BEN DÖNDÜM: PARKER VE ÇEREZLİK

/
2 Yorumlar

     Daha fazla dayanamadım. Günlerdir ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı resmen nevrim döndü. Bu arada okumaya devam etmeme rağmen bu çok uzun zaman aldı ve otobüs seferlerimle sınırlı kaldı. Açıkça söylemek gerekirse bu dönemde resmen ruhen çöktüm. Twitter`ı zaten sürekli kullanırken artık beş dakika gözümün önünden ayıramaz olmuştum. Okuduğum her haberden doğal olarak etkilendim. Bi de üzerine sınavlarım olunca dengem olmayan düzenim iyice boka sardı. Bütüm var ve verebilir miyim hiç bilmiyorum. Resmen kediden kaçan fare gibi korkuyorum. Ee tabi diğer derslerimde çok iyi geçti denemez ve potansiyel bütlerim var bide üzerine. Son sınavıma dün gittim ve tembellik yapmaya başladım demek isterdim ama iş öyle değil. Bi saat sonra kendimi büt için asp.net çalışırken buldum. Ama bugün tembelliğin dibine vurmuş bulunmaktayım. Ve sizlere bi atıştırmalık fil yorumum var.



     Can sıkıntısıyla –koşturmaya nasıl alıştıysam artık- ne izlesen diye kıvranırken Parker`ı buldum. Jason Statham`ı severim bir iki filmini de izlemiştim. Aksiyon dedim, uzun zamandır da hiç aksiyon görmedim ya izliyim dedim. Baktım Jennifer Lopez`de oynuyor. Onu da bir iki filmde izledim ki bunlar romantik komedilerdi çok beğendiğim de beğendiğimde olmuştu. Yönetmeni Oscar ödüllü ve çeşitli başarılı filmlerde de imzası var. Tüm bunlar birleşince gözümde film bir büyüdü bir büyüdü ….


      Filmde  Jason`ın oynadığı Parker karakteri bi hırsız ama merhametli. Ufak çalıp -200.000$ bence çokta az değil- halka dağıtıyor demek istedim ama kendisi güzelce yiyor. Son yaptığı işte birlikte çalıştığı adamlar insanların hayatını tehlikeye atıyor ki bu durum Parker`ı oldukça rahatsız ediyor. Ardından adamlar sıradaki işe Parker razı olmayınca onu temizlemeye kalkıyorlar. Onu da beceremeyince Parker`da onların peşine düşüyor.  Adamlar yeni işlerinde soygun yapmaya hazırlanırken, Parker kendine yeni edindiği ortağıyla -Jennifer- hırsız hırsızı soyar hesabı onları soyma ve dünya üzerinden kaldırma planları içine giriyor. İşte olaylar bundan ibaret. 


     Gel gelelim yorumlara. Filmi beğenmedim ben yaa. Aksiyonu öyle ahım şahım değildi. Aksiyon var mı yok mu anlamadım. Jennifer olaya dahil olana kadar Jason`ı izledik sadece ve pek sıradandı. Sonra şu ev satın alma olayının mantığını da henüz çözebilmiş değilim. Saçmalık üst seviyelerdeydi yani. Jennifer adamın etrafında mart kedisi gibi dolandı durdu ama adam başka hatuna aşık. Filmi kafamda ben başka türlü yazmıştım senarist başka yazmış. Hayır bide azıcık düşündürücü unsur koysa, iki gize, iki akıl oyunu ama yok. bu senarist piyasada eni heral de. Hiç olmadı iki Dallas usulü bişey koy. 


      Filmi beğenmediğimden olsa gerek söyleyebilecek fazlada bişey bulamıyorum. Bence izlemeyin. Onun yerine Jason`ın  The Bank Job filmini öneririm. O filmi kesinlikle sevmiş bi kaç kaz izlemişimdir. İyi seyirler -tercih sizin- !!!




Benzer Yazılar

2 yorum:

Muhammed Güner dedi ki...

Tek solukta okudum.Gercekten spoiler vermeden güzel bi şekilde yazmışsın

Zamska dedi ki...

Çok teşekkür ederim ilginize :)

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.