BİR İKİ YARAMAZLIK

/
19 Yorumlar

      Bugün boş bir sınav kağıdını hocanın ellerine teslim ettim. Günlerdir çalıştım bide benlik olmayan bişey yapıp sabahladım hem de üç gece aynı ders için. Sonunda anladım bu ders çalışma olayı bana göre değil. Adam üşenmemiş o harf yığınlarının içinden çekip çekip harf sormuş. Ağ ağ olalı böyle soru görmedi. İnternetten nefret ettim. Ya kablo türlerinin hepsini ezberlemek ne demek. Bulan adam unuttu adını. 


       Neyse öfke kusma seansımı kapatırsam mevzu şu ki yine yaramazlık yaptım. Herkes on dakikada verdi çıktı ben on beş dakika bekledim gözetmen “Niye çıkmıyorsun, arkadaşlarını yalnız bırakma”dedi , “Soruları ezberliyorum” dedim ama yalan. 4 sayfa sorunun hesap kısmını kod kısmını ezber kısmını mı ezberleyeceğim. Zaten o kadar iyi olsam doldurup veririm.  Benim çıkmama sebebim karıştırdığım haltlar. Sınavın altın kuralı tel kapalı olacak. Adam bu konuda baya sert. Peki ben ne yaptım. Telefonumu kapatmadım ve sınav kağıdını güzelce çektim. Bunu ilk defa yapan değilim ama o adam içi ilk. Tabi bunu gelip hemen burda ötüp, suçtan arınma seansı yaşıyorum. Zaten tüm suçlarımı da buradan itiraf etmiyor muyum?  En azından zararsızları.


       Annem iki haftada beş kilo birden verip diyetisyene götürmüştü. Dengeli beslenirsem sorun olmayacağını eski haline rayına oturur dedi. Ama nerde dengeli beslenme nerde ben. Annemde tabi bu konuda takıntılı. Sağlıklı beslenme diye dolanı duruyor. Eve ne margarin ne kola girer. Annemin tek sağlıksız alışkanlığı jelibon. Diyorum azıcık büyü kaç yaşına geldin ama nerdeee. Büyüyemedi gitti bi türlü. İşte ben böyle hızlı zayıflayınca hatun korktu sağlıklı beslen baskıları iyice arttı. Bi kere sağlıklı şeyler yemeye çalışsam da beslenme kısmı olmuyor. Sağlıklı diye tek seferde dünyaları yememek lazım. Ama ben acıkınca gözüm dönem bi tipim de okul kurs derken arada vaktim kalmıyor atlıyorum yemek yemeyi. Bu da zamanla alışkanlık yaptı. Geçen kahvaltı yapmadığımı hatırladığımda saat dörttü. Ama proje çalışmam bitmişti. Tabi bu annemin gözünde bu kız bişeyler yemiyor demek. Halbu ki bilse geceleri götürdüklerimi, yemek uğruna çevirdiğim dolapları. 


      Şuan ki evimize iki yıl önce taşındık. Öncekinde küçükken tüm sokağı tanırdım. Sonra herkes dağıldı, komşumu tanımıyor olmuşum. Bizde taşınalım değişiklik dedik taşındık. Yine kimseyi tanımıyoruz falan ama bi anda tüm apartman can ciğer kuzu sarma olmuşuz. Bir komşumuz var hamile. Ve onunla yaptığım küçük anlaşmada çevirdiğim dolap. Şimdi canım bişey istediğinde hemen ona söylüyorum. Neden mi hamile diye her istediği anında yapılıyor. Artık o kadar bütün olduk ki canımız ne istiyor diye düşünüyoruz. Sonra gelsin kekler gitsin börekler. O kadar ki evde yoksam birer tane bana ayırıp eve gelmemi bekliyor veriyim da yesin diye. Ben bunları hesaplarken de annem diyetisyene giden benim zayıflayan bu kız diye düşünüp duruyor. Ama benim kadar koşsa o da verir ya neyse. Boşuna kaç kilometre koştum diye hesaplamıyorum. O kadar kek börek yiyip oturursam küçük bir top olurum. Gerçi anneme yakalanmamış olsaydık o revaniyi de mideye indirirdik ya neyse. Benim canım çok çekmişti…






Benzer Yazılar

19 yorum:

Mien dedi ki...

Benim de yengem hamile,aynı taktiği denesem mi? :D
Sağlıklı beslenmek güzeldir,ama aradaki kaçamaklar çok daha güzeldir ;) :D

Zamska dedi ki...

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Gecenin bi yarısı un kurabiyesi yaptı annem canı çekti diye =)
Zaten o kaçamaklar olmasa hayat çekilmez ki =)

Tek Aşk A* dedi ki...

Komşuyla işbirliği çok iyi olmuş :))

Seyma Tanis dedi ki...

