MİM MİMİ

/
20 Yorumlar

Merhabalar. Tembelliğime birde meşguliyetim eklenince bu aralar blogla doğru düzgün ilgilenemez oldum.  Bi kaç gün önce beni mimleyen deeptone, Dördüncü Tekil Şahıs ve Bir Delinin PembeDefterine ilk önce çook çok teşekkür ediyorum. Sonrada bu kadar geç kaldığım için çok özür diliyorum. Fikri ortaya atan deeptone ayrıca çok teşekkür ediyorum. Sayesinde yeni yeni bloglar keşfettim =) Son dönemlerde doğru düzgün blog okuyamıyorum da, okusam da yorum yazamıyorum. Bu yüzden beni takip edip yorum yazan arkadaşlara ayrıca teşekkür ediyorum. Benim çeşitli sebeplerden ilgisizliğime rağmen hala yanımda olup okudukları için =)
Takip ettiğim bloglara gelirsek severek takip ettiğim bi çok blog var. Ama deeptone`u keşfettiğim günden beri okumadığım yazılarını biriktirip biriktirip okuyorum. Kaldı ki Dördüncü Tekil Şahıs ve Bir Delinin Pembe Defteri`ni de.
1.Senden Benden Bizden bloğunun sahibi simge var. Cidden harika yazıyor. Bi gün bi yazısına rastladım ve çok beğendim. Sonra ilk yazısından itibaren okumaya başladım. Sonunda son yazısına kadar ulaşabildim.
2.Geçen Eylül keşfettiğim ve o günden beri film, kitap, müzik ve daha fazlasını bloğunda bulunduran Asena G.  `nin bloğu var.
3. Kitap yorumlarını gizliden gizliden takip ettiğim, acı bi şekilde hiç yorum yazmadığım Düş Çobanı var.http://pirateofthebook.blogspot.com.tr/
4. Hemen hemen her konudan bahseden, kafas ne yöne rüzgar estirirse o konu hakkında yazan, okuyanı kendie bağlayan Gülni var.
5. Okuduğu kitapları takip ettiğim, yaptığı yorumlara bakmadan geçemediğim Mellyland var.
6. Kristal var bide. Okumak istediğim her kitabı benden önce okuyan insan.  http://kristalkitap.blogspot.com.tr/
7. İlginç bilgilerin toplandığı uzaya meraklı bide Satıgül var.  
8. Önceden tanıdığım ve blog açtığına çok sevindiğim bide Kırmızı çerçeve var. Henüz bloğu çok yeni ama çok iyi işler başarıcağına eminim diyebilirim.
9.Gizli gizli okuduğum ama onun dünyadan haberi olmadığı yazılarına bayıldığım O da var Buddha.
http://odavarbuddha.blogspot.com.tr/
10.Kozmetikten kitaba herşeyden yazan ama benim en çok kitap yorumlarını beklediğim metal bebek var mesele..
http://metalbebek.blogspot.com/
11. Çok fazla kitap bloğu takip ediyorum. Hemde öyle böyle değil. Ama içlerinden en çok The Reading Lady`i seviyorum ve her yazısını okuyorum. Son olarakta onu mimlemek istedim.








Benzer Yazılar

20 yorum:

simgee dedi ki...

Heeeyyy çok tatlısın. :)
Yazdıkların karşısında çok mutlu oldum.
teşekkür ederim. :)

deeptone dedi ki...

heeey. simge çok sevdiğim eski arkadaşım. dördüncü tekil şahıs da çok tatlıı, çok sevdiğim yeni arkadaşım. sen de sevdiğim yeni arkadaşlarımdansın. gelicem ki yineee :)

Meltem Sarsılmaz dedi ki...

Çok çook teşekkür ederim. ^.^

Gülni.. dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel yorumların için çok mutlu oldum :)

pamuk şekeri dedi ki...

Sevdiğim bloglar arasında seni mimledim. Cevap önceden alınmış oldu böylece :)
Görüşmek üzere...
http://kitapkeyfimm.blogspot.com.tr/2014/03/bir-delinin-pembe-defteri-mimledi-yine.html

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Yeni yeni bloglar ve ben hiç birini takip edemiyoruuum :(
Mim yanıtın için teşekkürler bu arada :) Daha sık geel. Yalnız bırakma bizi buralarda :)

Satıgül Yüksek dedi ki...

7. İlginç bilgilerin toplandığı uzaya meraklı bide Satıgül var.

http://galaktikfederasyonpleiades.blogspot.com.tr/


Canım çok teşekkür ederim : )

Bu kainata bizim dışımızda yaşayan bir çok varlık olduğun unutturmamaya çalışıyorum : ))



Zamska dedi ki...

çok teşekkür ederim =) en kısa zamanda bende kapını çalacağım =)

Zamska dedi ki...

Teşekkürler. =) Senin blogunu geç fark ettim ama bence çok iyi toparladım =)

Zamska dedi ki...

Sizlerle tanıştığım için çok mutluyum =) Blog açtığımda ne düzgün blog takip eden bi tiptim nede bu kadar harika insanlarla tanışacağımı bilmiyordum. Çok mu şanslıyım ne =)

Zamska dedi ki...

Rica ederim =) Kitabı yorumlamanı bekliyorum hehehe =)

Zamska dedi ki...

rica ederim. evlilik ne zaman diye soran annelerin sayesinde seni tanıdım galiba ben daha mutlu oldum =)

Zamska dedi ki...

Ne de olsa koca evren =)

Zamska dedi ki...

neden takip edemiyorsun anlaşılan senle ilgili bişeyler kaçırdım =(
sık sık yazmaya çaşılışıyorum ama arşivdende belli olduğu üzre pek mümkün olmuyor =) vizelerden sonra daha çok yazma planlarım, okuduğuma yorum bırakma düşüncelerim var =)

Meltem Sarsılmaz dedi ki...

Hahah şu tembelliği üzerimden atarsam en kısa zamanda :D :D

deeptone dedi ki...

bi daa mimledim seni bana neeee :)

Zamska dedi ki...

Vizelerden sağ çıkmayı başarabilirsem düzenli bi blog hayatına gecicem umarim :)

Zamska dedi ki...

Ahh deeptone cok teşekkürler:) keşke senin kadar cok yazabilsem :) blogunda biriktirdiklerimi hemen okuyayim :)

Pink timber dedi ki...

Bu mimler saysinde bir sürü bilmediğim blogları öğreniyorum çok güzell :)

Zamska dedi ki...

Oppss bende şuan seni buldum =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.