SIKILAN BEN VE PENCERE MİMİ

/
34 Yorumlar

      Bile isteye bütünlemeye ders bırakıp, sonucu görünce şaşıran tek insan benim herhâlde. Ya da geçmesi imkansıza yakın olup hala ders çalışmalıyım diyen de ben olabilirim. Tabi bunların hepsi vicdan rahatlatmaya yönelik çabalar. Yoksa eve gelip dört saat yatıp, sonra final sınavına hazırlanmak mı olur. Ama uyumakta haklıyım. Yine çok geç yattım erkenden de kalktım. Bizim ki kadar rahat adam yok şu dünyada derken adam gece uyumadı. Kırk yıllık kardeşim bi kez bile sınav yüzünden uykusuz kalmazken bu kez uyuyamadı. Tüm yatakları dolaştı. Gece yarısı bir litre süt ısıtıp içirdim ama yok. Masallar mı anlatmadım, masajlar mı yapmadım ama uyuyamadı. Bizde en son gecenin bi yarısı koşuya çıktık. Azıcık yorulsun da belki uyur diye. Zaten bu kez de uyumasaydı ayağımda sallayacaktım başka çaresi yok.  Eee sabahta onunla sınava gidince benim pertim çıktı. Ben uyumayayım da kim uyusun. 


      Tam ben böyle elime pc`yi almış ders çalışmanın sıkıcılığıyla boğuşurken bi de baktım Deep mimlemiş. Valla bu ara mimden başka bişey yazamaz oldum. Eee sınav var diye ne film ne kitap olunca durum bu. Hem çok çalışıyorum ya, kafam dağılsın birazda dimi?


     Gel gelelim mime. Pencere mimiymiş adı. Kafanı pencereden çıkar ilk gördüğün insanı tarif et. Tabi bu balkonda olur, üşenmiyorsan da sokağa in. Gördüğünün cinsiyeti, ne giydiği ve de ne yaptığı yazılacakmış. 


      Ben kendimi en yakın pencereye attım. Aşağı doğru sarktım ve kim var kim yok baktım. Bir bayan gördüm. Kısacık karamel kahve arası saç rengi vardı sanırım. Sanırım diyorum ama saç rengi olayını ben bi türlü çakamadım ondan. Benim kahve rendi dediğime fındık kabuğu diyen bi ortamda iddialı olmak istemem. Neyse 1.65 anca vardır diye düşünüyorum ama bu kuş bakışı bellide olmaz. Beyaz bol bir tshirt, siyah ince bi hırka, açık dar bir kot pantolon giymişti. Ayağında siyah Keds vardı. Siyah spor bi çanta ve elinde bir poşet. Poşetin içinde yeşil bişey vardı ama çıkaramadım. Burnu düzgündü niye baktıysam ama göz rengini yukarı bakmadığı için bilemeyeceğim. Ama ela yakışırdı ona. Ne çok zayıftı nede balık. İdeal kiloydu. Ne yaptığına gelirsek yürüyordu. Evine doğru ilerlediğini düşünüyorum çünkü köşeyi dönünce devamını göremedim. Nasıl yürüdüğüne gelirsem. Salına salına yürüyordu ama ne bi göz süzme ne bişey. Zaten etrafta boştu ondan olabilir  =) Dik bi duruşu vardı. Fazla eylem halinde bi tip görmediğimden bu kadar. Yalnız bende de ne göz varmış. 7. kattan bir insanın görebileceği maksimum seviyede bilgi verdim. Bide gözlüklerim olsa heralde saçındaki beyaz sayısını söylerdim.
      Mimlediklerime gelince, sanırım millet yaka silkti bee. Ama ne yapim çok eğlenceli mim yapmak. O zaman bende 3 4 tanecik söyliim dedim. Ortaboypopcorn, kristal kitap, safransarı. maya ve benim kımızı çerçevem..



Benzer Yazılar

34 yorum:

Titania dedi ki...

Cidden maşallah iyi görmüşsün 7. kattan :D
Ben de yapacaktım da bu saatte görünce mimi çıktım balkona kimse yok, tek tük insan geçiyor onların da hiçbir şeyini algılayamadım yarın sabaha bıraktım işi :D

Seyma Tanis dedi ki...

Ya öyle deme bende kardeşimçn gibi olmuştum :))
Ama lgs de yada şimdi her neyse :D
Gayet rahat bi insanım ama o gece yok uyuyamadım :)
Yalnızçok süper incelemişsin :))

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Daktilolu resimleri çok seviyorum ben de :)
Bu ara bir mim yoğunluğu var cidden.
Ay kardeşine kıyamam ya. Stres çok kötü birşey. Umarım sonuç mutlu edici olur :)

İrem E. dedi ki...

7. kattan süper görmüşsün ama (:
Umarım iyi geçmiştir kardeşinin sınavı da (:

Zamska dedi ki...

Ben tam vaktinde yakaladım. Azıcık daha geç kalsam hem havada kararır bu kadar net göremezdim =)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Her ne kadar "ay yine mi mim" desem de en kaçırmadan okuduğum yazılardır mim yazıları :D Hepimiz öyle yapmıyor muyuz?

ayşe e. dedi ki...

ayyy kardeşinin sınavları nasıl geçmiş?
haftaya da var,inşallah hepsinden iyi bir şeyler yapar :)
sen de ne göz varmış be,gözlüklerimle bile o kadar göremem herhalde :) maşallah :)

şenay benderli dedi ki...

