UNUTKAN BEN #5

/
20 Yorumlar

       Finaller bitti ve ben ortalıktan kayboldum sanırım. Çarşamba son büt getirecek sınava gittim ve kendimi sokaklara attım. Artık nasıl gözüm dönmüşse sınav sonrasına beş ayrı arkadaşa, arkadaş grubuna söz vermişim. Sınav da erken saatte değil ki hepsine yetişiyim. Sonuç Moda sahilinde Tara`yla koşturmaca. Tara oranın müdavimi amcanın Sibirya kurdu. Adamı bi türlü çözemedim ya ona yanıyorum. Neyse tam Ali Ustada dondurmamı yiyorum bi anda arkadaşlarım damladı. İşin kötü tarafı ekmiş olduklarımdan. İşin vardı ne arıyorsun buralardayı keyif yok dedim çevirdim. Daha onları atlatamamışken zır telefon kız kardeşim arkadaşların evde seni bekliyor. Bende tabi topuklarım totoma değe değe son vapura yetişip eve gittim. Hayır yani insan plan yaparken hiç mi düşünmez. Kime ne söz verdim diye. Ama yok. Sınav bitiyor diye şeyini çıkarmışım. Sonuç azıcık trip bol dil dökme.


          Geçen yıl arkadaşlarla hiçbir yere gidemeyince bol bol adalara gitmiştik. Bisiklet fobimi yenip öğretmek için seferber olup, ben beceremeyince kafayı yiyen oldu ama bi günde çözdüm. Bu yıl İzmir’e tatile gidince doğal olarak adalara gidemedik.  Bizde sınavlar bitti kimse evine dönmeden bi adalar yapalım dedik perşembe günü kendimizi sabahın köründe vapurda bulduk. Daha önce o kadar gittim bi faytona binememiştim bu kez onu da aradan çıkardım. Dön dolaş yine aynı yere varınca al bisikleti koyul yola. Her şey iyi güzel devam ederken pat karşıma bi tay çıktı. Arkasından da dört nala koşturan anacığı geliyor. Buraya kadar her şey normal. At bu kaçar, bi şey olur. Ama arkadaşımın korkup durması benim onun üzerine düşmemek için resmen uçmam işte işin hoş olmayan tarafı bu. 


       Artık dönelim dedik ama hava koşullarının bize ufak bir şakası olsa gerek kafayı yedi. Yaz geldi artık dedim ve ben yaz standartımı uygulamaya koydum. Şort tshirt… Sabah annem dedi ama “kızlar böyle gidiyorsunuz ama yağmur yağar”  kim dinliyor ki. İğne atsan yere düşmeyen bir vapurda resmen oksijensiz yolculuk yapıp, inince de başımdan aşağı kova kova su boşaldı. Donuna kadar ıslanmak varya işte o ne demek anladım. Ya yağmurla barıştım dedim ama bu ıslandıktan sonra sıcak evine kavuşuncaymış. Yağmurda deli ıslanıp yaz günü açılmayan klimanın yağmurda açılmış korku filmi senaryosunda değil. Sonuç kız kardeşim hasta ben hala sağlam.


       Gelgelelim 20 haziran gününe. Nasıl bir bilinç kaybı yaşadıysam annemin doğum gününü unuttum. Ama zararın neresinden dönersen kar derler. Annem eve gelmeden hediye almaya çıktım, bide üzerine alfredo yapmayı başardım. Buraya kadarda her şey normal zaten. Herkes o alır deyince kimse pasta almamış ve ben hepten unuttum. Baktım çıkarsak anneme yakalanacağız evdeki keke mumu dik. Küçükken babamın pasta almayı unuttuğu gün geldi aklıma. Tek farkı annem için yaptığım resim değildi hediyem.


        İlkokul arkadaşlarımla hala görüşürüm ben hatta sık sık. Mahşerin Dört Atlısı modunda dolanıp duruyoruz. Bi tek okuldan da önce tanıdığım Kibrit Kutum burda değil. Bizim Sarı Edirne`de edebiyat okuyor ve tezi Atilla İlhan üzerine. Çolpan İlhan peşine düştük doğal olarak. Ezci borçlar özel notlarımı alacağım deyince de büt bu şakası olmaz dedik Ezci`nin peşine takıldık. Koridorda yavru kedi görünce dayanamadı koşturdu peşinden. Kedide korkup masada kabloların arasında sıkıştı kaldı. Kurtarana kadar canımız çıktı. Tam her şey bitti tam yol cihangir derken Ezci`nin karşısına öğrenci işlerinden bi tanıdık çıktı. Ona kral demek istiyorum çünkü bizi Beyazıt Yangın Kulesine çıkarttı. Hatta anahtarları elimize verdi çıkarken bana getirirsiniz dedi çekti gitti.  360 derece manzara.. Kesinlikle çok güzeldi.