Oh iyi yapmışsın iyiki de çekmişsin kağıdın fotosunu ;)
Şimdi sabahlara kadar ders çalışıp da dengeli de beslenme olmuyodur ki :)
Komşuyla olan anlaşmana bayıldım :)
Bizimde apartmanda tüm tanıdıklarımız gitti sıra bizde artık bakalım ;))

maya dedi ki...

Ahahaha afiyet olsun :))

şenay benderli dedi ki...

Ehehe, çok komik olmuş yazı :))
Sınavda bırak soruların fotoğrafını çekmeyi çok zorlarında bile kopya çekmek aklıma gelmiyor. Herkes çekmiştir denir genelde ama ben üniversitede hiç kopya çekmedim :))
Hamile komşunla bütün olarak karar verme fikri çok iyiymiş :))

İrem E. dedi ki...

Ah ah yokki çevremizde hamile biri biz de yapsak anlaşmayı :D
O değilde 6 yıldır aynı evde oturuyoruz komşuları bende tam olarak tanımıyorum (:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Jelibon benim de vazgeçilmezim yaa. Bir tek kolalı olanları sevmem :)
oh kekler börekleeer :)
Yalnız kahvaltı yapmadığını nasıl 4te hatırlarsın yaaa :) Benim midemden gelen sesler buna müsade etmez :D

Zamska dedi ki...

Dimi, o gün bugündür pastahane yolunu unuttum =)

Zamska dedi ki...

Bu fikir aç olduğum bi gün çıkmıştı =)
Duruma göre iyi olabilir. İyi çıkmayıp bolca dedikodunu yaparlarsa yıpratıcı olabilir.

Zamska dedi ki...

Sınavadört kopya kağıdıyla girdim ama biri işe yaramadı desem =) Bi hocam vardı yakalanmadığınız sürece niye kopya çekmeyeceksiniz ki derdi ?? Nadir kağıt üzerinde sınav oluyorum, ondada becerip kopyahazırlayamıyorum görüldüğü üzre =) Bide nedendir bilmem başkasından kopya çekemiyorum ama fena kopya veririm. =)
Hayatımda düşündüğüm en parlak fikirdi bence =)

Zamska dedi ki...

Kolalı olanı bende sevmiyorum yaa.
Dikkat dağınıklığı. Acıktığımı fark ediyorum ama araya bişey girince hop gidiyor. Hem tek başıma yemek yemekten nefret ederim. Yoksa acıktığımı hissedip gece uyanıp peynir(çok severim) yediğim var. En büyük korkum açken ölmek. Neden diye sorma bende bilmiyorum =)

Zamska dedi ki...

Kesinlikle. Zaten uyanık kalmak için nefret etmeme rağmen sürekli kahve içer oldum.
Ayy komşum erken doğum apar fiye korkuyorum, gün sayıyorum resmen. Beek doğar saltanat biter.
Tanıdıkları kaybetmek kötü oluyor yaa. Bence bi değişiklikte siz yapın bizim şansımız baya yaver gitti.

deeptone dedi ki...

ha haaa jelibon nası yenmez ya tabii :) ya soruları çektin ha bravo san valla. işallah birilerine yarar o sorular :)

Zamska dedi ki...

Annem ya deli hatunum benim =) Umarım yarar koca sınıf dört gözle hocanın bütte finalden bişeyler sormasını hatta halimize çok üzülüp aynını sormasını bekliyoruz =)

birgaripSeyma dedi ki...

Ay Allah'ım çok komikmiş yaa valla ne güzel anlatmışsın.

O değil kablo kod neymiş ki ne okuyosun sen bilgisayar mühendisliği okuyorum da ben hemen bi tanıdık geldi zaten bi onların ismini bilirim içerik sıfır :D

Kurs okul çok normal ben de unuturum yemek yemeyi öyle de yoğun çalışmıyorum bi habire koşturmaca biri de demiyo neye koşturuyon neyee :D

Zamska dedi ki...

3. sınıfım şu zamana kadar nasıl geldin dersen inan bilmiyorum. Bildiğim bişey varsa yanlış bölüm. Kardeşim demişti Facebook kullanamıyorsun bilgisayar senin neyine. Ama ismi güzel durunca zıplıyosun işte...
Koşturmaca yüzünden yemeklerin tadınıda çıkaramıyoruz ki ahh ahh

Meltem Sarsılmaz dedi ki...

Finaller, bütler filanlar felanlar derken uzun zamandır giremiyordum bloğuna. Ama nasıl özlemişim. İyi bir güldüm valla. Teşekkür ederim :D

Zamska dedi ki...

Meltem,
Wuhuu kimleri görüyorum. Sonunda döndün. Seni gördüğüme çok sevindim canım ya =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.