Kardeşin üniversite sınavına girdi galiba, hayırlısı olsun :))
Bu ara fazla mimliyiz maşallah diyelim, keyifli buluyorum ben de :))

Mien dedi ki...

Ah bu sınav stresi,ilk girdiğim sene benim de gözüme uykular girmemişti :D
Geçti çok şükür,geçmiş olsun ona da..

Zamska dedi ki...

Şenay,
Evet sınava girdi. Ahh bi geçse de hep birlikte rahatlasak.
Evet mime boğulduk ama ben yapmayı da okumayı da seviyorumm =)

Zamska dedi ki...

Ayşe e.
İyi dedi ama bakalım sonuç nasıl gelecek. Bizim ki tipik erkek modeli detay vermiyor =)
Hahaha evet yaa. Baya bir net görmüşüm. Cidden maşallah.

Drama Queen dedi ki...

Zamska sende de ne göz varmış ama. :)

Hayatta kardeşim kadar sınavlar konusunda vurdum duymaz bir insan görmedim. Ama üniversite sınavına girmeden iki gün önce sinir krizi geçirmişti, sınav günü de sınava girmeyeceğim diye tutturmuştu. Şimdi ise istediği üniversitenin istediği bölümünde okuyor da, kurtulduk o durumlardan.

Umarım kardeşinin de sınavları iyi geçer ve istediği yeri kazanır. :)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Ben onda ilk defa görünce şaşırdım. yoksa ben ohoo gram uykusuz girmiştim sınava =)
Dikkat kesildim resmen yaa =)

Zamska dedi ki...

Keşke Gerçek Olsa,
Kesinlikle haklısın.
Başka bişey olsa yapana kadar günler geçer ama mim olunca bi bakmışım hop bitmiş =) Eğlenceli ki çook=)

Zamska dedi ki...

Doktora gözlerim bozuk dedim yıllarca o da inatla yok dedi. Galiba haklı. =)
İyi geçti dedi ama detaylı bilgi vermediği için bilmiyoruz ki bizde...

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs;
Bende sevdim. Pek bi şeker.
Mimden başka bişey yazıp çizmez oldum ben.
Umarım öyle olur. İlk defa bu kadar stres yaptı bakalım...

Zamska dedi ki...

Mien,
Teşekkürler canım..

Zamska dedi ki...

Göz doktorum haklı galiba gözlerim sağlıklı psikolojik körüm =)
Bizimki allahtan sınava girmekten vazgeçmedi. Sizin işiniz daha zormuş.
Teşekkürler canım. Umarım istediğini alır =)

maviye iz süren dedi ki...

merhaba :)
iyi bir gözlem olmuş :)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Büte kalmadığım için çok ayrı sevinçler içindeyim fakat okul olmayınca malum sıcakta var mağramdan dışarı çıkamıyorum. Çıkabilsem bu mimi yapıcam, ama gelmiyor içimden :))) Çok iyi gözlem cidden :)

Kristal Kitap dedi ki...

7. kattasın ve bu kadar ayrıntı verebiliyorsun. Helal valla sana canım. ^_^ Ben 2. kattan hiç bir ayrıntı veremeyeceğimi fark edine kös kös odama geri çekildim. ^^

deeptone dedi ki...

evet bak yaaaa bi burcu eksik kalmış kadının yaaa :)

safransarı dedi ki...

aaa be buraya yorum yazmıştım sankii.
unuttum mu acaba (:
Bir kere şunu söyliyim , kesinlikle bir insanı yorumlamak çok zordur. Hele ki etrafında ki nesnelerle birleştirip betimlemek çok çok daha zor. Bu bir yetenek :)
Söz vermiyorum ama , cevaplamaya çalışacağım.
Teşekkür ederim :)

Zamska dedi ki...

maviye iz süren,
çok teşekkürler =)

Zamska dedi ki...

Ruhsuz Atmaca,
Ah ben bolca büte kaldım. Bu sıcakta cidden dışarı çıkılmıyor.Yaz uygulamasına geçicem şu sınavlar bitince bende. Teşekkürler. Bakalım seninki nasıl olcak =)

Zamska dedi ki...

Kristal Kitap,
Etraf aydınlık ve istediğimde süper odaklanıyorum. =) ve son olarak teşekkürler cidden helal =)

Zamska dedi ki...

safransarı
Aklından geçirmiş ve yaptım sanmış olabilirsin. Ya da ben bu ara oturup kalkıp mim yaptığım için karıştırmış =)
Bu yorumlama betimleme işini kıvırmış myım pek bilmem ama betimleme okumayı uzunsa sevmem. İlk defa bu mimle seve seve millet ne görmüş okudum =)
Cevaplarsan ve ben görmezsem haber ver olmaz mı ki ? =)

safransarı dedi ki...

Olmuş bil (:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Güzel görmüşsün 7. kattan :)

Titania dedi ki...

Bu arada blogumda mimlendiin :)

Zamska dedi ki...

Dimi =) Gözlerim iyi görüyormuş cidden =)

Zamska dedi ki...

Titania
Çok güzel bir mim. Sakladığım üç beş parça bişey bulur bulmaz yapıcağım.

arwen juliet dedi ki...

blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler :)

Zamska dedi ki...

arwen juliet,
Hoşgeldin, bende uğrarım =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.