       Günün kurtarma operasyonu bitti derken fazla aceleci olmuşum meğer. Yol üzerinde düz duvara tırmanıp yukarıda tarif edemediğim bi yere kendini sıkıştırmış bir yavru kedi vakası daha geldi buldu. Uzunsun sen tırmanırsın dediler çıktım ama ben kediden korkuyorum kedi benden. Kediden korkan insanı düz duvara cidden tırmandırdılar. Bi yandan düşme bi yandan kedi korkusu tabi beceremedim. Ben inince yoldan geçen bi kızı kandırıp çıkardık. Yandaki cafeden et aldık kafasını çıkarsın tutup çıkaralım diye ama kız eti kediye kaptırdı kedi atlayamadı deliğe girdi. En son bi Arap turist çıktı ama yok kedi ne kendi inebiliyor nede yardım kabul ediyor. En son nasıl bir hırsla çıkıp kediyi kandırıp ensesinden tutup aşağıdakilere uzattım hatırlamıyorum. Cidden kedilerden hoşlanmıyorum. Yavruysa ne ala, değilse benden kesinlikle uzak durmalı.


        Kardeşim cumartesi son sınavına girdi. Bende deli gibi Pazar gecesi için plan yapıyorum. Sürpriz parti yapayım, herkes eğlensin falan falan. Şuraya gidelim buraya gidelim, sabaha kadar eğlenelim. Peki ben bu planları yaparken o hayta ne yapsın dersiniz? Tatil planı. Ben gidemiyorum bütlerim var, staj görüşmelerim. Kız kardeşimi hasta ettim yağmur çamur derken. O kadar dil döktüm ama topladı çantasını, bi kaç arkadaşını yanına alıp tatile çıktı. Bişey de diyemiyorsun ki. Sınav stresini üzerinden atsın diyorsun ama yaptığım sürpriz parti elimde patladı. Eee bana da dünya kupası maçları ve bi kaç gündür elime alamadığım laptopumdan başkada bişey kalmadı.
        Günlük tutmayı bu yüzden beceremedim işte. Ne hissettiklerimi yazabildim nede yaşadıklarımı.





Benzer Yazılar

20 yorum:

Mert Koyutürk dedi ki...

benim finaller bitseydi de kendimi vursaydım yollara mollara ya çok zöeniyorum bu tür yazılara .:/

maya dedi ki...

Benim finaller bitti, çok çalışkanmışım hiç bütüm yokmuş seneyi çok çalışarak geçirmişim gibi bizimkilerle yazlığa gittim. Sonuç, döndüm ve hala çalışmaya başlamadım. İşin ilginci 3 bütüm var 2sini seneye kafadan bıraktım. Kahrolsun bağzı vizesi düşük notlar!

Manzara gerçekten çok güzel, içim açıldı resmen!

Bisiklet demişken, sürmeyeli epey zaman olmuş, ama fobini yen!

Zamska dedi ki...

Maya,
Beni yakalayamamışsın. 4 bütle ben rekora koşuyorum. Ama kahrolası düşük vizelerden muzdarip bende de iki ders var ve büte girmeme gereke bırakmıyor =)
Anahtarları kopyalayıp kaçak yerleşme planları bile kurdum manzara yüzünden =)
Yendim gibi de hala fazla acemiyim=)

Zamska dedi ki...

Mert,
Üzülme yeter ki bütün olmasın. Bende de bütten çok bişey yok.İki üç günlük sevinçler bunlar.

Seyma Tanis dedi ki...

Senden daha fazla bütü olanda var ;)
Bütler de bitince insana bi rahatlama geliyo :)
Bu aralar hava pek bi drğişken gerçekten. Olsun en azından gezme ş olman da var ;)
Doğum gününü neyseki sonradan hatırlamışsın bide hatırlamasaydın ;)
Manzaraya bayıldım.
Bisikletten niye korkuyosun düşmüş müydün?
Bende kedilerin yavrusuna yaklaşabilirim ama büyüklere imkanı yok. Neyseki kurtarmışsın :)
Sınav stresini atsın yine parti düzenlersin kardeşine ;)

Bir Delinin Pembe Defteri dedi ki...

