YAĞMURDAN KORKMUYORUM

/
16 Yorumlar

         Yağmurun bende hiç güzel hatırası yok. Hep kötü şeylerle hatırlıyorum. Yağmur yüzünden kötü bişeyler gelmiştir başıma ondan. Ya da başıma gelen kötü şeyler sırasında yağmur yağmış olmasından kaynaklanan bi mantık. Her neyse işte. Büyüdükçe sevemez oldum. Diğer insanlara romantik gelirken ben bir tek evdeysem sevdim. O da oturup izleme moduna geçme olayı olmadan. Yağıyo mu iyi yağsın bana ne?


          Geçen cuma uzun bi zamandan sonra ilk defa yağmuru izledim. Ofiste kızlarla deva dedikodusu yaparken birden yağmur yağmaya başladı. O kadar uzun zaman olmuş ki yağmur izlemeyeli. Değişik geldi, güzel geldi. Sonra bana bu Yağmura ilk defa karşılaşan bücürüğü izlettiler. Sosyal medyayla olan alakamda anlaşılmış oldu. Bi ben kalmışım izlememiş. Ama iyi ki o gün o yağmur yağarken izlemişim o videoyu. Çünkü onun gülücükler saçıp, çığlık atıp ellerini açarak yağmurda ıslanması bana cesaret verdi. O kadar küçük, keşfetmeye açık, korkusuz ve muşumdu ki muhteşemlikten bi parça gibi geldi. Ve bana cesaret verdi.  Yağmurla barışmak için cesaret. Gecenin bi vakti yağmur sesiyle uyandım sonra. Ve aklıma o küçük kız geldi. Üzerime bi hırka geçirdim kardeşimi dürtükleyip uyandırdım kalk gidiyoruz dedim. “İşin gücün mü yok deprem  mi oldu yoksa” falan diye uyku sersemliğiyle soru sorup durdu ama sonunda yatağından kalktı. Yavaşça kapıyı açıp aşağı indik. Yağmura çıktım kafamı gökyüzüne kaldırdım ve tenimde yağmuru hissettim. Sadece bu. Huzurdu, uzlaşmaydı, korkusuzluk, cesaretti.  Sonra bizimki dırdır “deli misin divane misin annem duyarsa yandık kızım gidiyoruz. Hasta olucam sınavlardan yırtıcam sanıyorsan telafi yok bütün var hatırlatim. Çok istiyosan ıslanmak duşun altına gir” diyince öküzlüğünü belli etti ve benim içime de öküzü kaçırdı. Hızlıca eve çıktık, tabi ben donuna kadar ıslanmışın canlı örneği.  Niye çıktım ne gerek vardı ki hasta olcam diye söylendim durdum.


       Niye mi yazdım. Ders çalışmaktan bunaldım ve kaçıcak delikler arayıp duruyorum. Bi de baktım yağmur sesi. Yine bi delilik yapim diye düşünmedim değil. Ama hasta olma olayını sevmiyorum. Dinlemek  uzaktan bakmak güzel. Belki birazda teninde hissedip ıslanmakta ya neyse. Bu arada anneme gece yakalanmadık ama sabah bunları nasıl ıslatmayı başardı konuş çabuk diyince itiraf ve ardından bi çemkirme sesi duydum ben.



Benzer Yazılar

16 yorum:

Seyma Tanis dedi ki...

Bazen kötü yaşanmışlıklar bazı güzellikleri sevdirmeyi bırak nefret bile ettiriyor. .
O minik kız o kadar tatlıydı ki sana cesaret vermesine çok sevindim :)
Bende yağmurda yürümeyi çok severim ama sonuç sırılsıklam oluyo o da olsun :)
Romantik gelmedi hiç sadece arınmışlık hissi veriyor :))
Annen de haklı hasta olmanı istemiyo ki :)

Tuxedo dedi ki...

