KAÇAK BEN #3

/
4 Yorumlar
Sıkıldım hemde fena halde. Finaller beni cok yipratincada çareyi kacmakta buldum. Gecen hafta sonu arkadaşım aradi hadi edirne'ue gidelim dedi
 Tamam dedik ertesi gün yola koyulduk. Sonra sali günü kendimi arkadaslarimla izmir yolunda buldum. Ihtiyacim olan meger sehirden okuldan uzaklasmakmis. Basimiza bolca sey geldi ama deli gibi egleniyoruz. Nerde kalabalik orda sıkıntı derler ama biz basimizi bolca belaya sokup  egleniyoruz. Sizlere bolca guzel günler.


Benzer Yazılar

4 yorum:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Mekan değişikliği her zaman güzeldir ve iyi gelir insana :)
Daha bol eğlenceler diliyorum :)

Zamska dedi ki...

Tesekkurler :) haklisin gercekten iyi geliyor insana :) eve donmek istemiyorum proje odevlerimi düşündükçe :)

deeptone dedi ki...

hah haaa seni kaçak seniii. iyi eğlenceleer :)

Zamska dedi ki...

teşekkürler =)Döndüm çok da eğlendim ama keşke dönmeseydim sorumluluklardan kaçmak ne kolaydı =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.