CROSSFİRE 3: SANA BAĞLANDIM

/
4 Yorumlar
    Sende Kendimi Buldum`u yuttum. Aslında onu da okudum, hatta kenara köşeye bir sürü not aldım. İş yazmaya gelince tembelliğimin kurbanı oldu. Üçüncü kitap olan Sana Bağlandım`ın çıkışını ise bir iki hafta kaçırdım. İş finaller derken yoğun tempoda kendimi kaybetmişim. Son sınavım 2 temmuzdu. Ancak onun sonrasında gözlerimi açabildim. Kitabı alır almaz da tek gecede afiyetle okudum.


     Ben bu Gideon`a aşığım. Bunun için de Eva`yı öldürmeliyim. Böyle küçük hedefler üzerinde çalışıyorum artık. Gideon`u ne kadar seviyorsam Eva`dan o kadar haz etmiyorum. Sana Bağlandı`da durum bunun tam tersiydi. Ta ki Gideon binin sevdiği kadın için yapabileceği en uç şeyi yapıncaya kadar. Kitabın sonunda dumur olmuş vaziyette kalan ben bu kitabı hemen ardından okusam biliyorum beni tatmin etmezdi. Çünkü ben olayın etkisinde çok kalmıştım. Koca kitap bounca bekle Eve`dan başka bişey demeyen adam bunu yapınca tepe taklak oldum. Birisi kafama kürekle vurmuş, elma kafama düşmüş gibi hissettim.




     Gideon ve Eva ikinci kitapta ayrılırken üçüncü kitabın başı itibariyle gizli gizli görüşmeye başlıyorlar. Herkesten ama herkesten saklıyorlar. Sakladıklarından olsa gerek sonunda az çok fırtınalar diniyor. Başları beladan kurtulmazken burada azıcık sakinlik hoş olmuş doğrusu.  Sonunda seks dışında bi şeyler yapmaya başlıyorlar. Tanıştıkları günden beri ya didiştiler ya seviştiler. Ama şükür bu kitapta daha az tartıştılar ancak daha çok seviştiler.


     Kızın aklı fikri zaten sevişmekte. Gideon şöyle muhteşem böyle muhteşem. Adam kızı gerçekten ondan daha daha çok seviyor. Adam duygusal hoş şeyler yapıyor, söylüyor ancak kızın aklı yine sevişmede. Zaten koca kitap boyunca bacaklarını kapadığı sayılı sayfalardır. Gideon ilişkilerini ilerleme daha sağlam temellere dayama yolumda adım atmaya kalkarken Eva “Yok istemem! Yok ben gencim! Yok daha var!” modunda. 


     Sana Bağlandım`da Gideon`aşık olmayacak kadın tanımam. Adam her dakika kıza sevdiğini gösterecek şeyler yapıp durdu. Eva ise sürekli adamı delirtti. Şu Rock Star eski sevgili Brett ne kadar seksi bi adam ben dinlemekten sıkıldım. Adam kıskanmasında ne yapsın. Kızda ki dürtülerin ister isteme o da farkında. Gideon daha iyi sevişmese koşa koşa gidecek Brett`e. Brett desen dünden razı. Klipler çekmeler, yakasından düşmemeler. Bi ara ben bile dedim” Eva sen Brett`ı al ben Gideon`u”. Yazara ne demeli. Böyle hoş rock starlar koyunca kitaba, okuyucunun iste istemez aklı kayıyor. Sinir oldum evet ama bir yandan da bu adama kitap yapsa da okusak dedim.


     Yok valla bu kız tam bir sürtük. Gidip elin adamına yapışık vaziyette dans etmeler, elin rock starının sesinden tahrik olmalar. Sonra Gideon öfkeli kıskanç. Bence adam az bile yapıyor.iş Gideon ve eski nişanlısı Corrine`e gelince kıyameti koparıyor. Adam altı üstü duruyor. Sen gidip yapışıyorsun. Ayrıca anladık adam sekside senin bu mallığını ne yapacağız. Bu kızdan bence yastık dolduracak silikon bile olmaz. Adam daha ne yapsın da seni sevdiğini ispatlasın. En basit hareketten bir sürü kötü sonuç çıkarmak ne diye. Bence bu kızı uzaylılar kaçırmalı ve beyin nakli yapmalı. 


