THE ORIGINALS

/
5 Yorumlar
    Kötü karakter çekiciliği diye bişey var. Ben öyle iyi insan daha doğrusu iyi olan erkek karakter sevmiyorum yaa. Böyle iyi kalpli olunca, kadını çok düşününce gözüme pek bi ezik, pek bi sümsük gözüküyor. Tabi seri katilde istemiyorum. Gerçi Klaus katilin teki ama sonuçta vampir adam öldürmeyip ne yapsın, aç mı kalsın?


      Şimdi  The Vampire Diaries`ı duymayan yoktur. 3 5 sezondur ekranlarda. Bende oturup adam akıllı izlemiş değilim ama yazları tekrarlarında baştan sondan ortadan yakalayıp izlemişliğim var. O yüzden olaylara çok yabancı değilim. Diziye dair söylenebilecek şeyler Salvator kardeşler çok seksi ama Stephan sümsüğün teki. Gerçi kanın tadına baktıktan sonra daha bi hoş olmuştu ya neyse. Elena derseniz ilk defa hiçbir kıskançlık duymadan bi karaktere bu kadar uyuz oluyorum. Ben böyle avam Kezban karakter görmedim. Tabi hatunun taş gibi olduğunu fiziğini deli gibi kıskandığımı kesinlikle belli etmeye niyetim yok.



      The Originals`la nette dolaşırken pilot bölümü sayesinde tanıştım. Baktım benim VD`den tanıdığım kötü çocuk Klaus`un hikayesi hemen zıpladı. Vampir deyince aklıma Alacakaranlık geliyor ne yalan söyleyeyim. Sonra üzerine VD geliyor ki ergenlik tavan yapıyor beynimin o köşesinde. Sonra bi Vampirle Görüşme Tom ve Brad geliyor rahatlıyorum. Vampirler çünkü  15 16 yaşa tahsis edilmiş gibi. Eziyor gibiyim, aslında açık açık eziyorum ama şundan. Bende o yaşlarda oldum ama öyle ayılıp bayılmalar odama posterlerini asmalar olmadı bana garip geliyor. Duvarımı süsleyen posterler Apocalyptica`dan falan ibaret. Bide bu eEena gibi mızmızlanmaların tavan yaptığı dönem kendimden biliyorum. Hatta en çok kendimden ergenlikte nefret ettim.


       Yine anılara dalan ben Klaus`dan bahsetmeyi unuttum. Adam vampir kurt adam yani melez. Üzerine bide vampirlerin atası. Cadı annesi çocuklarını kurtarmak için vampir yapıyor ama Klaus`u bi kurt adamla ürettiğini unutuyor. Bu kardeşler birbirlerine sahip çıkıp asla yalnız bırakmayacaklarına dair söz vermişler. Ama Klaus`un kardeşlerine hançer saplama gibi bi hobisi var bu kısmı atlamışlar. Birbirleriyle anlaşamasalar, ikide bir ihanet etseler de işler ciddiye bindiğinde kenetleniyorlar.


       Klaus Hayley isimli bi kurt kızı hamile bırakınca zamanında kaçtıkları şehre geri dönüyorlar. Tabi zamanında kralken şimdi besleyip büyüttüğü adamı kral görmek Klaus`u delirtiyor. Tahtını Marcel`den alıp tekrar şehri parmaklarında oynatmak istiyor. Tabi işin içine insanlar, cadılar, kuradamlar ve daha çok vampirler giriyor. Böylece güç savaşları başlıyor. Klaus`un yanında Elijah ve Rebekah`dan başka da bi Allah`ın kulu yok.


      Entrika, göze ziyafet dolu bir dizi. Klaus sonuna kadar kötü adam çizgisi dışına çıkmıyor. Ama zavallım çoğu zaman yanlış algılanıyor. Sonra bu adam niye hırçın.  Sık sık geçmişe dönüyorlar, o vampir cadı alemin de ki gizli şeyleri ortaya koyuyorlar. Ama en çokta insanı merakta bırakıyorlar. Çarşambaları gözüm yollarda bekliyorum bölüm düşsünde izlesem diye. Yol yakınken sezon sezon birikmeden gelin izleyin. Kız kardeşim True Blood dışındaki vampirler salakça izlemem derdi o bile başladı….


