AŞKA VAR MISIN?

/
15 Yorumlar

       Bazı yazarlar kitaplarını yazarken okuyucularına zerre kadar acımıyorlar. Bu kitap bittikten sonra okuyucum ne hisseder, nasıl yaşamına devam eder hiç ama hiç düşünmüyor. Hele konusuna bakmadan okuyan okurun nasıl bir bocalama yaşayacağını hiç düşünmüyor. Natasha Boyd`a tam olarak bahsettiğim yazarlardır. İnsafsızca harika bir kitap yazmış. 


       Jack Eversea Hollywood`un gözde oyuncularından biri. Bir nevi Johnny Depp, Bradley Cooper. Ama bunların 26 yaşındaki halleri. James Dean`nın esmer hali. Sonsuz karizma. Görmüş gibi konuşuyorum ama yazar harika bir profil çizmiş. O yüzden bu sözlerimden daha aşağısı olamaz. Yürüyen karizmanın sürtük sevgilisi onu yönetmenin biriyle aldatıyor. Magazin basını da bunun üzerine balıklama atlıyor. Tüm o karmaşadan kaçmak için motosikletine atlayıp, arkadaşının önerdiği Butler Cove kasabasında soluğu alıyor.


       Keri Ann Butler ise Butler Cove kasabasının sakinlerinden biridir. Büyük annesi için buraya taşındıklarından beri kasabadan çıkma hayalleri kuran garson kızımız. Ailesini kaybettikten sonra abisiyle bir anlaşma yapıp, sırayla eğitim hayatlarına yön vermeye başlama kararı alır. Abisi Joey tıp fakültesinde eğitimine devam ederken, o 21 yaşında Butler Cove`da evlerine sahip çıkar. Kasaba halkı ki başı peder çekiyor, evlerine kafayı takmış vaziyette. Kızın soyadından anlaşıldığı gibi ailesi kasabanın kurucusu ama şuan evin fiziksel durumu pekte parlak değil. 


        Keri Ann`in Jack hayatına girene kadar, birkaç arkadaşı, sıradan işiyle sakin bir hayatı vardı. Ne zaman ki Jack çalıştığı yere gelip, ondan hamburger istedi işte o zaman hayatında sakinlik kalmadı. Bir aşkın kurucusu hamburger. Yakın arkadaşı Jazz Jack`in dergiye çıkan haberlerini çekiştirmeye başlayınca kimliğini gizli tutmak isteyen Jack, gece karanlığında,  tek başına kalan Keri Ann`in karşısına çıkar.  Kimliğinin gizli kalmasını isteyen Jack yardım etmesi için Keri`ye güvenir.  Karşılığında evinin tamirat işlerine yardım etmek üzerine anlaşma yaparlar. Yardıma dayalı bu garip arkadaşları da zamanla alev alır.


        Beni bıraksanız sabaha kadar kitaptan bahsederim ama okurken size de bira heyecan bırakmak lazım.  Gizli saklı bir ilişki de, bir sürü dış faktörle mücadele etmek zorunda kalmak işin tabi heyecanını arttırıyor.  Kitapta en sevdiğim şey ise karakterlerin birbirlerine karşı açık olmaları. Öyle lafı dolandırayım, yapmak yerine tamamen dürüstçe bir iletişim kurdular. Tabi bu üstü kapalı olan şeylerin olmadığı anlamına gelmiyor.


        Yazarın dili gerçekten güzeldi. Kitaba dair tek pişmanlığım gece başlamak oldu. Bitiremeden yatamadım, daha doğrusu hiç yatamadan sabah oldu. Tek bir satır mı sıkmaz insanı? Bu kitap sıkmadı. Yayınevi ise çok güzel bir çeviriyle bizi, harika bir yazarla tanıtırdı. Yalnız kitap öyle bi yerde bitti ki meraktan delirmemek elde değil. Yabancı Yayınları`na soruyorum. Siz hiç mi kötü kitap basmazsınız? Kitap kapağı, ayraç ve yayınevinin kitaplarına yaptığı giriş güzelliği bu kitapta da mevcut. Kitabı çok beğenince arkadaşıma tek fotoğraf çekemeden kaptırdım artık geri alınca resimleri değiştiririm. Son söz : Bu kitabı mutlaka okuyun.

Şarkı...




Benzer Yazılar

15 yorum:

yaz-(s)aklan-kaç dedi ki...

oldum olası bu tarz kitapları okumaktan alı koymuşumdur kendimi, ne biliyim biraz romantik entrikaları kıskandığımdan olsa gerek, ama sen böyle anlatınca okuyasım geldi ;) hazır sende dinlenmişken senden bir mim yapayım bari...du bi bakiim; aaa ben zaten yapmışım ki, dördüncü tekil şahıstan almışım, müzikli mim :) okumanı isterim ;) bi bakiim varsa başka mim de yapacağım ;)

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Zamska çok merak ettim ben şimdi bu kitabı ya.
Hiç bu kadar övgü dolu bir yorum okumamıştım :)
Ya ne güzel sabaha kadar okumuşsun beğenince.Ben kitaba ayılsam da bayılsam da hayatta okuyamam bir süreden sonra.

Zamska dedi ki...

yaz-(s)aklan-kaç,
Merhaba =) Ben de tam tersine çok severim. Gündelik şeylerden uzaklaştırıyor, kafa dağıtıyor. Bence bu kitaba bir şans vermelisin =)

Zamska dedi ki...

Dördüncü Tekil Şahıs,
Yalnış hatırlamıyorsam kitabı bitirir bitirmez yazdım ondan =) Oku oku seversin bence sen =) Hahaha ebn merak edince geçene kadar tutamıyorum kendimi =)

Emrah Ozdemir dedi ki...

ilk kitap kapağında ki söze göre fikrim olumsuz :D Sen anlattıktan sonra olumlu. Yani alırım okurum :D uygun bir zamanda.

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Yine merakımı uyandırdın.. Hikayeyi biraz true blodun başlangıcına benzettim garson kız babannesi ile yaşaması abisi falan. Tabi aslında çok farklılar ama ben ilk özet cümleni okuyunca o geldi aklıma :)

kadriye dedi ki...

Ay valla akşamın bu saati olmasa çıkıp alacağım çok merak ettim:)))

yaz-(s)aklan-kaç dedi ki...

seni bi daha mimledim :)

şenay benderli dedi ki...

Ödül var benden de :))

Zamska dedi ki...

yaz-(s)aklan-kaç,
hahaa. Ben daha birinciyi yapamadım. Hızlısın. =) Kolları sıvıyorum şimdi =)

Zamska dedi ki...

Emrah,
erkekler sevmez romantik film, kitap. Hep ondan kaybediyor =)

Zamska dedi ki...

Nursalkimi,
Aaa evet. Orda da vardı.Bence şans ver bu kitaba =)

Zamska dedi ki...

Kadriye,
hahaha. Alabildin mi? Okuyunca beğenip beğenmediğini söyler misin? Çok merak ederim =)

Zamska dedi ki...

Gül Kaptan,
Teşekkürler =)

Zamska dedi ki...

Şenay,
Çok teşekkürler canım =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.