     Bide Eva`nın arkadaşı Cary var. Adamı resmen bu kitapta dışladı Eva. Gerçi ben değimliydim ilk kitaptan beri adamdan kıllanan. Öyle biseksüellere gıcığım yok. ama sürekli tetikte bekledim Cary`e karşı. Sonunda ne oldu, adamın hayatı rus salatasına döndü. Trey bi yanda  gıcık Tatiana bi yanda. Hem Gideon`a asılıyor Tatiana hem de Cray`den hamile kalıp adamın bunalımına bunalım ekliyor.


     Her şeyden geçtim bu Eva`nın anasına babasına ne oluyor. Onlarda çıldırdı sonunda. Eva`ya tek hak verdiğim mevzu oldular. Yok yok bu kitapta Gideon ve Eva dışında herkes raydan çıktı. Olaylar çözüldü falan dedim ama yazar dördüncü kitabı da çıkaracağım diyor. Hayır kitaba bi eli sayfa daha ekleyip doktor mevzusunu da çözse olmuyordu sanki. Ah şu para yok mu? En iyi tarafı Gideon`dan ayrılmayacak olmam. Şayet ben buna henüz hazır değilim.


      Kitap çok güzeldi ama sıradanlaştığı yerler vardı. Şu sevişme olayını biraz az tutup olay okutsaydı yazar çok hoş olurdu. Tamam sağlıklı bi seks hayatları olsun ama sırf onu da okumayalım. Eva`yı gördüğünüz gibi deli divane kıskanıyorum. Bu kitapta biraz daha normal gözüktü gözüme. Sanki o ilk kitaptaki kendine has özgüven ve farklılık gitmiş gibiydi. Gideon`a gelirsek o ilk kitap ve on kitap arasında kilometrelerce koştu bence. Yazar ufakta olsa sorular bıraktı ki devamına dayanak olsun. Ama en çok küçük sorular bitiriyor insanı. Söylemeden edemeyeceğim, Gideon`nun eski nişanlısına da, onun kocasına da üzüldüm. Hangisi daha acınası bilemedim. 


      Son sözlerimi de söyledikten sonra şiddetle okumanızı tavsiye ederim. Seri gerçekten harika ve ne kadar itiraz etse de insan kendini kaptırıyor. Ben bu kitabı o kadar gıcık gıcık yorumlamama rağmen ok sevdim ve dördüncüyü mutlaka okuyacağım. Benim tüm pisliğim Eva`ya. Kıskandım mı ne?


Şarkıysaaaa….




Benzer Yazılar

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Eva'yı tarif şekline bayıldım:) aynı şeyleri bende hissettim. Sevişme sahnelerini hiç okumadım desem yeridir hep atladım oraları böylece okunacak bi damla yer kaldı :) Böyle güzel bi hikayeye hiç gerekmeyen şeyler bence

Zamska dedi ki...

Teşekkürler =)Daha fazla Gideon okumak isterdim. Umarım gerek görmediğim 4. kitapta dahaçok olay görürüz =)

charmed dedi ki...

3 kitabıda bir çırpıda okudum.. bağlandım gideona bende yalnız o eva yokmu dediğin gibi.. hem çok seviyo adamı ama bir yandanda brett i düşünüyo yok sesi çok seksi yok şöyle seviyosan gideonu gerçekten brettin ne sesi seksi gelir ne vücudu sana ama yok kaşındı hep sinir oldum okurken... birde şu adama yapışma sahnesi yuh dedim orda...gideon nasıl normal karşıladı ona şaştım öpüştü diye bretti hastanelik etti adam evanın kıçına yapıştı gideonda ses yok...

Zamska dedi ki...

Al benden de o kadar yaa.... Gideon`a mı şaşısam Eva`ya mı kızsam bilemedim. Ama bu Eva`ya harbi sinir oluyorum. Gideon`u resmen kullanıyor. İlk kitapta duyduğum tüm sempatiyi hızla öldürdü.

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.