Benzer Yazılar

5 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Tom'un filmi haricinde pekte vampir insanı değilim.Alışamadım vampirlere saçma geliyor bana.Vampir hem bir hayvan ki diyorum bilimsel düşünüp bilim adamı kafası olunca olmuyor işte..

Satıgül Yüksek dedi ki...

Selam Canım :)

Karakterleri Vampire Diaries dizisinden tanıyorduk, Niklaus ve Elijah karakterleri sevilince yan bir dizi yapmayı düşünmüşler sanırım, ilk bölümden beri izliyorum hatta az önce 8. bölümü izledim, dizi fena değil ,ilk bölümlerde sönüktü ama sonradan açılmaya başladı , Vampire Diaries' e göre biraz konu ve oyuncu çeşitliliği sıkıntısı çekiyorlar gibi geldi bana ..

Vampire Diaries'e göre kıyaslamam dizinin ağır ilerlemesi yada benim vampire diaries'e fazla alışmış olmam olabilir :) tabi Elena karakteri dışında, kurtulamadık o kızdan bir türlü, görsel ikiz adı altında her bölümde yeniden türüyor :))

Originals'a gelirsek

Elijah ailenin beyefendi aklı başında karakteri, ailesini bir arada tutmak onun için herşeyden önemli, gerçi Hayley ile olan yakınlaşmasını onaylayıp onaylamamakta kararsızım :)

Rebekah o kızı hiç sevemedim bir türlü soğuk ve arkanı dönmeye gelmeyen bir kadın , Marcel' e olan aşkıda bana hiç inandırıcı gelmiyor doğrusu :)

Ve kötü çocuk Niklaus, güçlü kişiliğini seviyorum , ama ileri derecede güven sorunu var gölgesine bile güvenmiyor neredeyse, adam öldürmeyi seviyor özellikle 8. bölümde seriye bağladı :)) ama bunun dışında en ufak bir olayda gözlerinin dolması ve ağlamasıda etkiliyor insanı :) bu akşamki bölümde farkettik ki o kadarda duygusuz ruhsuz bir adam değilmiş , psikolog kız onu yola getirebilir gibi görünüyor zamanla göreceğiz :)

Ve Marcel'i de unutmamak lazım oda oldukça çekici bir karakter :) Rebekah'la hiç yakıştıramadım bir türlü

Umarım dizi 2. sezon onayını alır


yazı için teşekkür ederim eline sağlık

Zamska dedi ki...

hahaha bilimsel kafaya bayıldım yaa =) Saçma olmasına saçma hatta saçmalığın dim Alacakaranlıktan sonra tövbeliydim bu saçmalıklara son diyodum ama Klaus`un cazibesine kapıldım işte =)

Zamska dedi ki...

bi kitapta olsa Elijah`nın Hayley`ye olan ilgisine sinir olurdum ama burda yapamıyorum dizilerde hep daha fazla karışıklık çıksın istiyorum. Hem zaten Klaus`dan pekte aile babası olmaz =) bence bırakalım Eljah mutlu olsun.
Bi arkadaşım var Ampulcan Marcelè bayılıyor. nerdeyse sırf onun için izliyor diziyi. Rebekah karakter olarak nasıl pek bilmem ama bana fazla zavallı daha doğrusu ne bilim böyle eksik geliyor. Üzülüyorum ona.
Elena deme bana yaa o ne saçma bi insan. Vampire Diaries`e rastladıkça izlediğimden tam olarak ne oluyor bitiyor bilmiyorum ama haklısın burda oyuncular pek bi kıt ama bence bu VD`dan daha güzel. Daha gerçekimsi gibi. Ama şu arada VD`de verdikleri konulara geçmişlere falan gönderme yaptıklarında "ha ne oldu" durumuna düşüyorum=) arada soru sorup başına musallat olabilirim =)

Zamska dedi ki...

American Horror Story çok merak ediyorum ama b türlü izleyemedim. Diğerlerini duydum dersem günah defterimi kabartmış olurum beş sezon çok geçmiş yaa =)
Ama söylediklerine bakmaya çalışıcam.
Yazın deli gibi ne izlesem diye bakındım bişeyler bulamadım kaldı öyle =) Şimdi okul iş kurs derken fazla vaktim olmuyo ama indirip bi kenarlara not edip somestırın beş haftasında doyasıya izlicem =) çok teşekkürler tavsiyelerin için =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.