Yağmur,
Yağmurun ıslattığı o toprağın kokusu,
Yağmur altında şemsiyeyle gezmek :)
Eh ara sırada donuna kadar ıslanmak güzel şeyler :-)

İyi yapmışsın ;)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Aa ben yağmur izlemeyi çok severiimm :)
Ama tabi ben de çıkıp da bile bile ıslanmam asla :)
Yalnız ilk resim bana geçen günkü halimi hatırlattı.İşten eve giderken ayağıma su dolduğunu hissettim. Ve önceleri yürürken dikkat ederken amaaan olan oldu deyip daldım suların içine. Fena da olmadı aslında :)
Finallerden sağ salim kurtulman dileğiyle :)
Bu arada o bücürüğün videosunu ben de hiç izlememiştim. Zaten popüler videolardan hep sonradan haberim olur :)

Pınar Şentürk dedi ki...

Merhaba,
mimlendiniz.

http://colorful-book.blogspot.com.tr/2014/06/mim.html

Zamska dedi ki...

Haklısın benimkide o durum sanırım. o yüzden yağmura düşman kesilmiş olabilirim. Yağmur insanlara duygusal geliyor. bence güneş daha duygusal ya neyse =)
Yağmurda yürümekten çok kaçardım ama ıslanmıyım diye bi gün yağmurda yürümeyi de denicem=) Anneler zaten hep haklı ki =)

Zamska dedi ki...

ben şemsiye kullanma özürülüsüyüm =) O kadar ki babam şemsiye kullanma dersi bile verdi. bak böyle tut böyle çevir vs. ama sonuç aynı yılda ortalama 7 şemsiye aramızdan ayrılıyor =)
İşte yağmura dair en sevdiğim şey. toprak kokusu =)
Dimi =)

Zamska dedi ki...

hahah geçmiş olsun. Islanmak güzelde eve ıslak girme işi sıkıntılıymış ben onu anladım =) Annen senin ıslak haline ne dedi asıl onu sormak lazım =)
Zaten ıslanmak için çıkmamda ayrı bi salaklık ya neyse =)
Aaa çok sevindim izlememene... Bi tek ben değilmişim...

Zamska dedi ki...

Çok sevindim çok teşekkürler =) Erken davranmışım daha önce yapmıştım =)

Drama Queen dedi ki...

Hayatımın en kötü olayı yağmur yağarken başıma geldi. Olay olduktan sonra yağmurun yağmasını bırak, yağmurdan bahsedilirken bile sinirlerim geriliyordu. Ama ben de barıştım yağmurla. Şu sıralar en sevdiğim şey yağmur yağarken yere uzanıp ıslanmak. :)

Korkularla yüzleşmek her zaman iyidir. :)

İrem E. dedi ki...

Bende bu sene sevdim yağmuru (: İyi yapmışsın uzaklaşmak iyi oluyor bazen (:
Çemkirmeleri de duymamazlıktan gel :D

Mien dedi ki...

Bana da en güzel anımı hatırlatır,şu an acı verse de..
Bayılırım yağmurda yürümeye.
Tabi önemli bir yere gitmiyorsam :D (saçım üstüm başım mahvolmasın diye şemsiye taşıyorum o durumlarda :D)

Pınar Şentürk dedi ki...

Ya farketmemiştim, üzüldüm şimdi :(

Zamska dedi ki...

Anlaşılan aynı durumdan muzdaribiz. Umarım bi gün tüm korkularımızdan sıyrılırız. Yalnız sen benden fena çıktın üşütüp hastalanacaksın. Dikkat et...

Zamska dedi ki...

Umarım bi gün en güzel anın sana acı vermez.. En güzel anıya yakışanı yapıp seni çook mutlu eder..
Bugün sınav için evden çıktım. Sınav salonuna girdiğimde işte o an senin parantez içinin ne kadar önemli olduğnu fark ettim. Ben şemsiye taşımıyorum kaldı ki becerip kullanamıyorum.

Zamska dedi ki...

Haklısın, haklısın ve kesinlikle haklısın =)

Zamska dedi ki...

haftanın son günü ve bir sürü mim =) çok cazip geldi =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.