok güzel de o gülünçlükler nası olur ya. pantolon yırtılması mı saçların otobüste sıkıştım mı :) yazsanaaa bunları uzun uzun yaa :)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Ay zamska yaa çok alemsin 23 nisanda koltuğa oturan çocuk :D
çok şanssızmışsın yaa. Pantolonun o anda mı yırtılacağı tutmuş. Azıcık daha dayansaydı :)

şenay benderli dedi ki...

Sen de sürekli başına komik işler açan tiplerdensin o zaman :D :D. Daha çok anı vardır sende. Babanla evlenme fikri garipmiş, bana göre tabi :))

Kristal Kitap dedi ki...

Film izleyemediğim nereden belli. :) Tim Burton fiilmlerinin nasıl olduğuna dair hiç bir fikrim yok. Ama artık tatildeyiz. Belki önerin falan varsa hani izleyebilirim. ^_^

Drama Queen dedi ki...

Mimlediğin için teşekkürler. :)

Bugün yapmaya çalışacağım. :)

Ferhat Bayram dedi ki...

eglenceli mim olmus

bu arada fazla kitap okuyomussun ve kitaplari blogda paylasiyorsun yan taraflarda bu kod tam sana gore :)

http://ferhatbayram.blogspot.com/2014/06/css-ile-resimlere-rollover-yaz-efekti.html

Zamska dedi ki...

Tabi ki Big Fish başla bence ya da Edward Scissorhands la başla ya da The Nightmare Before Christmas izle =) Kararsız kaldım =)

Zamska dedi ki...

Ah Deep ya bide bana sor. Kot pantolon hem de yırtıldı.Sonra arkadaşın pantolonunu giydim. Saç zaten ayrı bi mevzu.. Yazarım tabi =) Bende böyle rezil olmalardan çook var =)

Zamska dedi ki...

Offf hemde çok. Zaten vardı onunla bi şanssızlığımız.Tüm rezilliklerim o etraftayken patlak veriyordu. Ya küçükken bi gün bende oturucam diye ama nerdee. Çekilişle vermiyolar ki koltuğu şansım olsun =)

Zamska dedi ki...

Galiba biraz öyle.. Arayıp bulmuş gibi garip tipler ve olaylar beni buluyor. Bi bakıyorum yeni bi rezilliğe imza atmışım =) 3-4 yaş grubu çocuklarda özellikle anne babayı kıskanma durumu söz konusu. şöyle ki erkek anneye düşkün olur ve babadan kıskanır vs. Çeşitli psikolojik evlere falan filan. Ama sonu yine Freud`da biter benden söylemesi =) Çocukluk işte. Kız çocuğu ve babaya olan aşkı =)

Zamska dedi ki...

Rica ederim cevaplarını merak ediyorum umarım yaparken keyifli vakit geçirirsin =)

Zamska dedi ki...

Çok teşekkürler =) çok güzel olmuş bende yapıcam en kısa zamanda =)

Pınar Şentürk dedi ki...

Mim için teşekkürler :D
Önce cevapları okuyayım sonra cevaplamaya :D
Hepsini cevaplıyorum değil mi :p

Zamska dedi ki...

Rica ederim =)
Hepsini cevaplarsan çok hoş olur =)

Mien dedi ki...

Ya o gülünç anıların ayrıntılarını merak ettim bak :D
Babayla evlenme hayali bende de olmuştu bir dönem..
Mim için teşekkür ederim,yapıcam ;)

deeptone dedi ki...

:) tımım yazarsın. eğlenceli yaa .

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Yağmur altında ağlamak güzeldir tavsiye ederim..
Bir de bende kıramıyorum insanları ama o zaman şunu düşünüyorum onun yerinde ben olsaydım gerçeği duymak ister miydim? Eğer cevabım evet ise yapmam gerekeni yapıyorum nazik bir dille ;)

Kırmızı Çerçeve dedi ki...

sen ne güzel yazmışsın öyle mimini sevdiğim ^_^
pantolonun nasıl yırtıldığı geldi aklıma kahkahalara boğuldum :D:D
doğru söyleyen yanın yok mu ona bayılıyorum işte =) helede başkasına söylerken yanında olmak gibisi yok =)=)

Zamska dedi ki...

Gülünç ve utanç arasında gitti geldi o anılar =)
Cevaplarını merakla bekliyorum =)

Zamska dedi ki...

Ben pek ağlamayı beceremiyorum desem =(
O nazik dili tutturamıyorum ki. Sürekli yanlış kelimeler ağzıma toplanıyor. Ahh öğrenmem gerek daha çok şey var

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =)
Sen ve iltifat =)
Gülersin tabi.. yırtık donla öyle kalakalmak ne demen ben bilirim =)
Eğlence çıkıyor dimi sana da? kurbağaaaaa

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

http://birdelininpembedefteri.blogspot.com.tr/2014/06/nadide-mimler-vol2-meali-2-gun-arka.html

Ah bebeğim yorucaz seni vallahi :) Ama napalım MİM'lendin, bu da üstüne sıçradı; kurtul bundan yaz bu MİM'i :))

Haylice yoktum ortalarda; derli toplu bir okuyacağım blogunu; zira geride kaldım biraz :S

Sevgi ve selametleeee...

Kocamaaaan öpücük!!!!!!

Zamska dedi ki...

Hoş geldin =) Özeldik seni... Ortalardan kaybolmasan olmaz mı ki ?
Mim için çook teşekkürler canım. Bu mimi yaptım ki =) Ahh ahh kaybolma ortalardan bak tembel ben bile klavyeyle buluşmuşum =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.