LİFTED

/
0 Yorumlar

      Bu sene ehliyet aldım. Daha elime almadım tabi ama sınavları geçtim. Yazılı sınava son gece çalıştım, sınavda kaç yanlış yapabilirimi hesaplayıp öyle çözdüm ama yüzü de aldım. Her neyse bu basit kısımdı. İşin zor kısmı arabaya zerre ilgisi olmadı halde F1 pilotu olma hayali kuran benim direksiyon başına oturmamdı. Araba markasıdır falan anlamam bildiğim üç beş tane vardır. Hayallerimin araba markası Porsche ve diğerleri: BMW, Audi, Mercedes falan işte.




      Direksiyon başına oturdum hocam sür dedi. Benim dönüp değdim tek şey “Olur, ama gazla freni göstersen hoş olur.” İşte araba bilgim bu kadar engin. Ben yanımda arabayı nasıl sürüyorlar diye bakmayan bi tipim. Tabi bunun sonucunda benim dersler ızdırap dolu geçti. Altı ders var hepside 45 dakika. Bu hiç bilmeyen irine yeter mi? Altı dersin sonuna geldim benim araba sürerken ayağım hala frende. Birine çarparım diye ödüm kopuyor. Arabaya çarpsam sorun değil de, o caddeden geçen yayalar yok mu? Baktı olmuyor 3 ders daha ayarladı bana.


      Benim arabayla olan sınavım animasyondaki tatlı uzaylı gibiydi anlayacağınız. Bi insan kaçıracak elli bin tane düğme. Bari bi etiket yapıştırsalardı. O da olmayınca ne yapsın hepsi birbirine girdi. Tabi bide gözetmen gerginliği var. Bi gün uzaylı kaçırmasına takılırsam umarım animasyondaki gibi durumla karşılaşmam. Cildim çabuk morarıyor da. 


      Bide bunlar hani çok zekilerdi. Bu küçük uzaylının benden pek bi farkı yoktu. Zaten niye daha zeki olduklarını düşünürüz anlamam ki. Bize bişeyler öğretip kurtarıcı rolü oynayacaklarını varsayan olmamakla birlikte, herkes aptal olan ırkımızı ortadan kaldıracaklarını söylüyor. Eee insanın fikri neyse zikri de odur derler. Allah uzaylıları Hollywood senaristlerinin eline düşürmesin.


Yönetmen : Gary Rydstrom
Yazar : Gary Rydstrom
Yapım Şirketi : Pixar


Benzer Yazılar

Hiç yorum yok:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.