Şu bisiklet olayıyla benim de başım belada..Yaş 24'ün kapısındayken; hala bisiklet sürmeyi beceremeyenlerdenim...
Ama ölmeden yapıcam!

Güzel günler geçirmişsin :) Kedi olayı o kadar içten yazılmış ki ben bile kediden korkar oldum:) Yine de süper kahramanımız olmayı başardın !

Sevgilerimle

maviye iz süren dedi ki...

bütlerini verirsin umarım,
ada gezisi de ne güzelmiş :)

Zamska dedi ki...

Şeyma,
Bütlerde bitsin artık tamamen rahatlayacağım çok haklısın. Bu sıcakta nasıl çalışırım nasıl okula giderim bilmiyorum...
Bisiklet dört tekerlekliden kurtulma evresinde kuzenim gözümün önünde uçup kolunu kırdı. Sonra bide kardeşim büyü bi kaza geçirdi bisikletten düşüp ondan beri korkuyorum. Tamamen geçer belki birgün

Zamska dedi ki...

Bir Delinin Pembe Defteri,
Hani hep derste örnek verirlerdi ya Şartlı refleksler: bisiklet sürmek... Bir kez öğrendiniz mi unutmazsınız vs. Ben o teoriyi çürütüyorum. Her sene yeniden yeniden öğreniyorum.
Korkak bi süper kahraman.. Ecel terleri döktüm yaa...

Zamska dedi ki...

Maviya iz süren,
Umarım veririm. Çalışsam bi ihtimalim olur ama bakalım...
Dimi =) bende çok eğlendim...

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Sınav sonrası bir sürü kişiye söz vermen gerçekten bir patlama olmuş :D
Ben de sadece yavru pisileri severim. Diğerleri pek bir sevimsiz :)
Oo kardeşin almış çantayı doğru tatile. Ben olsam çok kıskanırdım :D

Zamska dedi ki...

Dördüncü tekil şahıs,
Nasil bir sevinçle bilinç kaybi yaşadıysam artik...
Bende buyuklerden cok korkuyorum yaa. Küçükler daha bi az korku saliyor icime..
Ben deniz kum güneş üçlüsünu çekip çekip atinca kıskandım. Yazıyı yazarken ki derdim elimde patlayan süpriz partimdi...

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

En güzel günler, sınav, arkadaş, gezme, kutlama..
Enerjine hayran kaldım :)

Zamska dedi ki...

NursalKimi,
Sınavlar hiç olmasa dünya bence güzel yer, eğlenceli falan.
Arada bende şaşıyorum bu enerjime. =)

Drama Queen dedi ki...

Yazını okurken çok güldüm. Hatta hangi olaya güleceğimi şaşırdım. :)

Demek ki ikiden fazla arkadaş grubuna söz vermek sakıncalı bir girişimmiş. :)

ayşe e. dedi ki...

ayyy var ya şu an şu resimleri görünce izmir tatiline hemen gitmek istiyorum.Çok güzel resimler :)
kediler çok komikmiş :)
aaa bu arada ne kadar çok olay varmış.İyi yazmışsın :)
sınavdan sonraya verilen sözleri ben çok iyi bilirim,aynı senin gibiyim bende.Sonucunda da hepsini aynı yerde toplayıp tanıstırırım :)

Zamska dedi ki...

Drama,
Zaman yönetimi olayını ben beceremiyorum sanırım. Tabi aklım bi karış havada ona tamam buna tamam dersem olacağı bu.. Allahtan kimsenin kalbi kırılmadan halletik.
Gülmene sevindim sana yakışıyorr... =) (Eminim)

Zamska dedi ki...

ayşe e,
Kedi deme tüylerim diken diken oluyor yine.
Ben sınav sonrası verilen sözleri baya abarttım ya. İyi taktikmiş senin ki de. Ama benim ki pek öyle olmazdı. Her biriyle başka bi eylemli planım vardı. Üzerine bide istanbulun iki farklı yakasına dağınık. Ah bu ben...

Plaza Sesi dedi ki...

offf keşke benimde büt kadar minnak sorumluluğum olsa of ! Yazın eğlenceli be ya (: tatlı tatlı akıııp gitti.Hissettim ben ;)

Zamska dedi ki...

Plaza Sesi,
Şimdilerde o bütler gözümde imkansız dağlar. Eee tabi benim bide şu küçük pürüzleri abartma huyum var.
Teşekkürler. Bende güzel sözlerini duyunca çok sevindirik oldum =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.