LULU

/
4 Yorumlar
Ne zaman D&R da dolaşsam itiraf ediyorum erotik kitap bölümüne de göz atıyorum. Lulu ısrarla karşıma çıkıyordu ve sonunda aldım. Toplumun nasıl olduğu bilindiği için bunu alırken yanımda utanıp sıkılıcak kimseyi getirmedim tek başıma aldım çıktım. Kapak falan bişey değil zaten. Arka kapakta da konu şöyle böyle verilmiş ki şahin göz değil millet on metre ilerden görsün. İnsan yaşamın her sürecini konuşmak bana doğal gelirken toplumun her kesiminde aynı karşılanmıyor durumlar. Ayıp diye kapatılıyor. Leylek hikayesi bi şekilde çocuklara yedirilmeye çalışılıyor. Ben bu hikayeyi yemeyince annemin nasıl paniğe kapıldığını hala hatırlıyorum. Sonunda annemin kankası baban annenin karnına yumurta koydu o yüzden karnımız şişiyo siz doğuyorsunuz demişti. Çünkü onunda o ara karnı burnundaydı. Yumurta mantığıma çok yatmasa da  leylekten daha çok tatmin etmişti. Gerçi yumurta nasıl karnına giriyor diye az kafa patlatmadım değil. Şimdilerdeyse yumurtadan hiç haz etmiyorum. Sebep hikaye değil. Haşlanmış yumurtanın içinden civciv falan çıkar diye fana korkuyorum.




Kitabı alıp gram utanmadan kasadan geçirdim gitti. Ama ne yalan söyleyeyim annem gelip ne okuyorsun diye kafa uzatınca anında olayı kıvırdım. Tam iki gay olayına girmiş.. Neyse bunlar doğalda annem gay olayını kaldıramaz biliyorum hatunu. Evet kitapta en çok ilgimi çeken şey bu gay olayıydı. Daha önce hiç gaylerle alakalı bişeyler okumadım ve açıkçası merak ettiğim bazı noktalar vardı. Öyle yada böyle merakımı tatmin etti. Hangi toplumda olursak olalım gaylere antipati duyan birçok insan var. Bunu söz dışında eyleme dökenler zarar verenler var ki bu hiç hoş değil. Sonuçta herkesin kendi yaşamı ve kendi cinselliği. Nasıl karşı cinsten hoşlanmamız doğalsa onlar içinde bu durum doğal. Toplumsal mesajımı verdikten sonra bi noktaya değinmek istiyorum. Yakışıklı erkeklerin gay olmasına çok üzülüyorum. 21. Yy.da yaşıyoruz malumunuz ve hoşlandığım adamın gay çıkmasından ölümüne korkuyorum. Biz kadınlar için ne olur hemcinsinizden uzak durun. Hele ki yakışıklıysanız kaçın.


Korkularımdan, toplumsal mesajdan kitaba geçemedim. Kitap başkarakter ve anlatıcı olan Lulu dan ismini alıyo. Lulu`nun şuan hatırlayamayacağım kadar çok kardeşi var ve o kadar kardeş arasından kendine en yakın abisi Markus`u buluyo. Abisi, anası babası oluyor. Bide tabi ki bu Markus`un arkadaşı Pablo var ki Lulu adam için ölüp bitiyor. Kız deli divane Pablo`ya aşık ki 4 5 yaşından falan beri. Tabi yaşı tam net hatırlamıyorum ama öyle bişey olacaktı. Ama Pablo`yla 12 yaş var arada. Kız büyüyüp 15 yaşına gelince Pablo`yla dışarı ilk defa dışarı çıkma fırsatı yakalıyor. İşin sonu tabi ki yatakta bitiyor. Pardon yerde. Sonra Pablo Amerika yolcusu ve döşünde evli mutlu çocuklu bölümü. 


