BANA PRENSES DEME!

/
6 Yorumlar

     Vefa Enver hayranı bir arkadaşım masama kitaplarını bırakıp hepsini okumam için bir hafta verdi. Bende Çocuk da Yapamadım serisinden sonra hiç itiraz etmeden okumaya başladım. Tek sorunum yazarın sadece seriye ait üç kitabını okumuş olmam. Buda masadaki yedi kitabı bir haftada nasıl bitireceğim konusunda endişelendim ama hepsi bitti. Bir hafta kadar fena halde uykusuz kaldım ama çok eğlendim her kitabını okurken. Şimdi sırada ikişer içer kitaplardan bahsetmek var.


      İlk şanslı kitap Bana Prenses Deme. Babası tarafından çok sevilen ve bolca şımartılan Nil 19 yaşında. Babasının şirketinde çalışan inşaat mühendisi Murat`a 13 yaşından beri aşık. Onun gözünde bir çocuktan farksız ve artık büyüdüğünü ispatlama zamanı geliyor. Babasının şirketinde stajyer olarak işe başlıyor. Hedef Murat. Onun etrafında ol, baştan çıkar, nişanlısından ayır ve parmağına yüzüğü geçir. Söylemeyi atladım sanırım, Murat bir de nişanlı. 


     Murat`a giden yolda ise Nil`in karşısına Murat`ın nişanlısı Gamze`den daha zor biri çıkıyor,  Yiğit. Yiğit zengin, yakışıklı bir adam ve Nil`in babasına büyük iş veriyor. Sonrasında ise işler sarpa sarıyor. Çünkü Yiğit anlamsız bir şekilde kendini sürekli Nil`le ilgilenirken, düşünürken buluyor. Nil`in Murat`a olan takıntısını fark ediyor ve bunu kıza karşı kullanmaya başlıyor. Bu arada Yiğit efendinin de vazgeçemediği Tuğba`sı var. Tabi bir de 36 küsur yaşıyla arada yaş uçurumu var.


      Nil amacına ulaşmaya başlayıp Murat`ı harekete geçirmeye başlarken her seferinde Yiğit`e tosladı durdu. En çok nefret ettiği insan oldu çıktı. Murat Nil`in farkına varırken Yiğit`te Murat`ın geçmişinin farkına varmaya başladı. Nil`in elinde kalansa intikam, Murat`a karşı hissettiğini düşündüğü duygular, Yiğit`e karşı hissettiğini fark etmeyi başaramadığı duyguları.


     Tuğba güzel, akıllı ve oldukça farklı. Gamze güzel, akıllı ve çok iyi niyetli. Nil`in şansına da her iki erkek için bu kadınlar vazgeçilmesi zor. Onlar için liman, bağımlılık. Nil`de dünyanın en şanssız hatunu. Erkekten yana bolca acı çekmek varmış onun kaderinde de. Böyle acı falan dediğime bakmayın ama siz. Kitap çok eğlenceli. Zaten diyaloglara kıkırdayıp durdum. Nil`de dil pabuç gibi. Murat`ın yanında süt dökmüş kedi, Yiğit`le havlayan köpek. 


      Eğlenceli bir kitap olmasına rağmen duygusal yanları da vardı. Murat`ın tüm o  intikam sebepleri, Yiğit`in sorunlu çocukluğu. İkisi de kolay şeyler yaşamamış ama kişilikleri buna farklı şekillerde tepki vermiş. Ortak yanları ikisini de yaşananlar sert bir çizgiye oturtmuş. Biri bunu gösterirken, biri sırıtışının arkasına saklamış. Nil`se istediğini alan, vazgeçmeyen, büyüdüğünü göstermeye çalışan bir kız. 19 yalında biz nasılsak o da o. Yazarın diline, anlatım tarzına bir kez daha hayran kaldım. Eğlenceli kitapları seviyorum ne yapayım. Kendinizi şımartmak istiyorsanız bence Vefa Enver kitaplarına bir şan vermelisiniz.

Ve şarkımıza gelelim =)




Benzer Yazılar

6 yorum:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Vefa Enver hiç okumadım daha.Ama çok merak ediyorum.Kitap kapakları falan çok güzel.Ama bu kadar çok kitabı olduğunu bilmiyordum ya O.o
Valla şaşırdım.Madem eğlenceli bir yerden başlamak lazım :)

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Vefa Enver'i hiç okumadım ama severim karışık-romantik-intikamlı şeyleri. Lakin entrika üstüne entrika işin içine girerse sıkar beni. Denemek lazım..

Zamska dedi ki...

Dördüncü TekilŞahıs,
Okumalısın. Çok eğlenceli. Elinden bırakamıyor insan.

Zamska dedi ki...

Nursalkimi,
Bakarsın senin keyfini birazcık olsun yerine getirir =)

Ben Eylül dedi ki...

Şarkıya bayıldım. Çok, çok güzelmiş...

Zamska dedi ki...

Ben Eylül,
Hoş geldin =)
Şu sıra pek bir severek dinliyorum =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.