DÖNDÜM GİBİ VE MİM

/
28 Yorumlar

     Uzun zamandır ortalıkta yoktum. Bunun için bir sürü bahane öne sürebilirim. Ama tüm onları anlatmak sıkıcı olduğundan o kısmı geçiyorum. Umarım bundan sonra daha çok vakit ayırabilirim. Sevgili Deve Tuşu ve KitapKokusu beni mimlemiş. Dönüş için iyi fikir diye düşünürken Deve Tuşu ikinci mimle gelince harekete geçtim. Çok teşekkürler sizlere.


Book Challenge Tag

İlk Hayranlığım àSofie'nin Dünyası. Evde bulup okumayı yeni söktüğümde karıştırdım. Bitirmem yıllarımı aldı.
Favori Serim àWestmoreland Serisi. Judith`in her kitabını serisini severim. Kura çektim bu çıktı.
Favori Kitabım à Dabi ki de Dönüşüm (Franz Kafka)
Favori Erkek Karakterim àSherlock. Adam zeki, farklı.
Favori Bayan Karakterim àSusannah Cahalan. Aslında yazar ama Beynimdeki Yangın kitabının ana karakteri. Hayatının bir kısmını anlatmış biliyorum ama mücadelesi beni çok çok etkiledi.
Favori Okuma Saatim àBen mekan zaman tanımadan okurum. Yürürken bile kitap okuduğum olmuştu. Ciddiyim. Fazla heyecanlıydı ve ben ne olacak diye merak etmiştim.



Gelelim ikinci mime. Bu mim kitap gibi sevdiğim şey müzik hakkında.

Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime
Ruh.
Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Veya dinlemeye ara verdiğiniz?
Hiç olmadı. Neden olsun ki?
Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?
Öyle fan derecesinde hayranlığım hiç olmadı. Konserde üstüne zıplayayım, her hareketini takip edeyim falan. Ama duvarlarımın Beatles, Nirvana falan görmüşlüğü var. Bak bir de aklıma geldi. Blue vardı. Orta okula gidiyordum sanırım.
Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Evet çok dinlerim. Toplu taşıma araçlarında sesi bastırmak için özellikle.
Çok klasik ama yine de sormak istiyorum. Sizin türünüz hangisi?
Ben kulağıma hoş gelen her şeyi dinlerim.
Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?
Rap`le aram hiç ama hiç yok.
Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?
Edith Piaf
İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Çok saçma şarkılar yapıp, üzerine çok saçma video klipler çekiliyor. Bir de bolca taklit yapılıyor. Bence bunların hepsini temizlemek lazım.
"Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Guns`n Roses`dan This I Love. Bu şarkıyı ben yazmalıydım.
TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum?
Televizyon izlemiyorum.
Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?
Ben.

Kimler ne yaptı şu sıra inanın bilmiyorum. Ama yapmadılarsa Drama Queen, Dördüncü Tekil Şahıs ve Paranoyak Satırlar yaparsa çok sevinirim.



Benzer Yazılar

28 yorum:

Kitap Notları dedi ki...

Hmmm. Sofie'nin Dünyasını merak etmişimdir. Ama okuma fırsatım olmadı. :)
Sen hep yabancı dinliyorsun ama. :)

maya dedi ki...

Özlemişim seni okumayı, mimini bile :)

Sofie'nin Dünyası gerçekten etkileyici bir kitaptı. :)

İrem E. dedi ki...

Hoşgeldiin bende geri döndüm :D Seni de buralarda gördüğüme çok sevindim (:

Tuhaf Şeyler Dükkanı dedi ki...

Hoş geldin, ya da hoş döndün mü demeliyim? =)Yürürken kitap okumayı ben de çok yaparım. Hatta arkadaşımın şimdi merdiven inceksin, sağa dön, üç adım sonra sol gibi dalga geçtiği zamanlar çok olmuştur =) mimlerin güzel olmuş, ama iyi ki beni mimlememişsin çünkü müzik mimine cevap vermek gerçekten zor olurdu benim için, çoğu zaman isimlerini bile unutuyorum =)

Gül Kaptan dedi ki...

Favori serine baktım ilk ve Bridgertonları göremeyince didim noluyor? Ama kura sonucuymuş :)

Kafa Dergi dedi ki...

Zamska yazmak güzel, devam :)

Persephone dedi ki...

Sen de mi kayıpdın ben gibi Zamska... Bu mimi ben de yapacağım bana da kolay gelsin:) Kalemine sağlık.... Sevgiler...

şenay benderli dedi ki...

Beğendim mimi ben de yapacamm :D

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Mim için teşekkürler tatlım. Ben ilkini bugün cevaplamıştım. Ama senin mimlediğini bilmiyodum.En kısa zamanda müzikli olanı cevaplarım :)
Blue hastası hatta pardon manyağıydım ya :D Duncan'a bildiğin aşıktım.Bütün harçlığımı dergilere yatırırdım :D
Benim de sesim berbat.Keşke güzel olsaydı :)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Şeyy bir de döndüğüne çok sevindim :)

Kristal Kitap dedi ki...

Hoşgeldinnn. :) Daha sık yazmalı ve kendini özletmemelisin. ^_^

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Bende tam bırakıyordum yolun yarısında geri döndüm o bırakmayın üzmeyin bizi falan olur sonra diye :)))

Zamska dedi ki...

Kitap Notaları,
Okumalısın. Felsefeyi sevmeyene sevdirir =)
Aslında türkçe de dinlerim. Ama yabancı sanırım daha ağırlıklı =)

Zamska dedi ki...

Maya,
Bende yazmayı özlemişim canım ya =)

Zamska dedi ki...

İrem E.
Özlemişiz ama buraları =) En iyisi hoşgeldin partisi yapsınlar bize =)

Zamska dedi ki...

Tuhaf Şeyler Dükkanı,
SEn artık bir profesyonelsin =) Ben daha çıraklıktayım =) Uzak kaldığımdan kim yaptı bilemedim yoksa sana da bulaştırırdım hehehe=)

Zamska dedi ki...

Gül Kaptan,
Ama bu seride güzel. Okumadıysan hemen hemen okumalısın =)

Zamska dedi ki...

Kafa Dergi,
Evet çook güzel =)

Zamska dedi ki...

Persephone,
Evet öyle olmak zorunda kaldı. Tam zamanında dönmüşüm. Cevaplarını bekliyorum =)

Zamska dedi ki...

Şenay,
Çok mutlu olurum =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü,
Sen hızlı davranmışsın =) Duncan`a aşık olmayan kişi sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi gibi bir hipotez üzerinde çalışıyorum.

Zamska dedi ki...

Canım yaaa =) Özlemişim sizleri =)

Zamska dedi ki...

Kristal Kitap,
Bakalım bu kez kararlıyım =)

Zamska dedi ki...

Ruhsuz Atmaca,
Yolun yarısı mı? haha

maviye iz süren dedi ki...

sofinin dünyasını ben de çok sevmiştim :)
güzel cevapların :))

safransarı dedi ki...

Bir gün kafayı koyunca bir ağaca o zaman görürüm yürürken kitap okumak ne demek :d

Zamska dedi ki...

maviye iz süren,
sevmeyen biri nasıl olur anlamam zaten =)

Zamska dedi ki...

safransarı,
Aman diyim lazım bana =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.