Kitap zaten en sevdiğim ülkelerden biri olan İspanya`da geçiyor. Dönemin siyasi olayları ve o dönemlere özgü dünyanın her yerinde olan sağ sol olayları falan. Okurken cinsellik yüzünden kızdığınız sahnelerden sonra çiftin öyle bi şeyini okutacak ki size üzüleceksiniz. Çifte çok sinir oldum. Hele kızlarını umursamadan yaptıklarında dolayı çok çok daha sinir oldum. Ama bazen öyle şeyler söyleyip yaptılar ki vay be de dedim.  Kitap konusunda zaten sürekli çelişkilerde kaldım durdum. Sevip sevmeme söz konusu değil çünkü ne yalan söyleyeyim çoğu şeyi iğrenç buldum.  Ama aynı zaman da  yargılayıcı ve bağnaz yanımı bi kenara biraz bırakmayı başarınca kadın kendi zevklerinin peşinden koşuyor falan dedim de, yok yok fazla bırakamıyorum. Bendeki durum şu başkası istediğini istediğini yapsın ama yo dostum yoo ben almiim.


Kitabın konusu bu çiftimizin aşk hayatı değil seks hayatı. Lulu seks hayatına ilk defa Pablo`ya adım atıyor. Sonrasında kendini ve cinselliğini keşfetmeye başlıyor. Her kadının cesaret edebileceği şeylerde değil bunlar. 80 Gün`ü okurken o kadar laf eden ben nedense bu kadar yadırgamadım. Ama sebebi beklentiden kaynaklanıyor. Lulu`da az çok böyle şeyler bekliyordum da yuh ama. İlk defa gaylerden hoşlanan bi kadın gördüm. Nasıl bi mantık anlamadım. Hele kocaya ne demeli. Grup olayını iyice abarttılar. Çok eşliliğin bokunu çıkardılar. Ben kim yaparsa yapsın çok eşli ilişkilere karşıyım, aldatma, boynuzlama falana filana. Zaten bi erkek birlikte olduğu kadını nasıl başkasıyla paylaşır onu da anlamam.  Hele hele kadının gaylerle ilişkiye girebilmek için para vermesi yok mu.  Seksin içine para girmesi bence olayın iğrençleştiği asıl nokta. Zaten kadın en ucu da yaşadıktan sonra kocasının kollarına dönüyor. Zaten bu adam değimliydi hatunu fiştekleyip duran.  


Lulu`da cinselliği keşfetmede olayın bokunu çıkarıyor falan ama en büyük korkusu Pablo. Aslında tüm derdi zoru o. Benden daha genci güzeli gibi problemleri var. Onu asıl yıpratanda bu. Kitabı okuyup okumamak siz kalmış. Yalnız 20 yaş üzeri okusun altı uzak dursun. Kitapta çeşitli şeyler öğreniyorsunuz.  Açıkçası ben öğrendim. Açık ve net başka bi dünyanın kapılarını baya bi açtı. Yalnız iğrenç sahnesi bol ve beni rahatsız eden düşünceler var ki sizleri de rahatsız edecektir.  Ama kitap Erotik Kitap Ödüllü haberiniz olsun ve filmi de var. Hatta Javier Bardem oynuyor.


Pablo`nun istediği iki şey vardı. İlki “Seks ve aşk birbirinden daima farklıdır ve bizim yaptığımız bir aşk eylemiydi” diye söz vermesi. İkincisi ise “Cici ol ve büyüme”… Ahh bu erkekler.



Benzer Yazılar

4 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Bence beyaz dizi ve harlequin denemelisin hem cinsellikten midende kalkmaz süper kitaplar oluyor tabii abartılarda olmuyor değil ama maksimum 100 sayfa içinde tüm aşk ve her şey geçiyor.Zaten ben senelerdir bunların hastasıyım herkese bulaştırdım ve gördüğüm kadarıyla bunların fanları çokmuş.Kitapların ucuz olması da cabası :)

Zamska dedi ki...

biliyorum bende bir yıldır okuyorum beyaz dizi ama geç keşfettim =) Bu kitabı sırf meraktan okumuştum =) Lynne Graham, Day Leclaire ve Maya Banks okudum baya bi kaç yazar daha var ma aklıma gelmiyo pek sarmamışlardı sağlam ne yazsa okurum dediklerin var mı yeni yazarlar denemeyi düşünüyorum ama acabam çok =)

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

ben sana yazarım hepsini harika kitaplar var ki benim beğendiğim bazı kitaplar number 1 listesine bile girmiş :) eskiden alıyordum şimdi ebooklarım sayesinde okuyorum :)

Zamska dedi ki...

bende ilk alıyodum şimdi e book oldu =) tavsiyelerini bekliyorum çok saol =)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.