KARIŞIK BEN #1

/
8 Yorumlar


       Sınavlardan nefret ettiğimi söylemiş miydim? Ya da hasta olmaktan. Ya da kıştan.. Hepsi tek başına aylarca sürebilecek depresyon sebebi. Üzerine bide laptopumu kız kardeşime kaptırınca masa üstüyle başbaşa kaldım. İki koca hafta tablet elime japonla yapıştırılmış gibi gezdim. Masaya otur pozisyon al ve bilgisayarı kullan. Bilgisayara aldım o da bildiğiniz bozuk çıktı. Dünyanın parasını ver o da bozuk çıksın iyi mi? Değiştirme telaşı yaşa. Üzerine bide aldıktan üç gün sonra sınavlarının olması. Tek satır bilmeden php sınavına girmem. Ve hazin sonum bildiğiniz koca bi sıfır.


        Tabi bide vize öncesi bir hafta okula gidemedim. Hastalıktan gebermek ne demek işte o z aman öğrendim. Dört gün boyu bilinçsizce uyudum. Kendime geldiğimde de boğazlarıma birisi işkence yapıyordu resmen. Hastalığın güzel kısmıysa iyileşme döneminde film ve kitabın dibine vurmam. Tabi üşengeç ben tek satır yazmadım.


      Aşk hayatımın kurak geçtiği dönemde filizlenen canlı parçasına işkence yapılmasına ne demeli peki. Koca şehir yaa. Koskoca şehir. Birini aklımdan geçiriyorum ve iki yıldır narkoz yemiş kalbim insani duygulardan hoşlanma belirtisiyle kendine geliyor ve bam. Olmadık yerde olmadık bi zamanda karşına geçmişten öküz çıkıyor. Adam resmen platonik kaderim ya. Evren benle dalga geçiyor. Can sıkıntısını benimle gideriyor. Beynimde başkasını geçirmem bile adamı bana çekiyor. Gerçi onun umurunda bile değilim ama karşıma çıkıp aklımı bulandırmak zorunda mı? Fazla sadistçe değil mi?


       E bide tüyap geldi geçti. Ayağa kalkar kalkmaz soluğu orada aldım. Fiyatlar bazı yayın evlerinde iyi bazıları her zamanki gibiydi işte. Fuardır ucuz kitabın dibidir diyemicem. Çünkü alırken ucuza aldım hehehe diyordum ama eve gelip netten hesaplayınca hemen hemen aynı para. Bi kargo bekleme sıkıntım olmadı. Onun yerine tıkış tıkış metrobüs ve ağır yüküm oldu. 


       Tüyap`ın en iyi yanıysa hastayken Asude  ve Fatih Murat Arsal kitaplarına rastlamamdı. Netten hikaye yazarken koca koca kitaplar yazıp sonunda yayınlatmayı başarmışlar. İşte Tüyap`a gittiğim günde imza günleri olunca kitabı alıp imzalatabildim. Asude cidden çok harikanımsı bi insandı. Sınavlarım yüzünden hızlıca alıp çıkmam gerekiyordu. Ama sağ olsun kendisi geldikten sonra beni kırmayıp hemen kitabımı imzaladı. Ve o gelene kadarda çok şeker insanlarla tanıştım sırada. Dip not vermem gerekirse bu benim imzalattığım ilk kitap. Hiç böyle şeylerle uğraşmayan ben nette yayınlanan hikayelerine ve Facebook`daki sıcak tavırlarına bildiğiniz tav oldum.


        Artık kime ne yaptım bilmiyorum ama fena halde beddua etmiş bana. Tüm yıl hasta gezdim. Neye elime atsam sonu boka sardı. Yaa bankada iki saat beklenir mi ben bekledim. Bu da yetmedi şanssızlığım bulaşıcı oldu. 


      Evet fark ettiyseniz mevsimsel depresyondayım ama sağlam sebeplerim var. E bide kız kardeşim yok. Benim güzel öküz başlı antilobum. Koca odada tek başıma kaldım. Yalnızlıktan ölmek üzereyim. Erkek kardeşim kendini odaya kapatıyor. Ders çalışıyor diye ona da dokunamıyorum. Kardeşimi özledim diye salya sümük ağlayacağım. 


     Bildiğim bi tek şey varsa o da beynimin içini ve bazen olduğundan şüphe duyduğum kalbimin için mikserle çırpılmış gibi…



Benzer Yazılar

8 yorum:

Adsız dedi ki...

O okuz basli antilobu bende seviyorum.cook hemde

Adsız dedi ki...

evvett şanssızlık bulaşıcı :D

Zamska dedi ki...

kardeşim sevilmicek gibi değildir de bi elin parmağını geçmicek insan beni bilirken kimsin sen harbiden merak ettim =)

Zamska dedi ki...

anlaşılan sende çekmişsin =) bulaştırıyorsan koyver gitsin yapıcak bişey yok=) ama sana buluştıyorsa ve benim kadar şekerse arkadaşın kaçıp ona kıyma derim =)

Adsız dedi ki...

Kardesini seviyorum dolayisiyla senide yakindan biliyorum ;)

Meltem Sarsılmaz dedi ki...

Şuan birebir 2013 yılımı anlattın. Sadece geçmişten bile ortaya çıkacak bir aşkım yok. Aşk hayatım çorak topraklar gibi. Film,kitap,dizi,kitap,dersler arasında değişik bir yaşantı sürüyorum :) Ama Kübra bir şeyi merak ettim hangi bölümdesin? (Nedense çok merak ettim.)

Zamska dedi ki...

Galiba benim hayatımda tıpkı bahsettiğin film, kitap.... üçgenleri dörtgenlerinde geçiyor. Aşk hayatımın dibe vurması bi yana herşey bugün ters gidiyor. Bilgisayar okuyorum iki gün içinde teslim etmem gereken bi projem var ama ben yedek almayıp çalıştığım sürekli kayıt yapmadığım için dreamweaver denen program kafayı yiyip hata verince tüm çalışmam uçtu gitti. Sence tıkabasa çikolata yiyip intaha retmeye çaışsam mı?

Meltem Sarsılmaz dedi ki...

Tıka basa çikolata ye ama intihar etme. Etme çünkü benim de bir iki gün içinde okuyup bitirmem gereken onlarca metin var. Ve dert etmiyorum çünkü edince elim ayağım birbirini karışıyor. Azıcık rahatla birazcık oluruna bırak :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.