SEVDİĞİM İKİLİ :KİTAP SİHİRBAZI VE İNDİRİM!!!!

/
2 Yorumlar


      Ben indirim manyağıyım. Sadece indirimde diye kullanmasam bile aldıklarım oluyor. Ama iş kitaba gelince alıp da okumamak olmuyor. İndirimde kitap görünce kesinlikle alıyorum ve stok yapıyorum. Dünyanın başına  bi felaket gelse insanlar yemek toplim, sığınayım diye bakarken ben, sığınakta okuyacak kitap peşine düşerim. 


     Kitap Sihirbazıyla bu yıl Tüyap Kitap Fuarının olduğu dönem tanıştım. İlk açıldı diye müthiş kampanyalar yaptılar sanıyordum ama işin rengi öyle değilmiş. Bence bu adamlar çıldırmış çünkü ciddi anlamda çok iyi kampanyalar yapıyorlar.  Kitap sihirbazından en son bi türlü alamadığım Gabriel Arafta yı yuvarlak hesap 10, Tutkulu Notaları da yuvarlak hesap 11 emi ne aldım. Neyi ne kadara aldım hatırlamıyorum ama kargo dahil 25 lira verdim ki tek kitap fiyatı bu. Yani adamlara çıldırmış derken sonuna kadar haklıyım. Bide kargo öyle sürünüp durmadı. Ben internette çok alışveriş yapıyorum ve bir ay sürünen kargo gördüm abartısız. Bunlar ertesi gün kargoya teslim sonra hop benim kucağımda. Bide diğer siteler kıçı kırık iki kitap arası göndermezlerken Sitap Sihirbazı kitap arasına boğmuş resmen.


     Gel gelelim Martı`ya. Sevdiğim yayınevlerinden biri olmasıyla birlikte Kitap Sihirbazıa hepsi %45 indirimli. Şurası açık bi gerçek ki kimse daha ucuzunu bulamaz. Temmuz sıcak olur bakın. Öyle dışarılarda gezim durumu da olmaz. Oturup evde klima başında kadın programları seyretmekte zekamıza hakaret olacağından en iyisi Martı Yayınlarının kitaplarını stoklayalım….





Benzer Yazılar

2 yorum:

Esra Nazenin Özdemir dedi ki...

Siparişimin 5.günü ve hala yok.

Zamska dedi ki...

Benim siparişim iki gün içinde gelmişti. sitede iletişim bölümünden mesajını iletirsen dönerler. ilk açıldığında benimde başıma gelmişti baya sürmüştü ama yazınca bir güne döndüler bana. umarım yakın zamanda kitaplarına kavuşursun.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.