MİM: NEDİR NE DEĞİLDİR?

/
14 Yorumlar

Beyaz Gemi beni mimlemiş. Bende görünce klavyeme yapıştım=) 

Blog açma hikayeniz nedir?
Arkadaş kurbanıyım. Üniversitede bi arkadaşımın zoruyla bi blog açtım ama yazacak tek satır bulamadım kaldı öylece. Zaten twittera da onun zoruyla girmiş “ben kullanamam saçma şey” demiş ay sonunda attığım tweet sayısı bin küsürdü. Günlerden bi gün çok değişik bişey oldu ve benim canım fena halde sıkıldı. Öyle dolanırken bi blogda kitap yorumu okudu ve aydınlanma yaşadım. Canım sıkılıyordu ve blog benim kelime engeline takılmadan her istedeğimi yazıp çizebileceğim bi yerdi.

Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Sırbistan`da bir nehir, Bulutsuzluk Özlemi`nin 2009 da çıkan albümünde bir şarkı. Benim yüklediğim anlamsa hayal dünyam. Yatağımın altına sakladığım günlüğüm, terapim… Bana ait olan, benim olduğunu hissettiğim tek kelime…

Hangi mevsimi seversiniz?
Kesinlikle yaz.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Güneş, ben, kahkaha, tatil, deniz, hediye.

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Kurmızı ruj. Bir yıl önce olsa hiçbiri olurdu ama bu yıl kırmızı ruju gerçekten sevdiğimi ve beni mutlu ettiğinifark ettim. Eyeliner hiç benlik olay değil. İnce uçlu, sıvı, katı derken çok karışık geliyor. Sürmek sıkıntı, ayırt etmek sıkıntı, üzerine bide sürünce elini gözüne atıp kaşınma hissine son verememek sıkıntı.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Öncelikle bi çok arkadaş. Bambaşka bir dünya. O yazı yazarken ki resmi soğuk beni alıp götürdü, beni daha çok ben gibi yazmaya itti. Ee bide arkadşlarıma kazancı oldu. Baş ağrılarına son verdi. Nasıl mı? Okuduğum kitapları, izlediğim filmleri uzun uzun dinlemekten kurtuldular. Şimdiki olayımız “Bunu izledim güzeldi”.

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak.

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Roman diye bağırmak istiyorum. Lisede ki derin şiir ezberleme seanslarından sonra psikolojim baya bi altüst oldu sanırım.

En çok etkilendiğin film?
Fight Clup


Hangi tür kitap/film?
Film; bilim kurgu, aksiyon, biyografi, suç,  romantik komedi.
Kitap hepsini okurum ama dünyadan uzaklaşmak için romantik tür tercih sebebi.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
Öğrencilik. Bi kere bünyede yılların verdiği alışkanlık var. Hem kim ne derse desin iş=disiplin. Ama Öğrenciysen okula üç gün gitmedin diye kapıyı göstermez, en kötü dersi seneye alırsın. Boş vaktin daha çok. Hafta içi kaç iş alanında tatil var ki. Tek dezavantajı bitmek bilmeyen ödevler, projeler, sınavlar ve kaprisli öğretmenler. Bu da gül diken olayı oluyor sanırım.

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak. Film dizi izlerken dikkatim dağılıyor. Beğensem bile uzun geliyor. Evde kalk dolan ama sinemada arayı iple çeker oluyorum.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Kot t-shirt olayı tam benlik. Ama iş görüşmesi olayı dolabıma uzun uzun bakmama neden oldu son günlerde.

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap..

En sevdiğin yemek nedir?
Semiz otu salatası yemekten sayılıyor mu?

En sevdiğin dizi?
Game of Thrones  ve Sherlock  gerçi hala son sezonları duruyor=)

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Yalan makinası olmak isterdim. Tabi böyle deyince garip oldu ama yalan ve doğruyu birbirinden ayıran bi sistemim olsaydı.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Acı.

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Uç, silgi (malum finaller)
Klasik kıyafet (ne olursa)
Daha fazla kitap
Mouse
Macbook pro

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Anneme anneler gününde ruj almıştım. Şansa bakın ki koyu renk bi kırmızı.

Kimler Mimlenmiş çok bakamadım çok etikete maruz kalanlardan özür dilerim.





Benzer Yazılar

14 yorum:

Kafa Dergi dedi ki...

Mim güzel. Beğendiğim. :)

şenay benderli dedi ki...

Güzel, teşekkürler :))

Seyma Tanis dedi ki...

Bloga yazış hikayeni çok sevdim :)
Blogunun adı da çok anlamlı :)

Kristal Kitap dedi ki...

Blogun adının anlamı çok güzelmişş. Hep merak ediyordum manasını. :)

Zamska dedi ki...

sosyal medyaya dair herşeyi birinin zorlamasıyla açtım sanırım =) Facebook`a son katılan insan olabilecek kadar =)

Zamska dedi ki...

Teşekkürler çok seviyorum adımı çook

Zamska dedi ki...

uppss gece vakti mimyaparsam böyle olur lüfteen sende yap =)

Zamska dedi ki...

ben teşekkür ederim mim için=)

Keira Daisy dedi ki...

Sherlock son sezonu izleme bence. Son bölüm bitmesin diye 15 dakika izleyip kapattığımı bilirim ben. Yeni sezon gelsin öyle başla :D

Zamska dedi ki...

3 bölümcük verdikleri için insan izlemelere kıyamıyor=)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

bloğunun senin için ne kadar değerli olduğunu o kadar güzel anlatmışsın ki zamska. Finallerin bitsin de dön artık sahalara :)) Ayrıca bloğunun görünümünü çok seviyorum :)

Zamska dedi ki...

Final çilem bitmicekmiş gibi geliyor. bütü var daha =) Ama ben hep final zamanı daha çok yazıyorum. Dersler kafamı bunalttıkça bur da alıyorum soluğu =) blog tipimle en son deli gibi hastayken oynamıştım=) Güzel ama değişiklik vakti geldide geçiyor sankim =)

Mien dedi ki...

Blog isminin hikayesi ne güzelmiş (:
Açıyorum dinleyeceğim şimdi (:

Zamska dedi ki...

İsmimi çok seviyorum sanırım =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.